"God" geeft nieuwe geslachtsdelen

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

PietV.
Erelid

"God" geeft nieuwe geslachtsdelen

Bericht door PietV. »

Nu wil ik jullie niet overrompelen met het zoveelste bewijs dat er ergens iets fout is gegaan. En religie geen grenzen kent als het gaat om debiliteit. Maar het is religieus nieuws. En de criteria zijn iets minder streng dan het Reformatorisch dagblad. Althans op ons facebook komen we ruimte tekort om commentaar te geven op deze krant. Biemer heeft het altijd druk met het RD. Kortom lees het even door. Het eerste wat ik trouwens denk waarom zou een god in Afrika penissen verlengen, borsten vergroten etc. Als hij ook volgens die hard gelovigen werkt via de handen van de plastisch chirurg. Een paar flinke buien in de Sahel zet meer zoden aan de dijk. Maar helaas het blijft beperkt tot een nieuwe vagina.

Het stuk staat bij de christelijke buren.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: "God" geeft nieuwe geslachtsdelen

Bericht door Rereformed »

PietV. schreef:Kortom lees het even door. Het eerste wat ik trouwens denk waarom zou een god in Afrika penissen verlengen, borsten vergroten etc.

Het stuk staat bij de christelijke buren.
Lees het engelse artikel waar het op is gebaseerd beter door: http://www.freshfireusa.com/email-templ ... blast.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Een vreselijk lang verhaal, maar het gaat hier niet om verlenging of vergroting van geslachtsgedeelten, maar om de claim dat (vanwege kankergezwellen) geamputeerde borst en penis tijdens evangelisatiebijeenkomst weer spontaan aangroeide.
Born OK the first time
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Rereformed schreef:
Lees het engelse artikel waar het op is gebaseerd beter door: http://www.freshfireusa.com/email-templ ... blast.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Een vreselijk lang verhaal, maar het gaat hier niet om verlenging of vergroting van geslachtsgedeelten, maar om de claim dat (vanwege kankergezwellen) geamputeerde borst en penis tijdens evangelisatiebijeenkomst weer spontaan aangroeide.
Aangroeien is ook een soort verlenging. Het zal ergens moeten beginnen. Maar buiten dit. Het is één van de meest bizarre zaken die momenteel opduiken buiten de reguliere media. Zal eens een paar mailtjes er aan spenderen. De groepering moet ergens een thuisbasis hebben. En tegenwoordig komt het regelmatig voor dat er sceptici in de buurt wonen. Die op onderzoek kunnen uitgaan.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Hij noemt MorningStar Fellowship Church, in Fort Mill, South Carolina; één of andere pinkstergroep. Rick Joyner is de 'president' van Morning Star Ministries. Hij is hier nogal hysterisch aan het woord.

Todd Bentley kun je hier horen over hoe geweldig the Lord is. The Lord kon echter niet zijn huwelijk redden, hoewel beide personen christenen waren. :roll:
Born OK the first time
coby
Forum fan

Bericht door coby »

Todd Bentley had in 2008 ook al een 'revival'. Nu zit ie in Zuid Afrika en houdt daar die diensten. Allemaal live te volgen op http://www.god.tv" onclick="window.open(this.href);return false;. Laat er maar eens een stel sceptici heengaan, weet ik gelijk ook of het deze keer wel wat is.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

coby schreef:Todd Bentley had in 2008 ook al een 'revival'. Nu zit ie in Zuid Afrika en houdt daar die diensten. Allemaal live te volgen op http://www.god.tv" onclick="window.open(this.href);return false;. Laat er maar eens een stel sceptici heengaan, weet ik gelijk ook of het deze keer wel wat is.
Om weer geestelijk gezond te worden adviseer ik je geheelonthouding van religie voor een tijd. Op dezelfde manier als de remedie voor alcoholisten.
Todd Bentley zal je alleen maar kunnen schaden, zoals anderen kunnen zien wanneer ze het filmpje waar ik de link naar gaf bekijken vanaf minuut 13.
Born OK the first time
coby
Forum fan

Bericht door coby »

Rereformed schreef:
coby schreef:Todd Bentley had in 2008 ook al een 'revival'. Nu zit ie in Zuid Afrika en houdt daar die diensten. Allemaal live te volgen op http://www.god.tv" onclick="window.open(this.href);return false;. Laat er maar eens een stel sceptici heengaan, weet ik gelijk ook of het deze keer wel wat is.
Om weer geestelijk gezond te worden adviseer ik je geheelonthouding van religie voor een tijd. Op dezelfde manier als de remedie voor alcoholisten.
Todd Bentley zal je alleen maar kunnen schaden, zoals anderen kunnen zien wanneer ze het filmpje waar ik de link naar gaf bekijken vanaf minuut 13.
Daar ben ik ook wat bang voor, ik wist niet dat ie er gelijk een link van maakte. Vorige keer was ik lyrisch van hem en m'n broer deze keer weer, die gaf me de link, maar op het charismatische forum hadden ze me voor 'm gewaarschuwd, dus ik ga er niet continu naar kijken deze keer. Zag een stukje, vind het wel voldoende.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Zijn tegenwoordige vrouw is ook letterlijk geschift:
http://www.youtube.com/watch?v=XjMYqDHbYtg" onclick="window.open(this.href);return false;
(vanaf minuut 3)
Born OK the first time
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik weet nog wel een goede psychiater..... :(
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Is dit niet de meneer van de gouden tanden van een paar jaar geleden?
Dan zie ik dit als progressie.
Een paar prachtige tetten van minimaal cupje D, menig FT-ster zou er jaloers op zijn. ;)
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Jin schreef:Ik weet nog wel een goede psychiater..... :(
Ik denk dat de gemiddelde psychiater hem meteen door zal sturen naar de volgende. Je zal dit figuur maar over je vloer krijgen:
http://www.youtube.com/watch?v=A9lX6wFXqLo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=-1PfkZqa_R0" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Rereformed schreef: Todd Bentley kun je hier horen over hoe geweldig the Lord is. The Lord kon echter niet zijn huwelijk redden, hoewel beide personen christenen waren. :roll:
Zijn god kon het ook niet alleen. Een aantal mensen moesten hem weer op de been helpen. En nu heeft hij schijnbaar bovennatuurlijke krachten. Het herstel zal nog wel even duren.
This is a broadcast of GOD TV with Todd Bentley sharing about Lakeland, his fall, the end of his marriage, his marriage to Jessa, and the restoration process, and the impact of Rick Joyner, Bill Johnson, Bob Jones, and others on his restoration process, and then his return to full time ministry.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Hier heb je nog zo'n geschifte gelovige, John Scotland. God spreekt in kippetaal. Je denkt dat het een stand-up stunt is van iemand die het christelijk geloof belachelijk wil maken, maar het schijnt ernst te zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=28hGcCenWJM" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Rereformed schreef:Hier heb je nog zo'n geschifte gelovige, John Scotland. God spreekt in kippetaal. Je denkt dat het een stand-up stunt is van iemand die het christelijk geloof belachelijk wil maken, maar het schijnt ernst te zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=28hGcCenWJM" onclick="window.open(this.href);return false;
Je denkt ze ondertussen allemaal te kennen. De commentaren zijn altijd leuk.
he looks completely insane, thanks for making any REAL Christians look insane too, this is a demonic spirit, which is why he cant even read the Bible and use only parts that affirm his beliefs. beware and guard your heart!!!!!!

Demonic spirit; ze maken er altijd meer van dat het in werkelijkheid is. Nu kun je ook gaan discussiëren over wat nu een REAl Christian is. Daar ben ik nog steeds niet uit. Omdat ze het allemaal zeggen.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Ik heb wat filmpjes bekeken via de links van Rereformed. Maar aan de rechter kant zat er ook nog eentje. Zijn vrouw doet ook mee. Een bijzondere getuigenis waar een olifant een belangrijke rol in speelt.

Plaats reactie