leger des heils: homo's moeten dood
Moderator: Moderators
leger des heils: homo's moeten dood
http://www.pinknews.co.uk/2012/06/23/au ... -to-death/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: leger des heils: homo's moeten dood
LAnier: Aangezien je toch moderator bent, weet je wellicht hoe je de titel kunt aanpassen in "Australische leider van het leger des heils ..... (Etc)
Waarom is die dwaze militair zo dom op de Thora te lezen?
Laat ie gewoon strijdkreten gaan verkopen!
Dat is minder gevaarlijk voor je geestelijke gezondheid!
Work and pray
Live on Hay
You get the in te Sky when you die. . .
Nooit beseft dat hooi eten, ook leidt tot stro onder je schedeldak.
Weer wat geleerd!
Waarom is die dwaze militair zo dom op de Thora te lezen?
Laat ie gewoon strijdkreten gaan verkopen!
Dat is minder gevaarlijk voor je geestelijke gezondheid!
Work and pray
Live on Hay
You get the in te Sky when you die. . .
Nooit beseft dat hooi eten, ook leidt tot stro onder je schedeldak.
Weer wat geleerd!
Ik wens u alle goeds
Er is ook al een excuus uitgegaan van een andere leger des heils hotemetoot. De aangehaalde bijbeltekst moet anders gelezen worden. Dood moet zijn "geestelijk dood". Ja met wat gekronkel kun je van god net zo makkelijk kabouter plop maken. Duidelijk is in ieder geval dat ook het heilsleger homosexualiteit als zonde beschouwt (iig in Australië).
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat kost deze man zijn carrière. Of zou het weer vallen onder de noemer godsdienstvrijheid.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
http://www.pinknews.co.uk/2012/06/24/au ... -executed/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit dit artikel o.a. :
Uit dit artikel o.a. :
Salvation Army schreef:The Salvation Army teaches that every person is of infinite value, and each life a gift from God to be cherished, nurtured and preserved.
Salvation Army schreef:The Salvation Army sincerely apologises to all members of the GLBT community and to all our clients, employees, volunteers and those who are part of our faith communities for the offence caused by this miscommunication.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
-
siger
Peter,Peter van Velzen schreef:Waarom is die dwaze militair zo dom op de Thora te lezen?
Romeinen 1:18-32 is niet de joodse thora maar het christelijke nieuwe testament. Een ranzig stukje proza waarvan ik me niet herinner het eerder gelezen te hebben. Wordt vandaag niet zoveel meer geciteerd in Europa denk ik.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Wordt ik weer eens gestraft voor mijn luiheid en mijn afkeer van de stijl van Paulus.siger schreef:Peter,Peter van Velzen schreef:Waarom is die dwaze militair zo dom op de Thora te lezen?
Romeinen 1:18-32 is niet de joodse thora maar het christelijke nieuwe testament. Een ranzig stukje proza waarvan ik me niet herinner het eerder gelezen te hebben. Wordt vandaag niet zoveel meer geciteerd in Europa denk ik.
Het was niet de militair maar de zelfbenoemde Apostel die aan Leviticus 20 vers 15 refereerde.
Excuses!
Erata:
Deze tekst had moeten luiden:
"Waarom is die dwaze militair zo dom om "Romeinen" te lezen."
"Is hij soms van Italiaanse komaf?'"
Ik wens u alle goeds
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Nou, dood maken vind ik weer een tikje overdreven.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark