Islamofiel Fok-modje voelt zich weer op zijn pik getrapt.
Moderator: Moderators
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Islamofiel Fok-modje voelt zich weer op zijn pik getrapt.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
waarom zou je van niets willen bewijzen dat het een bestaande vorm heeft en dus iets is? Zinloos. Je lijkt wel net zo gelovig als de gelovigen die je af wil zeiken....Akkersloot schreef: Nou wie kan bewijzen dat God geen varken is ?
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Ja zeker ben ik daar trots op. Als je de vraag kan stellen wie kan bewijzen dat God geen varken is ben je namelijk niet geindoctrineerd door de christenen, mohammedanen en islamofielen.Jessy schreef:Ben je daar trots op?
Het is namelijk een keihard feit dat je niet kán bewijzen dat God geen varken is (als God zou bestaan).
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
-
bad_religion
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Drumroffel....Akkersloot schreef:Wat zegt dat over een eventuele echte God ?????????????bad_religion schreef:Het is heel simpel om te berwijzen dat god geen varken is; er is naar mijn weten geen varkentje die God is genoemd.
Dat je niks kan zeggen over god. Of het bestaan van god. Of over hoe je god moet zien, het geloof moet uitdragen, enz, enz. Maar om daar zo´n ontzettend serieuze vraag aan te wijden....
Ik weet echt niet waarom je met zo´n vraag dat alles (of misschien nog wat meer hersenspinsels die jij in je hoofd hebt) wil bewijzen. Waarom zet je je diepere gedachtne hierachter (als die er al zijn) niet gewoon neer als argumentatie bij je vraag...
En nu heb ik genoeg tijd verspilt hieraan.
P.S.: als dit de vraag is die aantoont dat je niet geïndoctrineerd bent, moet jij maar snel een atheïstische inburgeringstest gaan maken. Dat ik niet geïndoctrineerd bent door religies haal ik uit het feit dat ik de bijbel zie voor wat het is: een fraaier (met sprookjes, fabels, fantasie, illusies en mythes doordrenkt) weergegeven en gemanipuleerde geschiedschrijving. En omdat ik me niet eens hoeft af te vragen of god bestaat en als god bestaat of hij dan een varken zou kunnen zijn.
Ik denk dat het feit of iemand door indoctrinatie is beïnvloedt, meer te bewijzen valt an of hij of zij bepaalde dwangmatige denkbeelden erop nahoudt zoals het niet willen doen wat een hoger wezen verbied. Dat soort zaken zijn essentieel.
Laatst gewijzigd door Deadline op 14 jul 2006 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
groet, Deadline
Ik vind het niet relevant of God een varken is, en al dat beklag over moderatoren van FOK vind ik ook niet boeiend. Ik vind dit topic zinloos.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Even een toevoeging aan deze zin: ik wil hiermee zeggen dat je met een dergelijke vraagstelling niet kan aantonen dat god niet bestaat. Sterker nog een dergelijke vraagstelling levert helemaal 0,0 bewijslast voor het niet bestaan van god. En dat terwijl er zoveel betere argumenten te vinden zijn dat god niet bestaat....Deadline schreef:Drumroffel....
Dat je niks kan zeggen over god. Of het bestaan van god. Of over hoe je god moet zien, het geloof moet uitdragen, enz, enz. Maar om daar zo´n ontzettend serieuze vraag aan te wijden....
groet, Deadline
akkersloot schreef;
Dat hoofd van jou, is dat nou alleen maar een knoop in je ruggegraat om te voorkomen dat hij uitrafelt?
Met jouw vraag kan ik namelijk bewijzen dat dit inderdaad het geval is.
met iets minder vriendelijke groeten dan gebruikeijk.
Balou
Beste akkersloot.Nou wie kan bewijzen dat God geen varken is ?
Dat hoofd van jou, is dat nou alleen maar een knoop in je ruggegraat om te voorkomen dat hij uitrafelt?
Balou
artikel 1. Een fundamentalist heeft altijd gelijk.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Tsjonge, wat een grote bek.balou schreef:akkersloot schreef;Beste akkersloot.Nou wie kan bewijzen dat God geen varken is ?
Balou
tAkkersloot schreef:Nou wie kan bewijzen dat God geen varken is ?bad_religion schreef:Tja Akkersloot, probeer eens in een emmer te zijken...
Ik ga denk ik eerst proberen te bewijzen dat de Eiffeltoren geen pinguin is.
Zodra ik de bewijslast daarvoor rond heb, ga ik wel over naar God en het varken.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Elberfeld schreef
Pinguïns zijn een orde van niet-vliegende vogels die alleen voorkomen op het zuidelijk halfrond. De pinguïns behoren tot de familie van de Spheniscidae, orde Sphenisciformes, klasse Aves (vogels). De naam "pinguïn", die waarschijnlijk komt van het Keltische pen gwyn (witte kop), werd oorspronkelijk gebruikt voor de reuzenalk, de nu uitgestorven tegenhanger van de pinguïn op het noordelijk halfrond.
Een veelvoorkomend misverstand is dat pinguïns alleen op de Zuidpool zouden voorkomen. Zij worden echter ook in Zuid-Afrika, Zuid-Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland en op de Galápagos-eilanden aangetroffen.
De Eiffeltoren is het meest opmerkelijke monument in het 7e arrondissement van Parijs en een van de meest bezochte bezienswaardigheden.
Het is bereikbaar met de Parijse metro, via de halte Champ de Mars-Tour Eiffel (RER). Vanaf daar is het nog een klein stukje lopen.
De Eiffeltoren is wereldwijd het symbool van Frankrijk. Het wordt door velen gezien als een van de niet-klassieke wereldwonderen.
De toren is bedacht door de architect Steven Sauvestre, maar genoemd naar zijn bouwheer Gustave Eiffel. De toren ontvangt jaarlijks meer dan 5,5 miljoen bezoekers. Op 28 november 2002 verwelkomde de Eiffeltoren zijn 200.000.000ste gast.
De Eiffeltoren is 317 meter hoog, zonder de televisieantenne mee te rekenen (324 meter met antenne). Afhankelijk van de omgevingstemperatuur kan de toren enkele centimeters in hoogte veranderen door het uitzetten of inkrimpen van het metaal. De toren heeft vier poten; op verschillende niveaus bevinden zich platforms. Voor de tocht naar boven kan men kiezen tussen trap of lift (via de poten). De toren weegt 7300 ton (totale gewicht 10100 ton).
Op het eerste platform bevindt zich een expositie over de Eiffeltoren met foto's, schilderijen en informatie.
Informatiepanelen geven aan welke gebouwen te zien zijn vanaf de Eiffeltoren. Er is een uniek uitzicht over Parijs. (Bron wiki)
Dat wordt nog een zware dobber danIk ga denk ik eerst proberen te bewijzen dat de Eiffeltoren geen pinguin is
Pinguïns zijn een orde van niet-vliegende vogels die alleen voorkomen op het zuidelijk halfrond. De pinguïns behoren tot de familie van de Spheniscidae, orde Sphenisciformes, klasse Aves (vogels). De naam "pinguïn", die waarschijnlijk komt van het Keltische pen gwyn (witte kop), werd oorspronkelijk gebruikt voor de reuzenalk, de nu uitgestorven tegenhanger van de pinguïn op het noordelijk halfrond.
Een veelvoorkomend misverstand is dat pinguïns alleen op de Zuidpool zouden voorkomen. Zij worden echter ook in Zuid-Afrika, Zuid-Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland en op de Galápagos-eilanden aangetroffen.
De Eiffeltoren is het meest opmerkelijke monument in het 7e arrondissement van Parijs en een van de meest bezochte bezienswaardigheden.
Het is bereikbaar met de Parijse metro, via de halte Champ de Mars-Tour Eiffel (RER). Vanaf daar is het nog een klein stukje lopen.
De Eiffeltoren is wereldwijd het symbool van Frankrijk. Het wordt door velen gezien als een van de niet-klassieke wereldwonderen.
De toren is bedacht door de architect Steven Sauvestre, maar genoemd naar zijn bouwheer Gustave Eiffel. De toren ontvangt jaarlijks meer dan 5,5 miljoen bezoekers. Op 28 november 2002 verwelkomde de Eiffeltoren zijn 200.000.000ste gast.
De Eiffeltoren is 317 meter hoog, zonder de televisieantenne mee te rekenen (324 meter met antenne). Afhankelijk van de omgevingstemperatuur kan de toren enkele centimeters in hoogte veranderen door het uitzetten of inkrimpen van het metaal. De toren heeft vier poten; op verschillende niveaus bevinden zich platforms. Voor de tocht naar boven kan men kiezen tussen trap of lift (via de poten). De toren weegt 7300 ton (totale gewicht 10100 ton).
Op het eerste platform bevindt zich een expositie over de Eiffeltoren met foto's, schilderijen en informatie.
Informatiepanelen geven aan welke gebouwen te zien zijn vanaf de Eiffeltoren. Er is een uniek uitzicht over Parijs. (Bron wiki)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing