Dokters=wetenschappers?
Moderator: Moderators
Ik had begrepen dat EO zo nu wen dan voor erg overdreven stond. De lsaatste jaren volg ik nauwelijks nog TV. In de tijd dat ik dit nog wel deed bracht de EO soms uitstekende reportages en dan weer tenenkrommende verhalen die ingestudeerd leken. Ik heb echter nog niet zulk bedroevend werk gezien bij de EO als VARA"s Zembla bracht in haar geslaagde poging de PvdA te behagen in de aanloop naar de verkiezingen door zowel Ayaan Hirsi Ali als Rita Verdonk in een kwaad daglicht te plaatsen.

Meer bij de draad:
Artsen zijn evenals wij gewone mensen. Een sudie in de medische wetenschappen impliceert nog helemaal niet dat deze mensen uitblinken in de sociale of exacte wetenschappen. Ook betekent de titel van arts weinig meer dan dat een zesjarige studie met coschappen in een bepaalde medische discipline met goed gevolg is afgerond. Derhalve verleent het beroep van arts voor mij niet ineens een meer geloofwaardige status als de betreffende persoon uitspraken doet over andere gebieden dan zijn vakgebied.
Meer bij de draad:
Artsen zijn evenals wij gewone mensen. Een sudie in de medische wetenschappen impliceert nog helemaal niet dat deze mensen uitblinken in de sociale of exacte wetenschappen. Ook betekent de titel van arts weinig meer dan dat een zesjarige studie met coschappen in een bepaalde medische discipline met goed gevolg is afgerond. Derhalve verleent het beroep van arts voor mij niet ineens een meer geloofwaardige status als de betreffende persoon uitspraken doet over andere gebieden dan zijn vakgebied.
equilibrist
Voor de minder gezouten mening...
Voor de minder gezouten mening...