"Live bij de terugkeer van Jezus"

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

biemer
Ervaren pen

"Live bij de terugkeer van Jezus"

Bericht door biemer »

Toch nog kunnen lachen bij het begin van de week

http://www.cip.nl/artikel/31376/Live-bi ... -van-Jezus" onclick="window.open(this.href);return false;
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
PietV.
Erelid

Re: "Live bij de terugkeer van Jezus"

Bericht door PietV. »

biemer schreef:Toch nog kunnen lachen bij het begin van de week

http://www.cip.nl/artikel/31376/Live-bi ... -van-Jezus" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze moeten tribunes bouwen en uitkijkposten. En natuurlijk permanent verslaggevers. Breaking news: "Today nothing happened". :)
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

En niet alleen tribunes!
Ik heb Zacharia 14 nog eens goed doorgelezen. Er staat daar duidelijk dat er eerst nog muren moeten worden gebouwd om Jeruzalem (vers 1). Inclusief de Benjaminspoort, de Hoekpoort en de Chananeltoren. (vers 10).
En op die dag zal er ook geen licht zijn, dus weinig zal er te zien zijn op de film (vers 7). Ook moeten de aanvallende strijdkrachten zich eerst goed voorzien van goud, zilver en kostbare gewaden, die na de slag als buit kunnen worden bijeengebracht (vers 14), en van paarden, muildieren, kamelen en ezels (15). Zoiets valt niet mee in het leger van vandaag de dag!
Tjonge, en uiteindelijk worden alle volken bevolen het Loofhuttenfeest te gaan vieren! En zullen de koninklijke perskuipen weer te zien zijn! En zal op de bellen van de paarden gegraveerd staan: "Aan Jahweh gewijd"! (vers 20) en alle kookpotten in Jeruzalem zullen ook aan Jahweh van de hemelse machten gewijd zijn. Dat is toch wel een bijzonder mooi vooruitzicht! Ieder die ze wil gebruiken om te offeren kan er zijn offer in bereiden. Dat scheelt een stuk wanneer we onze caravan inpakken om op reis naar Jeruzalem te gaan.
Born OK the first time
sytze
Diehard

Bericht door sytze »

Zijn die mensen nou serieus zo goedgelovig dat ze dit ook geloven :/ ik ben die reacties een beetje aan het doorlezen en zie alleen maar berichten in de trant van, ja en hoe kunnen alle ogen dit nou zien? hoe zit het dan met 3e wereld landen, die hebben geen tv. Niemand die er aan denkt dat dit onzin kan zijn.

Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Stanhope
Ervaren pen

Bericht door Stanhope »

Ik ga er van uit dat we Hem weer van de Olijfberg kunnen verdrijven met ijzeren strijdwagens (zie Richteren1:19). Misschien blijft Hij dan eeuwig weg.
Famous Sam McCloud quotes:
-Will you hold my bomb just a minute? Just a minute. I got a pebble in my boot.
-*There* yuh go!
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

Jezus is gelukkig alwetend, dus hij snapt dat ie wel ff moet wachten op het moment suprême, zodat er een commercial break op precies het juiste moment kan worden ingevoegd.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Blackadder schreef:Jezus is gelukkig alwetend, dus hij snapt dat ie wel ff moet wachten op het moment suprême, zodat er een commercial break op precies het juiste moment kan worden ingevoegd.
Ik vind het anders wel verdacht dat hij pas terugkomt nadat de vrouwen in Jeruzalem allemaal verkracht zijn. (Zach. 14:2) Een beetje betere timing zou je toch wel mogen verwachten van een God.
Born OK the first time
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Stanhope schreef:Ik ga er van uit dat we Hem weer van de Olijfberg kunnen verdrijven met ijzeren strijdwagens (zie Richteren1:19). Misschien blijft Hij dan eeuwig weg.
Het luchtafweersysteem van Israel is grotendeels computergestuurd. De kans is aanwezig dat hij weer terug geschoten wordt. Kunnen daarna alle vrouwen naar slachtofferhulp. Zie tekst Rereformed.
biemer
Ervaren pen

Bericht door biemer »

Rereformed schreef:En niet alleen tribunes!
Ik heb Zacharia 14 nog eens goed doorgelezen. Er staat daar duidelijk dat er eerst nog muren moeten worden gebouwd om Jeruzalem (vers 1). Inclusief de Benjaminspoort, de Hoekpoort en de Chananeltoren. (vers 10).
En op die dag zal er ook geen licht zijn, dus weinig zal er te zien zijn op de film (vers 7). Ook moeten de aanvallende strijdkrachten zich eerst goed voorzien van goud, zilver en kostbare gewaden, die na de slag als buit kunnen worden bijeengebracht (vers 14), en van paarden, muildieren, kamelen en ezels (15). Zoiets valt niet mee in het leger van vandaag de dag!
Tjonge, en uiteindelijk worden alle volken bevolen het Loofhuttenfeest te gaan vieren! En zullen de koninklijke perskuipen weer te zien zijn! En zal op de bellen van de paarden gegraveerd staan: "Aan Jahweh gewijd"! (vers 20) en alle kookpotten in Jeruzalem zullen ook aan Jahweh van de hemelse machten gewijd zijn. Dat is toch wel een bijzonder mooi vooruitzicht! Ieder die ze wil gebruiken om te offeren kan er zijn offer in bereiden. Dat scheelt een stuk wanneer we onze caravan inpakken om op reis naar Jeruzalem te gaan.

Geplaatst bij de reacties...
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

biemer schreef: Geplaatst bij de reacties...
Zie niets. Is het weer weggehaald?
biemer
Ervaren pen

Bericht door biemer »

Ik zie het wel, maar ik snap er af en toe niks van. De ene keer zien anderen het wel en dan weer niet..Ik heb het onder de reactie van Terpen Tijn gezet. ( Enne wss ziet hij het wel)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Ik zie niets. Zal wel meteen weggehaald zijn.
Born OK the first time
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Jezus is al lang terug. Ik sprak hem vanmorgen nog.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Ik zie ook al enige tijd geen commentaren bij de artikelen. Waarschijnlijk moet je daar ingeschreven staan om ze te kunnen zien(?)
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

The Prophet schreef:Jezus is al lang terug. Ik sprak hem vanmorgen nog.
"Haar" bedoel je zeker, mijn zus is nooit weggeweest, hoezo?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Plaats reactie