YouTube Muziek
Moderator: Moderators
Re: YouTube Muziek
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Klinkt als 1990, is toch echt van eind vorig jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=OqC4aRbasrg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=OqC4aRbasrg" onclick="window.open(this.href);return false;
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
-
trabnetram
Hier een paar zelfgemaakte clips op zelfgemaakte muziek!
Reclame voor een website ben ik niet zo gecharmeerd van.
Je mag eerst per PB eens wat toelichting geven.
Jim
Reclame voor een website ben ik niet zo gecharmeerd van.
Je mag eerst per PB eens wat toelichting geven.
Jim
Henry Ford
Henry Ford
- Blackadder
- Ervaren pen
yay, ik heb weer een nieuwe muziekstroming ontdekt. Nu ben ik niet zo'n hipster dus ik loop vast al weer jaren achter, maar ik vind het toch zo leuk dat ik het met anderen moet delen:
Blackadder proudly presents: ElectroSwing!
jaren 20-30 Swing (Charlston, Ragtime etc) gecombineerd met moderne dance muziek (in allerlei vorm)
De grootste held in dit genre heet Parov Stelar. (in andere woorden, het is voor mij zo nieuw dat ik er nog niet aan toe ben om verder op onderzoek te gaan.)
Bij het eerste nummer ben ik echt verliefd op het stukje dat bij 1:16 begint.. Hoe heet dat instrument (of het effect dat ze daar gebruiken om het zo te laten klinken?)
En eentje met vocals:
Blackadder proudly presents: ElectroSwing!
jaren 20-30 Swing (Charlston, Ragtime etc) gecombineerd met moderne dance muziek (in allerlei vorm)
De grootste held in dit genre heet Parov Stelar. (in andere woorden, het is voor mij zo nieuw dat ik er nog niet aan toe ben om verder op onderzoek te gaan.)
Bij het eerste nummer ben ik echt verliefd op het stukje dat bij 1:16 begint.. Hoe heet dat instrument (of het effect dat ze daar gebruiken om het zo te laten klinken?)
Code: Selecteer alles
[youtube]ROwH8ZEST1U[/youtube]En eentje met vocals:
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Volgens mij een klarinet, maar dan gespeeld op een synthesizer. Grappige muziek trouwens.
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Henry Ford
Henry Ford
De Canadese groep; The Deep Dark Wood. Ze zingen prachtige nummers een beetje folk blue-grass achtig.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Arvo Pärt, Tabula Rasa I==> Met Gidon Kremer, de bekende violist.
Arvo Pärt, Tabula Rasa II
Arvo Pärt, Tabula Rasa II
Henry Ford
Henry Ford
Dit wordt het raarste Youtube muziekje van 2012.
Koi Koi Koi
.
.
.
Voor de echte liefhebber.
Koi Koi Koi
.
.
.
Voor de echte liefhebber.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Hiëronymus
- Ervaren pen
- vegan-revolution
- Superposter
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest