Sheila Timmerman valt op vrouwen.

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cluny
Banned

Sheila Timmerman valt op vrouwen.

Bericht door Cluny »

De link.
Hiermee is ze helemaal los van de godsdienstwaanzin van haar ouders Gert en Hermien Timmerman.
Lang zat het duo Gert & Hermien hoog op mijn ergenissentoptien van foute christelijke tv-persoonlijkheden.

Dit berichtje vind ik dus heel goed nieuws.
Allemaal zwaaien en applaudiseren naar Sheila Timmerman als ze langs vaart.
.
.
Afbeelding
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Blues-Bob
Bevlogen

Re: Sheila Timmerman valt op vrouwen.

Bericht door Blues-Bob »

Cluny schreef:De link.
Hiermee is ze helemaal los van de godsdienstwaanzin van haar ouders Gert en Hermien Timmerman.
Lang zat het duo Gert & Hermien hoog op mijn ergenissentoptien van foute christelijke tv-persoonlijkheden.

Dit berichtje vind ik dus heel goed nieuws.
Allemaal zwaaien en applaudiseren naar Sheila Timmerman als ze langs vaart.
.
.
Afbeelding
Ik wist niet wie Sheila Timmerman was, en van Gert en Hermien wist ik niet dat het christenen waren (ik vond ze al foute tv-persoonlijkheden, die het wegzappen waard waren, zonder dat ik wist dat het christenen waren...) Maar fijn voor Sheila Timmerman dat ze zichzelf kan zijn.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Ik denk niet dat deze vrouw ooit het liedje "Ik heb eerbied voor jouw grijze haren" zingt. Tenminste niet voor haar vader. :)

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Hier is een droevig verhaal te lezen over de tragische gang van hun leven en de trieste evangelische wereld.
Born OK the first time
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Uit de link van Reref:
Trouw citeert Hermien schreef: Waren Hermien en Gert daarmee ook van God los? Zij toonde zich geïrriteerd toen Trouw haar deze vraag stelde: ,,Helemaal niet. God is voor mij een levende realiteit. Er is in mijn leven nooit een dag geweest dat ik niet in Hem heb geloofd. Tot mijn dood zal dat altijd zo blijven.''
Dus na de dood van Hermien is god geen levende realiteit meer. Of bedoelt ze dat ze naar haar dood niet meer in hem gelooft. In ieder geval maakt dat, naast het einde van de last en het dubbelleven van haar dochter die haar moeder veroorzaakt heeft, ook dat de dood van Hermien goed nieuws.

Natuurlijk is voorgaande statement op het randje, maar mijn voornaamste punt:
Had Hermien het vertrouwen in haar lieve heer maar voor haar dood opgezegd. De seksualiteit hoort geen geheim te hoeven zijn voor een moeder. Wat een geweld doe je de dochter aan, als je er niet voor open staat.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Blues-Bob schreef:Uit de link van Reref:
Trouw citeert Hermien schreef: Waren Hermien en Gert daarmee ook van God los? Zij toonde zich geïrriteerd toen Trouw haar deze vraag stelde: ,,Helemaal niet. God is voor mij een levende realiteit. Er is in mijn leven nooit een dag geweest dat ik niet in Hem heb geloofd. Tot mijn dood zal dat altijd zo blijven.''
Dus na de dood van Hermien is god geen levende realiteit meer. Of bedoelt ze dat ze na haar dood niet meer in hem gelooft.
Wat een rare interpretatie. Hermien bedoelde er uiteraard mee te zeggen dat ze dan wel de kerk(en) de rug heeft toegekeerd, maar ze tot haar dood een christen zal blijven.
Hoe het met Gert afliep weet ik niet.
Ik vond het wel aardig erop te googlen, aangezien ik in 1978 uit Nederland wegging, en ik het duo nog wel herinnerde uit die tijd ervoor, inclusief het bekeringsverhaal van Gert via de donderslag bij heldere hemel.
Born OK the first time
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Rereformed schreef: Hoe het met Gert afliep weet ik niet.
Wiki schreef:
Nieuwe christenperiode

In mei 2009 verscheen Gert Timmerman echter in het programma van televisiedominee David Maasbach. Hij vertelde daar over zijn bekering en zijn afvalligheid van het christelijk geloof. Later is Gert toch weer terug naar het geloof gekomen, zonder Hermien en de dochters. Een paar weken later trad hij op bij de Pinksterfamiliedag, een evenement van David Maasbach. Hij zou graag ook met zijn dochters weer over God zingen.
Rerereformed?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Plaats reactie