Goed nieuws! Ik ben GOD!

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Stropke,

Gij aardse dwaling, de Ware Schepper staat voor u!
In MIJN eeuwige en almachtige vergevingsgezindheid begrijp ik de dwaling wel van u nietig begripsvermogen.
Maar IK adviseer je je niet te druk te maken, ge moogt nog eens een hartaanval krijgen!

1 Bullshithannes 4

1 Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit MIJ, uw Godheid zijt; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.
2 Hieraan kent gij den Geest van MIJ, u Godheid: alle geest, die belijdt, dat IK de vlees geworden Godheid ben;
3 En alle geest, die niet belijdt, dat IK de enige Ware Godheid ben, leeft in de geest van die andere rakker: de Duivel.
4 Kinderkens, gij zijt uit MIJ, en hebt u zelf overwonnen; want IK ben uw meerdere, Die in u is, dan die in de wereld is.
5 Zij die MIJ niet erkennen zijn verstoten uit de wereld van de verlossing, weest daarom ook bevreest.
6 Jullie zijn uit MIJ. En uw Godheid kent, hoort u; die in MIJ niet geloofd, is verdoemd. Hieruit kent ge u Ware geest der waarheid (IK, uw Godheid!);en den geest der dwaling: (die andere rakker: de Duivel).

Stropke, Ik heb veel dwazen en valse leer gelezen in topics, maar dit slaat alles. Daarom ga ik regelrecht tegen u in. Man stop die dwaasheid en erken uw Ware Schepper: IK :wink:

Uw Godheid.
Laatst gewijzigd door wahlers op 03 jul 2006 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline »

Deadline schreef:
wahlers schreef:Oh Stropke, gij afgedwaald schaap,

Zoals wellicht bekent is is de Bijbel een door de mens gecorumpeerd geschrift
en als zodanig natuurlijk van generlei waarde.

En het bewijs zit hem natuurlijk in het feit dat geen enkele mens
op deze vergankelijke aarde de wijselijke verzen kan uitspreken
die ik al 4 bladzijden lang in mijn Goddelijke minzaamheid loop te verkondigen.

Aanschouw en accepteer mijn wijsheden dan ook met uitzinnige en oprechte devotie
en keer terug naar MIJN pad van de waarheid en het eeuwig paradijselijk leven.

Uw Godheid.
Ahum god,

ben je er nou nog niet achter dat iedereen afvallig is.... Hoe zou dat nou komen? Waarom gelooft niemand je denk je? Waarom is denk je iedereen afvallig? Ik zal je een aanwijzing geven: jij bent degene die waanzin loopt te spuien.

Groeten,
de andere godheid

(voor iedereen die wel een beetje normaal is: groeten, Deadline en nee ik zie mezelf niet als god wees maar niet bang)
Ow ja nog een toevoeging voor de almachtige,

waarom ziet u ons toch als minderwaardig en inferieure wezens. Dat u elke keer bij een weerwoord meteen reageert met een opmerking in de trant van onwetende dit en dat. Is god een beetje humeurig dat niemand hem gelooft? Misschien moet god zichzelf eens een spiegel voorhouden. Want wanneer iedereen zegt dat hij geen god kan zijn, gaat hij niet de fout bij zichzelf zoeken maar zich in zijn almachtige arrogantie wentelen en iedereen betichten van onwetendheid. Hoe groot is het bord voor uw hoofd god? Is nu nog niet tot u doorgedrongen dat als iedereen zegt dat u geen god bent, u dat ook waarlijk NIET bent?

groeten,
Deadline

P.S.: neem je medicatie nou maar eens Wim
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Deadline,

IK als almachtige God kan natuurlijk nooit arrogant zijn!
IK als de Ware God ben verre verheven boven deze aardse en inferieure emoties.

En het is begrijpelijk, u met uw beperkt begripsvermogen,
dat u het als ondoorgrondelijk ervaart dat u inferieur bent!

Laat mij trachten een tipje van de sluier op te lichten...

De door MIJ Goddelijke geschonken vrijheid van uw inferieuriteit geeft u de mogelijkheid
om met overtuigde prijzing en devotie te kiezen voor MIJ, u verlosser,
of de vrijheid om te kiezen voor de duivel.

De keuze is aan u!

En ik met mijn almachtige immer aanwezige, alwetende en alkunnende vermogens
zie minzaam toe welke keuze u maakt.
Mijn beloning, of straf, is evenredig aan de oprechte overgave en devotie uwerzijds.

Uw Godheid.
Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline »

wahlers schreef:Deadline,

IK als almachtige God kan natuurlijk nooit arrogant zijn!
IK als de Ware God ben verre verheven boven deze aardse en inferieure emoties.

En het is begrijpelijk, u met uw beperkt begripsvermogen,
dat u het als ondoorgrondelijk ervaart dat u inferieur bent!

Laat mij trachten een tipje van de sluier op te lichten...

De door MIJ Goddelijke geschonken vrijheid van uw inferieuriteit geeft u de mogelijkheid
om met overtuigde prijzing en devotie te kiezen voor MIJ, u verlosser,
of de vrijheid om te kiezen voor de duivel.

De keuze is aan u!

En ik met mijn almachtige immer aanwezige, alwetende en alkunnende vermogens
zie minzaam toe welke keuze u maakt.
Mijn beloning, of straf, is evenredig aan de oprechte overgave en devotie uwerzijds.

Uw Godheid.
Oei moeilijke keuze,

een gestoorde gek die denkt dat hij god is.... of de duivel.

Well the devil it is! :twisted:

(dit is een niet serieuze posting, inmiddels begrijp ik je doel Wim gezien je posting bij even voorstellen)
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
stropke
Geregelde verschijning

Bericht door stropke »

wahlers schreef:Stropke,

Gij aardse dwaling, de Ware Schepper staat voor u!
In MIJN eeuwige en almachtige vergevingsgezindheid begrijp ik de dwaling wel van u nietig begripsvermogen.
Maar IK adviseer je je niet te druk te maken, ge moogt nog eens een hartaanval krijgen!

1 Bullshithannes 4

1 Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit MIJ, uw Godheid zijt; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.
2 Hieraan kent gij den Geest van MIJ, u Godheid: alle geest, die belijdt, dat IK de vlees geworden Godheid ben;
3 En alle geest, die niet belijdt, dat IK de enige Ware Godheid ben, leeft in de geest van die andere rakker: de Duivel.
4 Kinderkens, gij zijt uit MIJ, en hebt u zelf overwonnen; want IK ben uw meerdere, Die in u is, dan die in de wereld is.
5 Zij die MIJ niet erkennen zijn verstoten uit de wereld van de verlossing, weest daarom ook bevreest.
6 Jullie zijn uit MIJ. En uw Godheid kent, hoort u; die in MIJ niet geloofd, is verdoemd. Hieruit kent ge u Ware geest der waarheid (IK, uw Godheid!);en den geest der dwaling: (die andere rakker: de Duivel).

Stropke, Ik heb veel dwazen en valse leer gelezen in topics, maar dit slaat alles. Daarom ga ik regelrecht tegen u in. Man stop die dwaasheid en erken uw Ware Schepper: IK :wink:

Uw Godheid.
Man ge zijt gestoord, ga naar de dokter. Einde discussie. 8)
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

stropke schreef: Man ge zijt gestoord, ga naar de dokter. Einde discussie. 8)
Ik mag het hopen!...als ik werkelijk zo was geweest :wink:

Ik heb de indruk dat de werkelijke 'boodschap' je volledig ontgaat.

MvG, Wim.
Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline »

wahlers schreef:
stropke schreef: Man ge zijt gestoord, ga naar de dokter. Einde discussie. 8)
Ik mag het hopen!...als ik werkelijk zo was geweest :wink:

Ik heb de indruk dat de werkelijke 'boodschap' je volledig ontgaat.

MvG, Wim.
Hey god,

waar blijft het mooie weer vandaag? Zonneschijn zou leuk zijn.

Wim je werkelijke boodschap is toch dat je god bent? Ja toch??

:wink: Ik trapte er ook in hoor stropke. Vat het niet te persoonlijk op. Wim is een beste vent en hij gelooft niet eens in god (uhm in zichzelf dus... oeps! :wink: ). Maar even serieus: in de korte tijd dat ik op dit forum ben krijg ik de indruk dat Wim een aardige vent is die af en toe heel krtisch is en soms erg fanatiek in discussies (niet dat hij dan ongelijk heeft). Hij gelooft ook totaal niet dat hij god is of dat er een god is. Sterker nog hij is de evolutietheorie aan het uitleggen en de bewijzen aan uiteen aan het zetten voor onze grote vriend koppige Antoon.

Groet,
Deadline
groet, Deadline
JH
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door JH »

Hey God,

Ik loof je en prijs je!
Jou grote naam zij geprezen en jou daden worden beschreven!
Ik zal een vrolijk liedje op mijn kazoo spelen voor Jou!

En een fijn liedje zingen van je tralalalalalalala.....

Groetjes van Mij. :D
Keep a healthy mind!
Plaats reactie