persoonlijk/prive nieuws

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Sofie

Bericht door Sofie »

Hoi Enigma,

Op dinsdagochtend en donderdagochtend ben ik meestal kidloos.
En anders na achten maar ik weet dat dat voor jou minder goed uitkomt.

Enfin,..ik hoor het wel of merk het wel :)

Sofie
God grant me the serenity, to accept the things I cannot change. The courage to change the things I can.
And the wisdom to know the diffirence.
Vincent

Bericht door Vincent »

Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen.. :shock:
molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

Vincent schreef:Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen.. :shock:
Wat bedoelt ge m'n jongen?
Jutter
Ervaren pen

Bericht door Jutter »

Hier zou ik niet op ingaan, of op door gaan vragen. (Mischien dat je verder nog vele waardevolle bijdragen voor ons in petto hebt Vincent, maar dit kan ik er helaas niet eentje noemen)

Enigma sterkte.
~Als je het denken aan pappa overlaat, blijf je een kind.~
The ?uestionmark Shaped Hole :a rationalist's fairytale in the making.
Mar
Forum fan

Bericht door Mar »

Vincent schreef:Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen..
Lijkt het je niet iets om je eerst eens in te lezen alvorens je een dergelijk oordeel velt?
En nauwkeurig te lezen?

Enigma, ik hoop dat je nu spoedig iets weet...

Mar
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Vincent schreef:Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen.. :shock:
Dat is dus niet zo'n leuke binnenkomer, wordt niet gewaardeerd hier!!! :evil:
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

skeptic schreef:

Dat is dus niet zo'n leuke binnenkomer, wordt niet gewaardeerd hier!!! :evil:
Helemaal mee eens Skep. Ik hoop dat de andere bijdragen van Vincent beter gemanierd zullen zijn.

Regards..:(
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
FonsV
Diehard

Bericht door FonsV »

Vincent schreef:Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen.
Het was 12.58 uur a.m. (5 vóór één in de nacht) toen Vincent dit moest schrijven.

Acht uur later werd Theo van Gogh aan zijn einde gebracht. Is Nederland écht aan het verruwen?

Fons.
Vincent

Bericht door Vincent »

sneu ja, goh, maar mijn reaktie lijkt mij wel logisch dacht ik zo,................[beledigingen verwijderd]
! [Ik wil dit soort postings niet meer zien in deze thread (en ook niet op de rest van het forum overigens).]
Jutter
Ervaren pen

Bericht door Jutter »

Weet je.. je hebt gelijk. Dit was beter op zijn plaats geweest in het "advies en steunbeteugingen" forum.

Oh wacht effe... een dergelijke afdeling heeft dit bord (nog) niet.

Sorrie, maar dan loop je bij nader inzien nog steeds een ongelovelijke pot slap te zeiken.
Laatst gewijzigd door Jutter op 04 nov 2004 01:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Vincent

Bericht door Vincent »

ik denk dat ik mij eens ga voorstellen, jutter.. :D
Jutter
Ervaren pen

Bericht door Jutter »

Vincent schreef:ik denk dat ik mij eens ga voorstellen, jutter.. :D
Ga je gang. Mijn kritiek is situatie-afhankelijk. Dus op die momenten dat je iets zinnigs te melden hebt zal ik de laatste persoon zijn om dat af te kraken.
Mar
Forum fan

Bericht door Mar »

Vincent schreef:sneu ja, goh, maar mijn reaktie lijkt mij wel logisch dacht ik zo, er loopt ene enigma te bleren op dit forum dus dan denk je, oja, ze zal zich wel ergens hebben voorgesteld niet, je moet je tenslotte verdiepen in je mede-discussiant, kom je deze armzalige kul tegen, over oogleden liften en glaucoom, sorry hoor, dan zakt mn broek af, haha!
Het was mijn stellige overtuiging dat ik hier stevig van mening mag verschillen met wie dan ook, waarbij het op het scherp van de snede mag gaan.
Maar het was ook mijn stellige overtuiging dat het wel met respect voor de ander moet gebeuren, dus geen aanvallen op de persoon en tot nu toe heb ik alleen nog maar dat laatste van jou gezien: spelen op de persoon.

Mar
FonsV
Diehard

Bericht door FonsV »

Dag Vincent,
Vindent schreef:sneu ja, goh, maar mijn reaktie lijkt mij wel logisch dacht ik zo,
Daarin moet ik je gelijk geven: je reactie is logisch. Dat heb ik bij filosofie nog geleerd: 'Omne agens agit simile sibi' in het Nederlands 'vrij' vertaald' in: 'Aan het maaksel kent men de maker'.

Wie geen greintje fatsoen in zijn donder heeft kan zich moeilijk fatsoenlijk gedragen. Logisch! Inderdaad: logisch!

Groeten.

Fons.
Jutter
Ervaren pen

Bericht door Jutter »

En dan is er nog het overduidelijke verschil tussen de datum waarop de o.p. is geschreven, en de datum van registratie. Een beetje uit je doppen kijken en de hersentjes gebruiken is natuurlijk ook erg moeilijk.
Plaats reactie