Allo allo
Moderator: Moderators
-
MysticNetherlands
- Forum fan
Allo allo
Hallo allemaal glad vergeten me voor te stellen
Ik ben MysticNetherlands en kwam via Google op een topic hier uit en moest wel even reageren. Passies: Jezus, muziek (voornamelijk metal en fusion), Resident Evil I op de Playstation emulator op Android, films (Matrix, Fight Club, Memento en meer van dat soort), boeken (ordinaire Stephen King) en van alles nog wat.
Re: Allo allo
Weet je nu al wat vrijdenken inhoudt?MysticNetherlands schreef:Mariakat schreef:Had je misschien kunnen verwachten!!!
Heb je je hier al wat ingelezen voor je begon?
Nee. Ik liet me misleiden door de naam van de site en door mijn algemene naiviteit aangaande omgang met elkaar.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Ik had je al verwelkomd MysticN.
Hier nog eens.
Komt je naam van mystiek of van mistig?
Dat laatste zou wel op Netherlands kunnen slaan.
Nee, in het voorsteltopic gaan we niet moeilijk doen.
Hier nog eens.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Maar even een officieel welkom ook maar dan. 
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
-
MysticNetherlands
- Forum fan
Ik denk het wel ja. Denken zonder dogmatische instelling, zo objectief mogelijk, nadruk op de ratio. Zoiets?Bonjour schreef: Weet je nu al wat vrijdenken inhoudt?
-
MysticNetherlands
- Forum fan
Ha, thanks! Nee Mystic is de bandnaam en daar 'Mystic' al vergeven was qua YouTube, Yahoo etc.... ja moest toch wat.Mariakat schreef:Ik had je al verwelkomd MysticN.
Hier nog eens.
-
MysticNetherlands
- Forum fan
Dank je Kochimodo.Kochimodo schreef:Maar even een officieel welkom ook maar dan.
Ook namens mij welkom.
Je komt aardig in de buurt. Heb je de doelstellingen en FAQ's van Freethinker.nl gelezen? Je kunt vanuit die visie dus stevig weerwerk verwachten bij religieuze en creationistische claims.MysticNetherlands schreef:Ik denk het wel ja. Denken zonder dogmatische instelling, zo objectief mogelijk, nadruk op de ratio. Zoiets?Bonjour schreef: Weet je nu al wat vrijdenken inhoudt?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Oké.MysticNetherlands schreef:Ha, thanks! Nee Mystic is de bandnaam en daar 'Mystic' al vergeven was qua YouTube, Yahoo etc.... ja moest toch wat.Mariakat schreef: Komt je naam van mystiek of van mistig?
Dat laatste zou wel op Netherlands kunnen slaan.![]()
Dan moet ik het dus anders vragen.
Waarom koos je Mystic als bandnaam?
En nu voor je nick op fora?
-
MysticNetherlands
- Forum fan
ThanksVilaine schreef:Ook namens mij welkom.
Als ik aardig in de buurt kom, wat mis ik nog?Vilaine schreef:Je komt aardig in de buurt. Heb je de doelstellingen en FAQ's van Freethinker.nl gelezen? Je kunt vanuit die visie dus stevig weerwerk verwachten bij religieuze en creationistische claims.
HEb de FAQ gelezen. Stevig weerwerk is prima, mits van enig niveau (heb ik ondertussen gevonden hoor) en met wederzijds respect en zonder aaanvallende houding. Ik kwam eigenlijk alleen voor 1 specifiek topic dus we moeten nog maar zien hoe verder
-
MysticNetherlands
- Forum fan
@Maria: het dekt de toon van de muziek, het dekt de gedachte erachter en last but most certainly not least het is lekket kort en werkt qua letters prima voor n logo haha.
Welk instrument bespeel je?
Ik speel zelf basgitaar.
Ik speel zelf basgitaar.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Aardig mistig dus.MysticNetherlands schreef: het dekt de gedachte erachter.
Moet ik het hier mee doen dan?
-
MysticNetherlands
- Forum fan
Cool! Wat voor stijl/genre? Ik speel gitaar, voornamelijk prog metal, wat fusion en rock. Uiteraard ook Christelijke worship maar die kan in alle stijlen zijn.Kochimodo schreef:Welk instrument bespeel je?
Ik speel zelf basgitaar.
Verder programmer ik drums, bas, toetsen en fx. Ik maak naast metal dan ook dance, rock, klassiek etc.
-
MysticNetherlands
- Forum fan
Kweenie of Engels mag, maar van Wiki. Dekt de lading aardig:Mariakat schreef:Aardig mistig dus.MysticNetherlands schreef: het dekt de gedachte erachter.
Moet ik het hier mee doen dan?
Mysticism ( pronunciation (help·info)) is the pursuit of communion with, identity with, or conscious awareness of an ultimate reality, divinity, spiritual truth, or God through direct experience, intuition, instinct or insight. Mysticism usually centers on practices intended to nurture those experiences. Mysticism may be dualistic, maintaining a distinction between the self and the divine, or may be nondualistic.