God van de liefde
Moderator: Moderators
God van de liefde
toch? :

Laatst gewijzigd door HenkM op 27 feb 2013 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Re: God van de liefde
Het is momenteel niet zichtbaar.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Bij mij wel. ff anders proberenPietV. schreef:Het is momenteel niet zichtbaar.
Nu wel, lijkt me.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Mijn dank is verpletterend.Jin schreef:Zal hem ook bij cartoons plaatsen voor je Henk...
- GetBigFast
- Forum fan
Wat is de grap nou? Het is toch dank zij gods genade dat we in de hemel komen? Lief he!
</sarcasme>
</sarcasme>
Zelfde poep, andere dag.
Ik had hem ook nog bij de islam willen zetten, maar was ik inmiddels weer vergeten. Want daar is dit plaatje minstens zo op z'n plaats.GetBigFast schreef:Wat is de grap nou? Het is toch dank zij gods genade dat we in de hemel komen? Lief he!
</sarcasme>
Die hemel is toch juist gereserveerd voor hen die deze ironie niet (willen) inzien?
Geweldige cartoon! In weinig woorden de kern v/h probleem van de zogenaamde liefdevolle en barmhartige joods/christelijke/islamitische god.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Dit zou een groot billboard moeten zijn langs de snelweg. Keurig volgens de christelijke normen en waarden maar de dubbele laag knalt je tegemoet.Kochimodo schreef:Geweldige cartoon! In weinig woorden de kern v/h probleem van de zogenaamde liefdevolle en barmhartige joods/christelijke/islamitische god.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Als je die bij de Schipholtunnel zet is die elke dag gestremd door ongelukken.PietV. schreef:Dit zou een groot billboard moeten zijn langs de snelweg. Keurig volgens de christelijke normen en waarden maar de dubbele laag knalt je tegemoet.Kochimodo schreef:Geweldige cartoon! In weinig woorden de kern v/h probleem van de zogenaamde liefdevolle en barmhartige joods/christelijke/islamitische god.