Israel laat Human Right Watch niet toe in Israel

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Jinny

Re: Israel laat Human Right Watch niet toe in Israel

Bericht door Jinny »

Cactus, van nu mag je voorlopig je Israël hobby uitleven hier in dit topic, en verder even niet.
siger

Bericht door siger »

verwijderd.
Laatst gewijzigd door siger op 29 mar 2012 16:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Jinny

Bericht door Jinny »

Je hebt gelijk.
Gewijzigd.
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

siger schreef:
Jim schreef:Cactus, van nu mag je voorlopig je Israël hobby uitleven in Vrijheidsstrijders en terroristen, en verder even niet.
Sorry? Dit topic gaat over Israel. Vrijheidsstrijders en terroristen niet!

"Israel Hobby"? Wat is dat voor een belachelijke uitdrukking?
Ach, Siger, dat is weer een nieuw denigrerend etiket dat men meent mij te moeten opplakken. :(
Alsof mijn mening over dat conflict mijn hobby zou zijn. Ik heb wel leukere hobbies.
Hier wordt "betrokkenheid" verward met een "hobby".
Ik zag dat mijn verbod inmiddels is herzien dank zij jouw reactie en mag ik over Israel schrijven in een topic dat Israel betreft. Tnx.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Cactus,

wat heb jij nou precies tegen die Javaanse neushoorn? Waarschijnlijk helemaal niets he? Ik gok dat je het er ook mee eens bent dat we dat beest in ieder geval niet naar de verdommenis moeten helpen, maar blijkbaar ligt je hart wat meer bij Palestina dan bij de Javaanse neushoorn. Dat is niet erg, iedereen moet íets kiezen om zich druk om te maken na z'n pensioen, want origami gaat ook maar vervelen. Nu heb jij Palestina gekozen en ik dat beest.. Dat lijkt me gezien de voortplantingssnelheid van de palestijnen tegenover de javaanse neushoorn een keus met het oog op de toekomst: jij hebt je elk jaar meer om druk over te maken en ik elk jaar een beetje minder, misschien nog wel logisch dus! Prima toch?

Het probleem is dus, net zo min als jij niks tegen javaanse neushoorns hebt, hebben de meesten hier, als ik het zo lees, niks tegen palestina. Maar net zo min als jij nooit iets schrijft over neushoorns schrijven de meesten hier ook niks over dat conflict. Sterker nog, je komt met enorme inkoppertjes aanzetten de hele tijd (allemaal verdragen en waslijsten aan overtredingen en wandaden), en gaat dan in een soort 'schijndiscussie' met ons daarover. Waarom noem ik het een schijndiscussie? Omdat eigenlijk niemand het met je oneens is, maar jij als een gebeten hond toch ons aanvalt daarop de hele tijd. Je bent aan het prediken voor je eigen parochie kortom maar het opmerkeljike is dat je denkt dat we je tegenstanders zijn..! Niks mis mee hoor.. met het overtuigen van mensen die het al met je eens zijn is vast ook wel een prijs te winnen (tijdverspiller van het jaar 2012?) maar het is wel wat triviaal allemaal.

Mocht ik het verkeerd hebben, dan zullen de deelnemers hier (jim, gerard, wormpje, elberfeld, etc.) dat vast kunnen corrigeren. Zoniet dan kun je je veel werk besparen want we waren het al met je eens..
siger

Bericht door siger »

Samsa schreef:...maar blijkbaar ligt je hart wat meer bij Palestina dan bij de Javaanse neushoorn. Dat is niet erg, iedereen moet íets kiezen om zich druk om te maken na z'n pensioen, want origami gaat ook maar vervelen. Nu heb jij Palestina gekozen en ik dat beest.. Dat lijkt me gezien de voortplantingssnelheid van de palestijnen tegenover de javaanse neushoorn een keus met het oog op de toekomst: jij hebt je elk jaar meer om druk over te maken en ik elk jaar een beetje minder, misschien nog wel logisch dus! Prima toch?
Het ligt al een tijdje te wachten, maar hier komt het: Samsa, je bent een platte racist. Bah.
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

Samsa schreef:Typisch het antwoord van een neushoornhater..
De rhinofobie neemt hand over hand toe op dit forum. :(
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

@ "Samsa van Cactus,
wat heb jij nou precies tegen die Javaanse neushoorn? Waarschijnlijk helemaal niets he? Ik gok dat je het er ook mee eens bent dat we dat beest in ieder geval niet naar de verdommenis moeten helpen, maar blijkbaar ligt je hart wat meer bij Palestina dan bij de Javaanse neushoorn. Dat is niet erg, iedereen moet íets kiezen om zich druk om te maken na z'n pensioen, want origami gaat ook maar vervelen. Nu heb jij Palestina gekozen en ik dat beest.. Dat lijkt me gezien de voortplantingssnelheid van de palestijnen tegenover de javaanse neushoorn een keus met het oog op de toekomst: jij hebt je elk jaar meer om druk over te maken en ik elk jaar een beetje minder, misschien nog wel logisch dus! Prima toch?
Ik begrijp je vraag niet wat ik tegen de Javaanse neushoorn zou hebben. Ik ben een dierenliefhebber en heb zelfs op de Dierenpartij gestemd! Uitroeiing van diersoorten is in mijn ogen een misdaad die zwaar gestraft dient te worden.
Alleen, ik krijg op mijn kop als ik iets in een topic neerzet wat niets of weinig te doen heeft met dat topic en jij begint hier een topic over HRW in Israel met de neushoorns te bevuilen. In dat andere topic over de neushoorn heb ik mijn reactie al geplaatst zonder er Israel bij te betrekken!
Het probleem is dus, net zo min als jij niks tegen javaanse neushoorns hebt, hebben de meesten hier, als ik het zo lees, niks tegen palestina. Maar net zo min als jij nooit iets schrijft over neushoorns schrijven de meesten hier ook niks over dat conflict. Sterker nog, je komt met enorme inkoppertjes aanzetten de hele tijd (allemaal verdragen en waslijsten aan overtredingen en wandaden), en gaat dan in een soort 'schijndiscussie' met ons daarover. Waarom noem ik het een schijndiscussie? Omdat eigenlijk niemand het met je oneens is, maar jij als een gebeten hond toch ons aanvalt daarop de hele tijd. Je bent aan het prediken voor je eigen parochie kortom maar het opmerkeljike is dat je denkt dat we je tegenstanders zijn..! Niks mis mee hoor.. met het overtuigen van mensen die het al met je eens zijn is vast ook wel een prijs te winnen (tijdverspiller van het jaar 2012?) maar het is wel wat triviaal allemaal.
Het is je misschien ontgaan dat ik een aantal nieuwe topics heb geopend die niets met de Palestijnse zaak te maken hebben.
In discussies met andere FTers kom ik idd met citaten, cijfers en data waaruit blijkt dat ik meen gelijk te hebben en zij het fout hebben. Wat is daar mis mee? Als iedereen het zo met mij eens was zoals je schrijft dan zou dit niet nodig zijn geweest. Ik zie hier maar enkele forummers die het met mij eens zijn en de rest is gewoon anti Cactus wat dit conflict betreft.
Hoe zou ik nu als een gebeten hond een andere FTer aanvallen als men het met mij eens is? Verklaar dat nu eens!
Je verhaal klopt van geen kant Samsa en dat zou je moeten weten als je leest waarop ik reageer. Ik reageer niet op mensen die het met mij eens zijn maar wel op hen die het ONEENS zijn met mij.

Mocht ik het verkeerd hebben, dan zullen de deelnemers hier (jim, gerard, wormpje, elberfeld, etc.) dat vast kunnen corrigeren. Zoniet dan kun je je veel werk besparen want we waren het al met je eens..
Daar heb ik weinig of niets van gemerkt!
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

You made my day ! :o
Jinny

Bericht door Jinny »

En nu stoppen over die ***neushoorn!
Plaats reactie