Op dinsdagochtend en donderdagochtend ben ik meestal kidloos.
En anders na achten maar ik weet dat dat voor jou minder goed uitkomt.
Enfin,..ik hoor het wel of merk het wel
Sofie
Moderator: Moderators
Dat is dus niet zo'n leuke binnenkomer, wordt niet gewaardeerd hier!!!Vincent schreef:Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen..
Helemaal mee eens Skep. Ik hoop dat de andere bijdragen van Vincent beter gemanierd zullen zijn.skeptic schreef:Vincent schreef:Zelden zo'n dom aandachttrekkersvoorsteltopic ook maar ergens gelezen..
Dat is dus niet zo'n leuke binnenkomer, wordt niet gewaardeerd hier!!!
Ga je gang. Mijn kritiek is situatie-afhankelijk. Dus op die momenten dat je iets zinnigs te melden hebt zal ik de laatste persoon zijn om dat af te kraken.Vincent schreef:ik denk dat ik mij eens ga voorstellen, jutter..
Het was mijn stellige overtuiging dat ik hier stevig van mening mag verschillen met wie dan ook, waarbij het op het scherp van de snede mag gaan.Vincent schreef:sneu ja, goh, maar mijn reaktie lijkt mij wel logisch dacht ik zo, er loopt ene enigma te bleren op dit forum dus dan denk je, oja, ze zal zich wel ergens hebben voorgesteld niet, je moet je tenslotte verdiepen in je mede-discussiant, kom je deze armzalige kul tegen, over oogleden liften en glaucoom, sorry hoor, dan zakt mn broek af, haha!
Daarin moet ik je gelijk geven: je reactie is logisch. Dat heb ik bij filosofie nog geleerd: 'Omne agens agit simile sibi' in het Nederlands 'vrij' vertaald' in: 'Aan het maaksel kent men de maker'.Vindent schreef:sneu ja, goh, maar mijn reaktie lijkt mij wel logisch dacht ik zo,