Ik zie dit draadje nu net; super om te lezen dat het boek nu ook op papier uitkomt! Volwassen Geloof was voor mij de eerste stap uit het benarde orthodox christelijke geloof. Ik heb de meeste teksten online gelezen, maar ook een en ander op mijn e-reader gezet. Dat het nu in boekvorm uitkomt is perfect; dat leest zoveel makkelijker 's-avonds op de bank, of in bedRereformed schreef:Al wekenlang druk mee bezig nu. En denk het deze week af te maken. Wanneer ik er mee klaar denk te zijn kan ik wel een PDF naar jou en andere geïnteresseerden opsturen ter beoordeling en voor eventuele suggesties. Wie daarin geïnteresseerd is moet mij maar een email adres geven waar ik het naartoe kan zenden.
Boek uitgeven
Moderator: Moderators
Re: Boek uitgeven
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
MoreTime schreef:Ik zie dit draadje nu net; super om te lezen dat het boek nu ook op papier uitkomt! Volwassen Geloof was voor mij de eerste stap uit het benarde orthodox christelijke geloof. Ik heb de meeste teksten online gelezen, maar ook een en ander op mijn e-reader gezet. Dat het nu in boekvorm uitkomt is perfect; dat leest zoveel makkelijker 's-avonds op de bank, of in bed
Goeiedag MoreTime. Leuk dit van je te horen. Ga je zoals beloofd nog wat meer over je vertellen in een voorsteltopic? Dat vind ik altijd interessant te lezen.
Het was Kiwi die me aan het werk zette.
Born OK the first time
Hoi Rereformed,Rereformed schreef:Kiwi schreef:Hee, goed te zien dat er leven in dit draadje zit! >700 pags, dat is behoorlijk zeg!
We hebben het over de buitenkant, maar weet je ook de richting van de binnenkant al een beetje? (z/w)Illustraties, kadertjes met bijbelteksten oid (zoals ook online), voetnoten, lettertype en bijvoorbeeld andere lettertypes/opmaak voor kaders en citaten.
Al wekenlang druk mee bezig nu. En denk het deze week af te maken. Wanneer ik er mee klaar denk te zijn kan ik wel een PDF naar jou en andere geïnteresseerden opsturen ter beoordeling en voor eventuele suggesties. Wie daarin geïnteresseerd is moet mij maar een email adres geven waar ik het naartoe kan zenden.
Wat is de status van je boek in wording op dit moment?
Ik ben erg benieuwd.
Groetjes,
WPS
"De intuïtieve geest is een heilig geschenk, en de rationele geest een trouwe dienaar. We hebben een maatschappij gecreëerd die de dienaar eert, en het geschenk is vergeten".
Albert Einstein
Albert Einstein
Goeie vraag! En ik kan uit betrouwbare bron melden dat het antwoord je zal bevredigen. Meer ga ik niet zeggen, ik wil niet voor mijn beurt spreken. De rest moet RR vertellen, hij weet het per slot van rekening exact.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ik had in oktober geen idee dat het wel een half jaar werk zou wezen voor het boek gereed was om te drukken. Kiwi bood aan om me te helpen bij de lay-out. We stuurden elkaar wel een stuk of zeven keer het boek heen en weer. a.r. , Jim en Kitty hebben erg geholpen met suggesties, verbeteringen en taaladviezen. Maar nu is het dan zo ver. Ik heb het vorige week aangeleverd bij de drukker en in de loop van de volgende week ontvang ik per post één exemplaar. Eerst één om het nog eens door te lopen en te kijken of er nog iets aan veranderd moet worden.
Het bevat 29 hoofdstukken, 772 bladzijden leesvoer. De cover is volgens foto hier. Het wordt gedrukt op mooi wit papier.
Het bevat 29 hoofdstukken, 772 bladzijden leesvoer. De cover is volgens foto hier. Het wordt gedrukt op mooi wit papier.
Born OK the first time
Klinkt goed!Rereformed schreef:Ik had in oktober geen idee dat het wel een half jaar werk zou wezen voor het boek gereed was om te drukken. Kiwi bood aan om me te helpen bij de lay-out. We stuurden elkaar wel een stuk of zeven keer het boek heen en weer. a.r. , Jim en Kitty hebben erg geholpen met suggesties, verbeteringen en taaladviezen. Maar nu is het dan zo ver. Ik heb het vorige week aangeleverd bij de drukker en in de loop van de volgende week ontvang ik per post één exemplaar. Eerst één om het nog eens door te lopen en te kijken of er nog iets aan veranderd moet worden.
Van mijn kant nog een tip: laat een kaft maken met een dubbele omslag, dan blijft het boek langer mooi.
Veel succes en ik zal het zeker kopen.
"De intuïtieve geest is een heilig geschenk, en de rationele geest een trouwe dienaar. We hebben een maatschappij gecreëerd die de dienaar eert, en het geschenk is vergeten".
Albert Einstein
Albert Einstein
Mooi man ! Ik kijk er met veel belangstelling naar uit !
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
Gefeliciteerd! Eindelijk op papier. Hoewel ik al een tijdje geen godsdienstkritiek meer lees, maak ik hiervoor graag een uitzondering.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Lees je het maandblad "De Vrijdenker" niet meerDevious schreef:Gefeliciteerd! Eindelijk op papier. Hoewel ik al een tijdje geen godsdienstkritiek meer lees, maak ik hiervoor graag een uitzondering.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
PietV. schreef:Lees je het maandblad "De Vrijdenker" niet meerDevious schreef:Gefeliciteerd! Eindelijk op papier. Hoewel ik al een tijdje geen godsdienstkritiek meer lees, maak ik hiervoor graag een uitzondering.?
Ja, tuurlijk
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Ben ook erg benieuwd! Ga er zeker een van bestellen. De website volwassengeloof was mijn eerste stap naar redelijk denken 
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Ha fijn! Straks kan ik ''Volwassen Geloof'' gewoon lezen op de bank! Of in de tuin! Zelfs in de trein! Het past dan gewoon in mijn handtas (hoop ik) 
Non sum qualis eram