En wat ie laat zien spreekt niet echt in zijn voordeel.DavyDee schreef:Hij is te doorgronden voor zover Hij Zichzelf aan ons laat zien in de Bijbel.
De eigenschappen van jouw god zijn zo contradictoir als maar mogelijk kan zijn!
En toch doet hij het niet.DavyDee schreef:Ik twijfel er niet aan dat God almachtig is en dus zeker wel in staat is om geamputeerden te genezen.
Waarom niet?
Ten eerste is die vrije wil een illusie binnen jouw godsbeeld en ten tweede heeft het niets te maken met wel of niet genezen worden.DavyDee schreef:God daarentegen, heeft ons geschapen met een vrije wil zodat wij niet Zijn marionetten zijn.
Dus gelovige geamputeerden komen waarschijnlijk niet voor?DavyDee schreef:Wil een persoon dus genezen worden van welke aandoening dan ook dan diegene aan God kenbaar moeten maken dat hij genezen wil worden en erop vertrouwen dat God dit ook doet.
Heb je hier ook gegevens van?
Wat een lulkoek is dit nu weer!!DavyDee schreef:Is dit niet het geval dan zou de goddelijke interventie een schending zijn van de vrije wil van de mens.
Zoals boven al beschreven bestaat er geen vrije wil binnen jouw godsbeeld daar jouw god straft op het gebruiken van die vrije wil!!
Zodra je er 1 hebt gevonden hoor ik het graag van je!DavyDee schreef:En als een geamputeerde door God genezen wil worden en er volledig op vertrouwd dat dit ook gebeurt, dan twijfel ik er niet aan dat God dat gebed zal verhoren.
Dit is natuurlijk wel erg makkelijk kerel dit soort beweringen uitspuwen zonder ook maar in het bezit te zijn van 1 enkel onderzoek!
Even uit nieuwsgierigheid: Je gelooft echt alles wat er in de bijbel staat?
Hebr 6: