Ik ben 'm nog niet vaak tegengekomen in evolutie vs creatie discussies en eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om er op te gaan reageren, ik heb het voorlopig wel gezien!
Voor wie zich geroepen voelt:
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?for ... e=10#reply
Misschien een schone taak voor Tsjok, tjeerdo of Wahlers?
1207 wrote:
Cornelisman wrote:
zucht: george mendel bewees dat er geen variatie van genen is = een heel goed argument..
mendel beschreef de erfelijkheidsleer waar Darwin het niet onmiddelijk eens mee was. Mendels bevindingen hebben hun werk gedaan, maar met de ontdekking van Dna, rna, de invloed van genen op elkaar, de on/off schakelaar op sommige genen, invloed van milieu (lees: wetenschappelijke vooruitgang) is een stuk van z'n bevindingen toch al eventjes achterhaald
dan wordt het tijd dat je me even uitlegt wat er zoal niet aan klopt. feit blijft dat er GEEN VARIATIE is. zover ik weet is dat de fundering voor het huis van evolutie.
invloed van genen op elkaar en on/off schakelaars zijn ook geen bewijs voor evolutie...ze kunnen ingebouwd zijn.
geen variatie=geen evolutie. totdat jullie variatie kunnen bewijzen acht ik dit topic gesloten.
EN: een denigrerende toon hoort niet bij een echte discussie: geef het bewijs waar ik om vraag kan en het topic kan gesloten worden.
voor degeneratie zijn trouwens AANWIJZINGEN, dezelfde soort argumenten waar 90% van de evolutie op rust, met je slapende genen enzo.