Voorstelling

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Re: Voorstelling

Bericht door Maria »

Leuk dat je even bijgepraat hebt.
Af en toe ga ik wel eens naar een voorsteltopic, als ik mensen hier tegenkom en bij jou klopte er toch iets niet 8*)

Het leven gaat door en het is goed, dat je deze specifieke beslommeringen van je af kunt schudden.
Toch lijkt het wel waar, wat Siger schreef.
Het laat je toch niet voor altijd los en vroeg of laat is er wel weer eens ergens een discussie waar je inspringt.

Zo vergaat het mij.
Soms gooi ik me er met al mijn heftigheid in en andere keren glijdt het van me af, alsof er nooit een ooit is geweest. :wink:
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Alweer een tijdje geleden deze berichten. :)
Het afgelopen jaar wat problemen gehad met zijn account, vandaar het tweede account BerjanII.
Problemen zijn nu opgelost en dit tweede account is dus gedeactiveerd.
Foppe1990

Bericht door Foppe1990 »

Ik ben weer terug, en weer een ander account vanwege problemen met het eerste account (mijn hotmail account is weg, dus kan geen nieuw wachtwoord aanvragen)...

Ik moet zeggen dat ik vandaag de dag nog een hardere atheïst ben dan vroeger :D, met iets meer kennis. Vandaar ook mijn afwezigheid van dit forum, er valt weinig te discussieren als je het met elkaar eens bent. Veel op andere fora geweest (christelijke uiteraard) en steeds geband.. Omdat ze daar niet van een stevige discussie houden blijkbaar. Ze hebben daar niet voor niks het woordje "amen" uitgevonden :D
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Foppe1990 schreef: 09 aug 2022 18:55 Ik ben weer terug, en weer een ander account vanwege problemen met het eerste account (mijn hotmail account is weg, dus kan geen nieuw wachtwoord aanvragen)...

Ik moet zeggen dat ik vandaag de dag nog een hardere atheïst ben dan vroeger :D, met iets meer kennis. Vandaar ook mijn afwezigheid van dit forum, er valt weinig te discussieren als je het met elkaar eens bent. Veel op andere fora geweest (christelijke uiteraard) en steeds geband.. Omdat ze daar niet van een stevige discussie houden blijkbaar. Ze hebben daar niet voor niks het woordje "amen" uitgevonden :D
Welkom terug,

en een leestip voor de Foppe's onder ons :)

https://www.bol.com/nl/nl/p/meneer-fopp ... 666752486/
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Welkom terug! :)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Foppe1990 schreef: 09 aug 2022 18:55 Ik ben weer terug, en weer een ander account vanwege problemen met het eerste account (mijn hotmail account is weg, dus kan geen nieuw wachtwoord aanvragen)...
Je oude account Berjan is hersteld.
Dus je nieuwe account is niet meer nodig.
Plaats reactie