Zoals u misschien gemerkt heeft is versie 8 van de gratis virusscanner Avast verschenen.
Daar zit iets nieuws in dat 'Software Updater' heet.
Dat gaat, met reden, zeuren als uw plugins niet up to date zijn, en raadt aan om deze te updaten.
Doe dat dan aub!!
Zo kunt u weer veilig vrijdenkend internetten.
Avast virusscanner
Moderator: Moderators
Re: Avast virusscanner
Gna gna, prffffftt!!!Jin schreef:Virus wat?????????
Ubuntu snapt het niet.....
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Linux fanatici zijn meestal de enigen die in dit soort topics reageren.
Gewoon een flinke stroomstoot bij het weg klikken van het waarschuwingsveldje, dat is iets wat handig zou zijn.
En na drie keer een gedwongen format C met een Linux install erachteraan.
Gewoon een flinke stroomstoot bij het weg klikken van het waarschuwingsveldje, dat is iets wat handig zou zijn.
En na drie keer een gedwongen format C met een Linux install erachteraan.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Een Linux gebruiker bracht zijn PC weg voor reparatie. Zijn voeding was ermee uit gescheden. Een week later haalde hij hem weer op. Oh ja, zei de reparateur toen de klant de deur uitliep, ik heb ook windows opnieuw moeten installeren, er kwamen zulke rare teksten op het beeld langs..........En bedankt zei de klant.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
-
Jinny
Heb ik ook eens meegemaakt, een dualboot machine van een zwager die een probleem met Windows had.
Daar doe ik niets aan en de reparateur herinstalleerde de Raampjes en kreeg uiteraard Mandrake niet meer op gang.
Ipv even te bellen, hij had mijn nummer, duwde hij er Suse overheen met als gevolg dat alle schoolwerk van neefje verdampt was.
En bedankt.....
Daar doe ik niets aan en de reparateur herinstalleerde de Raampjes en kreeg uiteraard Mandrake niet meer op gang.
Ipv even te bellen, hij had mijn nummer, duwde hij er Suse overheen met als gevolg dat alle schoolwerk van neefje verdampt was.
En bedankt.....