Donker beeld bij Uitzendinggemist?

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fish
Ontoombaar

Donker beeld bij Uitzendinggemist?

Bericht door Fish »

Ben ik de enige die dat heeft? Ik heb al op internet gezocht maar nog niet iets gevonden dat helpt. Mijn vrouw zat net naar de uitzending van The Killing van gisteravond te kijken en die had ook al zo'n donker beeld?\

PS: Nog eens gekeken, maar het is alleen bij The Killing.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Bram Kaandorp
Ervaren pen

Re: Donker beeld bij Uitzendinggemist?

Bericht door Bram Kaandorp »

Fish schreef:Ben ik de enige die dat heeft? Ik heb al op internet gezocht maar nog niet iets gevonden dat helpt. Mijn vrouw zat net naar de uitzending van The Killing van gisteravond te kijken en die had ook al zo'n donker beeld?\

PS: Nog eens gekeken, maar het is alleen bij The Killing.
Heb ik ook gehad toen ik Adieu God keek. Bij mij lag het aan de Moonlight (Silverlight voor Linux) plugin in Firefox.

Ik weet niet precies wat het was, maar het is in ieder geval niet een geïsoleerd geval.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams
KluukKluuk

Bericht door KluukKluuk »

Ik weet niet wat voor een systeem "Uitzending Gemist" gebruikt maar ik vind het niet al te goed. De beeldkwaliteit is over het algemeen zeer goed maar zeer vaak krijg ik een verbindingsfout en moet ik een paar maal proberen om uiteindelijk beeld te krijgen. Pauzeren voor enige tijd en weer starten geeft vaak een verbindingsfout en dan moet men weer opnieuw beginnen, direct naar een bepaalde tijd in een programma gaan lukt ook niet. Als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld "YouTube" dan zijn die problemen er niet.
Bram Kaandorp
Ervaren pen

KluukKluuk schreef:Ik weet niet wat voor een systeem "Uitzending Gemist" gebruikt maar ik vind het niet al te goed. De beeldkwaliteit is over het algemeen zeer goed maar zeer vaak krijg ik een verbindingsfout en moet ik een paar maal proberen om uiteindelijk beeld te krijgen. Pauzeren voor enige tijd en weer starten geeft vaak een verbindingsfout en dan moet men weer opnieuw beginnen, direct naar een bepaalde tijd in een programma gaan lukt ook niet. Als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld "YouTube" dan zijn die problemen er niet.
Jup, das Silverlight. Het is nogal notoir in de computerwereld.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams
KluukKluuk

Bram Kaandorp schreef: Jup, das Silverlight. Het is nogal notoir in de computerwereld.
Niet noodzakelijkerwijs zou ik zeggen want bijvoorbeeld Netflix een 'video on demand' bedrijf gevestigd in de VS gebruikt Silverlight voor haar SD en HD programma's en die werken perfect.
Bram Kaandorp
Ervaren pen

KluukKluuk schreef:Niet noodzakelijkerwijs zou ik zeggen want bijvoorbeeld Netflix een 'video on demand' bedrijf gevestigd in de VS gebruikt Silverlight voor haar SD en HD programma's en die werken perfect.
Het is dan ook voornamelijk in de PC (Windows, GNU/Linux etc.) waar men niet al te positief is.

Douglas Adams
KluukKluuk

Bram Kaandorp schreef: Het is dan ook voornamelijk in de PC (Windows, GNU/Linux etc.) waar men niet al te positief is.
Netflix werk toch echt prima op de PC onder Windows.
Plaats reactie