Trek het gordijn maar omhoog...
Moderator: Moderators
Re: Trek het gordijn maar omhoog...
Een beetje een late reactie, maar vooralsnog: Welkom op dit forum!
Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben!
Met vriendelijke groet,
Dylan(shadowdog)!
Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben!
Met vriendelijke groet,
Dylan(shadowdog)!
Welkom Grima.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom!
Voor een amerikaan heb je een behoorlijk stuk Nederlands geproduceerd! Ik mag hopen dat ik ooit zo oud wordt dat ik dat in het Thais zou kunnen, maar ik denk niet dat ik dat redt!
Voor een amerikaan heb je een behoorlijk stuk Nederlands geproduceerd! Ik mag hopen dat ik ooit zo oud wordt dat ik dat in het Thais zou kunnen, maar ik denk niet dat ik dat redt!
Ik wens u alle goeds
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Begin met het nederlands Peter, "ik word" en "ik red" is zonder t.Peter van Velzen schreef:Welkom!
PS. Ik woon al 32 jaar in Finland en begon met de studie Fins 4 jaar eerder... en kan het nog steeds niet foutloos.
Maar zet je doel iets lager. Je kan al behoorlijk tevreden zijn wanneer je het zo ongeveer wel kan verstaan.
Born OK the first time
*kreun* dat bedoel ik dus d, t, dt!!!!
Zelfs geboren Nederlanders kunnen het niet, wat voor hoop heb ik dan nog? 
-
Jinny
Gelukkig hebben we echte taalnazi's in ons midden........
In principe letten we er niet zo erg op, tenzij het de spuigaten uitloopt......
Voor een cursus Nederlands is dit gewoon het verkeerde forum........
Welcome.
(Kun je even deze taalnachtmerrie vergeten
)
(Kun je even deze taalnachtmerrie vergeten
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Jin schreef: Voor een cursus Nederlands is dit gewoon het verkeerde forum........
Maar voor een cursus Fins ben je wel op het goede forum:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =50&t=5481" onclick="window.open(this.href);return false;
Born OK the first time
-
Jinny
En dat is echt voor als je Rereformed eens wil verrassen aan de telefoon, over een jaar of 30 oid.....
Waarna hij zich een hartaanval lacht waarschijnlijk.......
Toch maar niet dus.
Waarna hij zich een hartaanval lacht waarschijnlijk.......
Toch maar niet dus.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Sommige kunnen het wel hoor. Niet iedereen heeft het allerlaagste cijfer voor dictee dat mogelijk is, en krijgt hetzelfde cijfer als - na uitleg - datzelfde dictee nog eens opnieuw wordt gedaan. Dat lukt alleen mij denk ik bescheiden. . . .Grima schreef:*kreun* dat bedoel ik dus d, t, dt!!!!Zelfs geboren Nederlanders kunnen het niet, wat voor hoop heb ik dan nog?
Ik wens u alle goeds
Moet sommige hier niet sommigen zijn?Peter van Velzen schreef:Sommige kunnen het wel hoor.Grima schreef:*kreun* dat bedoel ik dus d, t, dt!!!!Zelfs geboren Nederlanders kunnen het niet, wat voor hoop heb ik dan nog?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/746/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoef het niet uitgelegd te krijgen.. Dat lukt alleen mij denk ik bescheiden. . . .
Ik ben alleen vaak te snel en te slordig.
Daarom kloppen ook vaak hele zinsopbouwen niet, als ik sneller denk dan schrijf.
Als ik alles nauwkeurig na zou kijken dan zouden er maar weinig fouten overblijven, wat betreft d of dt.
(moeilijke woorden dictee wordt lastiger, want ik ben van voor het groene boekje.)
Ik sta versteld hoeveel meer fouten ik wat dit betreft maak de laatste paar jaren.
En dat toch sinds ik op fora schrijf, heb ik het idee.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Weet ik veel . . .Mariakat schreef:Moet sommige hier niet sommigen zijn?Peter van Velzen schreef:Sommige kunnen het wel hoor.Grima schreef:*kreun* dat bedoel ik dus d, t, dt!!!!Zelfs geboren Nederlanders kunnen het niet, wat voor hoop heb ik dan nog?
![]()
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/746/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wens u alle goeds
Welkom.
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Een beetje laat maar alsnog welkom op FT.
Dus God bless America zegt jou niet zo veel...
Dus God bless America zegt jou niet zo veel...
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Welkom Grima. Ben ook net nieuw hier en overtuigd van mijn mening/gelijk (ergo: arrogant soms). Misschien ben ik, evenals Richard Dawkins militant atheist. Zie youtube: Richard Dawkins: Militant atheism
Veel plezier hier
Veel plezier hier
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick