JohanT schreef:Misschien een kleine bump, maar de discussie is nog steeds gaande. Die John is wel een volhardend persoon...
Hoewel ik er al lang uit ben, zag ik dat de URL automatisch wordt aangevuld. Vandaar dat ik keek.
Een woord: wow...
Ik heb na begin december niet meer gekeken. Na een paar weken het simpele en tamelijk eenzijdige gezeur van John te hebben gelezen ben ik verkast.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
JohanT schreef:Misschien een kleine bump, maar de discussie is nog steeds gaande. Die John is wel een volhardend persoon...
Hoewel ik er al lang uit ben, zag ik dat de URL automatisch wordt aangevuld. Vandaar dat ik keek.
Een woord: wow...
Ja, Piet is er maar druk mee.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Er reageerde ook een Johan, met een andere mening dan die ik heb, vandaar ook mijn T erachter, plus het feit dat ik hier ook zo sta geregistreerd.
En ach, het is af en toe wel grappig om te lezen, maar veel nieuws komt er niet meer uit.
JohanT schreef:Er reageerde ook een Johan, met een andere mening dan die ik heb, vandaar ook mijn T erachter, plus het feit dat ik hier ook zo sta geregistreerd.
En ach, het is af en toe wel grappig om te lezen, maar veel nieuws komt er niet meer uit.
Het enige nieuws is dat de heren die dit blog schrijven uit de gratie zijn gevallen van hun ex-geloofsgenoten. Ik zet er ex bij want ze zitten dicht tegen het atheisme aan.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!