Een gemeend hallo van een FFI buur.
Moderator: Moderators
-
siger
Re: Een gemeend hallo van een FFI buur.
Een pluimpje van Xplosive... nu nog dezelfde maatstok gebruiken voor FFI.
(denk ik maar, want ik lees daar allang niet meer.)
(denk ik maar, want ik lees daar allang niet meer.)
Ik neem het je niet kwalijk. Je weet niet beter.siger schreef:Een pluimpje van Xplosive... nu nog dezelfde maatstok gebruiken voor FFI.
Dat zou je wel moeten doen.(denk ik maar, want ik lees daar allang niet meer.)
Xplosive, aan wie je de pluim uitdeelt is degene die op FFI een sympathie vergrotende actie is begonnen voor de grootste Servische oorlogsmisdadigers middels dit topic.
De Servische "schurken".
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Gisteren was het anti-islam forum FFI voor mij het grootste deel van de dag onbereikbaar.
Vandaag kwam dit bericht op mijn monitor.
Een IP-ban ( iemand wil mij monddood maken ) of een aanval van pro-islam of gewoon vandalistische anti-FFI-hackers op het forum ( iemand wil FFI monddood maken ).
Vandaag kwam dit bericht op mijn monitor.
Ik zie voorlopig 2 mogelijkheden.This Account Has Been Suspended.
Please contact the billing/support department as soon as possible.
Een IP-ban ( iemand wil mij monddood maken ) of een aanval van pro-islam of gewoon vandalistische anti-FFI-hackers op het forum ( iemand wil FFI monddood maken ).
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Mogelijkheid één is het niet (ik krijg gewoon dezelfde boodschap) en er zullen ook wel andere mogelijkheden zijn dan mogelijkheid twee.
Er gaat wel eens meer iets (tijdelijk) 'uit de lucht'.
Misschien hebben ze het forum opgeheven en komen ze allemaal hier meeschrijven...
Er gaat wel eens meer iets (tijdelijk) 'uit de lucht'.
Misschien hebben ze het forum opgeheven en komen ze allemaal hier meeschrijven...
Ni dieu, ni maître.
-
siger
Ik krijg hetzelfde bericht. Het komt van de provider zelf, want er is geen enkel logo of teken van FFI op te zien.
FFI heeft de rekening niet betaald en het licht is uit.
Dus mogelijk is het een tijdelijk tekort, of ze zijn op de fles. In dat laatste geval vrees ik voor debris op Freethinker.
FFI heeft de rekening niet betaald en het licht is uit.
Dus mogelijk is het een tijdelijk tekort, of ze zijn op de fles. In dat laatste geval vrees ik voor debris op Freethinker.
- Doppelgänger
- Bevlogen
Als ik op mijn werk naar de website van FFI ga, krijg ik de volgende melding van het beveiligingssysteem:

"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Intussen is de bereikbaarheid verbetert maar af en toe is het forum nog steeds een paar uur onbereikbaar.
Een moderator schrijft dit.
Een moderator schrijft dit.
H.Numan schreef:Klopt. Normaal is dat een probleem van de webmaster. Low level spammers en scriptkiddies moet je als webmaster buiten de deur kunnen houden. Helaas gaat dit veel verder: dit zijn gerichte doelbewuste aanvallen om FFI te vernietigen. Dat is heel moeilijk te voorkomen of je er tegen te verdedigen. En vooral ook: erg duur.
Zie deze aanvallen als een compliment: dat betekend dat we bloed serieus genomen worden.
Net nog even gekeken..
Er wordt daar werkelijk geen enkele eis gesteld aan argumentatie, naar het zich laat aanzien.
Ze praten over "pseuso intellectuelen", maar ze verzuimen te noemen wat volgens hen dan echte intellectuelen zijn. (Zijzelf zeker?
)
Er wordt daar werkelijk geen enkele eis gesteld aan argumentatie, naar het zich laat aanzien.
Ze praten over "pseuso intellectuelen", maar ze verzuimen te noemen wat volgens hen dan echte intellectuelen zijn. (Zijzelf zeker?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford