Boston binnenlandse of buitenlandse terroristen.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Krautsjo

Re: Boston binnenlandse of buitenlandse terroristen.

Bericht door Krautsjo »

Vilaine schreef:Turkije terug aan de Romeinen (Byzantium), Turken terug naar Centraal Azië, topic terug naar Boston?
Heel goed idee.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Rust in vrede Seyh Samil. Tjetjenen zijn Turken, een van de Turkse volkeren.
Seyh Samil was van de Naksibendi orde, een soefi orde. Ze zijn 1000x wijzer dan zogenaamde freethinkers (what that may be). Wijzer, sterker, moediger, slagvaardiger, nobeler. Ik kan jullie niet eens vergelijken.

Ik laat jullie weer alleen met jullie eigen schaduw. Ik dacht ik kom even een kijkje nemen in de hel. Zelfde gezeik, zelfde bodemloze put waar alle uitgesproken meningen in verdwijnen. Een vuilnisbak.
Tot over acht maanden dan maar weer.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

lisa schreef:Rust in vrede Seyh Samil. Tjetjenen zijn Turken, een van de Turkse volkeren.
Seyh Samil was van de Naksibendi orde, een soefi orde. Ze zijn 1000x wijzer dan zogenaamde freethinkers (what that may be). Wijzer, sterker, moediger, slagvaardiger, nobeler. Ik kan jullie niet eens vergelijken.

Ik laat jullie weer alleen met jullie eigen schaduw. Ik dacht ik kom even een kijkje nemen in de hel. Zelfde gezeik, zelfde bodemloze put waar alle uitgesproken meningen in verdwijnen. Een vuilnisbak.
Tot over acht maanden dan maar weer.
Ik denk het niet. Het ga je goed.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Wat is die Lisa nu weer voor een vreemde vogel ?
Was die moordenaar "nobel " ? Wat is er voor heldhaftigs aan om een bom tussen toeschouwers van een sportbeoefening te zetten en die te laten exploderen? Dat is gewoon een puur laffe daad.
Lisa noemt die massamoordenaar : Wijzer, sterker, moediger, slagvaardiger, nobeler. Ik kan jullie niet eens vergelijken.
Afijn, ik zal er verder maar geen woorden aan deze onzin besteden.
Jinny

Bericht door Jinny »

Lisa has left the building Cactus....
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Beledigende ad-hominem van Optimist verwijderd.
Born OK the first time
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Ik had al gespeculeerd dat het met religie te maken had en ik blijf bij mijn speculatie. Religie is BIJNA het enige dat dit soort acties "rechtvaardigd" (in de ogen van de malloten dan uiteraard).
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Cactus schreef:Wat is er voor heldhaftigs aan om een bom tussen toeschouwers van een sportbeoefening te zetten en die te laten exploderen? Dat is gewoon een puur laffe daad.
Volgens Lisa is het Wijs, sterk, moedig, slagvaardig en nobel om kinderen, vrouwen en andere onschuldigen op te blazen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

dikkemick schreef: Volgens Lisa is het Wijs, sterk, moedig, slagvaardig en nobel om kinderen, vrouwen en andere onschuldigen op te blazen.
en ik vrees dat heel wat leiders van militaire grootmachten het hiermee eens zijn.
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Eens zien hoe Lisa reageert als haar naasten zomaar werden opgeblazen. Zouden die daders dan ook heldhaftig en nobel genoemd worden ? Maar mensen zonder enige vorm van proces met een drone vermoorden is even erg. De ene misdaad lokt de andere uit. Dat wel.
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

dikkemick schreef:
Cactus schreef:Wat is er voor heldhaftigs aan om een bom tussen toeschouwers van een sportbeoefening te zetten en die te laten exploderen? Dat is gewoon een puur laffe daad.
Volgens Lisa is het Wijs, sterk, moedig, slagvaardig en nobel om kinderen, vrouwen en andere onschuldigen op te blazen.
Volgens mij gingen hier twee discussies door elkaar. Nergens zegt Lisa dat die daders nobel, moedig, sterk enzovoorts waren. Ze gelooft niet eens dat de daders de daders zijn. Dat van nobel, sterk enzovoorts ging over de orde van de soefi's.
Rust in vrede Seyh Samil. Tjetjenen zijn Turken, een van de Turkse volkeren.
En ze zei dat er elke dag aanslagen zijn in die deelstaat van Rusland. Dat is waar, maar dat maakt de aanslag in Boston niet minder erg. Wel weer vreemd dat men hier zo op duikt, maar de aanslagen in andere landen onderbelicht laten.

Graag wel eerlijk in discussie gaan, zelfs met gelovigen [-X
Jinny

Bericht door Jinny »

Berjan, had ze een eigen topic moeten openen.
Dit heet topic kapen, en daar houd ik niet zo van.

Een eigen topic wilde ze niet openen, en ik weet wel waarom.......

Back on topic graag.
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Er is ook het DNA van een vrouw op de resten van die pan-bom gevonden. Lijkt mij niet zo vreemd als een vrouw die pan in haar keuken heeft gehad om eten te bereiden. Of indien die pannen ergens gekocht zijn zonder dat die in de keuken werden gebruikt dan kan de verkoopster haar DNA hebben achtergelaten. Men vergelijkt nu wel het DNA van de vrouw van de gedode "bomber" met het DNA op de pan. Ik ben bang dat dit geen echt bewijs zal zijn van medeplichtigheid.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

De gedode tsjetsjeense moslim, de lustmoordenaar van Boston was dus getrouwd.
Met een amerikaanse moslimbekeerlinge.
http://radaronline.com/exclusives/2013/ ... -tsarnaev/" onclick="window.open(this.href);return false;
Katherine Russel heet zij.

Afbeelding

Zou zij na deze nare gebeurtenissen in haar leven moslima blijven of weer terugkeren naar normaal?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Cluny schreef:Zou zij na deze nare gebeurtenissen in haar leven moslima blijven of weer terugkeren naar normaal?
Ik vrees dat zij voor haar leven lang ongeneeslijk is gehersenspoeld.

Dat is hoe veel buitenlandse moslims het graag doen :

Bij een (liefst domme) inlandse vrouw onder wol kruipen, bekeren tot de islam en ermee trouwen, waarmee de daarmee nieuw aangenomen nationaliteit een feit is om zo van alle voordelen te kunnen profiteren dat hun nieuwe land te bieden heeft.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Plaats reactie