Prima Roeland!heeck schreef:Lanfy,
Morgen. Er staat een wachtrij achter me.
R.
Ik heb tijd en geduld genoeg!
Moderator: Moderators
Prima Roeland!heeck schreef:Lanfy,
Morgen. Er staat een wachtrij achter me.
R.
Een merkwaardige uitspraak. Doe je dat niet dagelijks?Zalwel schreef:Maar wat ik in ieder geval vind is dat je niet kan oordelen over zaken die je niet aan den lijve ondervonden hebt
1 zie de link in mijn vorige reactieheeck schreef: ad 1)
Die opmerking van jou vulde ik aan met nog wat dingen die artsen wel/niet zouden doen om daarmee aan te tonen dat ik niet zie wat voor waarde je opmerking over chemo heeft. Mijn verfijnende verwachting over chemo is dat artsen hun beslissing mee zullen laten afhangen van de soort kanker en de soort chemo
ad 2)
Welke bijzondere behandelwijzen had je voor welke kwalen/ziektes op het oog of vallen amuletten en de biostabil ook onder?
ad 3)
En heb je een schatting hoeveel bedrog en/of kwakzalverij er voorkomt bij de door jou in het wilde weg aanbevolen alternatieve therapieën (want er zijn er honderden)?
ad 4)
Dat is regelrecht in strijd met het gegeven dat bijvoorbeeld de werkzaamheid van medicijnen niet kan worden getest door een enkele leek.
ad 5)
En wat als je beste vriend wel kiest voor een behandeling met de Prognos als die vriend regulier is gediagnosticeerd op lepra?
Misschien wel. Maar daar gaat het bij geneeswijzen niet om.zalwel schreef:Over het algemeen wel natuurlijk en zelfs in geval van dit onderwerp, ik zeg ook niet mag niet. Maar zolang je zelf geen ervaring hebt met iets.. Als iemand tegen jou zegt aardperen zijn vies, die moet je niet eten, daar ga je scheten van laten; beïnvloed jou dat dan dusdanig om het maar niet te eten?
.
Ik ook in geval van kanker waarschijnlijk, maar ik blijf bij mijn praktijkvoorbeeld (en dat is geen advies zoals Heeck het noemt) van een positieve ervaring binnen het alternatieve.Vilaine schreef:Dus geen eigen ervaring, moet afgaan op anderen. Afgaan dan op wat anderen zeggen omdat ze gezien hebben dat of ervaren dat of afgaan op gedegen wetenschappelijk onderzoek.
Ik kies voor het laatste.
Dat kan ik je wel vertellen.zalwel schreef:Zo valt een chiropracticus ook onder de alternatieve therapie bij de zorgverzekeraar. En ik snap niet waarom dat is
Ik ging daar in eerste instantie ook heen wegens rugklachten en om rugklachten te voorkomen een driemaandelijks terugkerende nabehandeling. Het vreemde is dat ik zonder behandeling geen rugklachten meer heb gehad. En elke keer kreeg ik te horen, dat de nabehandeling er voor zou zorgen dat de klachten weg zouden blijven. Rara politiepet.zalwel schreef:Zonder rugklachten heb ik wel een groter geluksgevoel trouwens
Kijk, nu wordt mij ook iets duidelijk.Vilaine schreef: Dat kan ik je wel vertellen.
Het manueel therapeutische deel ter behandeling
(.....................)
schildklierfalen en door wervels recht te zetten ben ik genezen, dan wil ik graag de rapporten zien.
Ik had naast drie degenererende wervels (niet herkend) een fikse ontsteking in mijn rug (niet herkend) die nogal wat invloed had op een aantal zenuwen. Die ontsteking had onherstelbare schade aan kunnen richten.zalwel schreef:Hoezo noem je dan dat je zonder gang naar de reguliere gezondheidszorg ws in een rolstoel zou zijn gekomen als ik vragen mag?