Whitney Houston overleden

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Butters

Whitney Houston overleden

Bericht door Butters »

Ondanks ik geen fan van haar ben is Whitney Houston gisteravond plotseling overleden. Er zijn zelfs geruchten dat ze vermoord zou zijn...Een icoon uit de muziekwereld is verdwenen.

Bron

Erg triest nieuws!!
Cluny
Banned

Re: Whitney Houston overleden

Bericht door Cluny »

Butters schreef:Ondanks ik geen fan van haar ben is Whitney Houston gisteravond plotseling overleden. Er zijn zelfs geruchten dat ze vermoord zou zijn...Een icoon uit de muziekwereld is verdwenen.

Bron

Erg triest nieuws!!
Ben je rijk en beroemd dan is het nog verstandiger om drank en drugs uit je leven te bannen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Een diva minder.
De laatste jaren heb ik alleen maar drugs of drank gerelateerd nieuws over d'r gehoord.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat enkele van haar nummers in mijn persoonlijke 'meest afgrijselijk platen ooit top 10' staan.
Smaken verschillen.

R.I.P.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Fenomeen schreef: Smaken verschillen.
R.I.P.
Weer een icoon die te jong sterft. Schatrijk, aandacht en drugs. En misschien ooit de verkeerde man ontmoet. Die misbruik maakte van naïviteit van Whitney Houston. En haar het coke snuiven aanleerde.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Wormpje
Forum fan

Bericht door Wormpje »

Tsja. Ik houd er niet van de ene mens boven de andere plaatsen. De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.

Maar sterkte, als je ermee zit.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Wormpje schreef:De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.
Ik zal je een geheimpje verklappen: De schepper bestaat niet.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Butters

Bericht door Butters »

Wormpje schreef:Tsja. Ik houd er niet van de ene mens boven de andere plaatsen. De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.

Maar sterkte, als je ermee zit.
Mee zitten is nogal een groot woord...Maar in hoeverre is het leuk als iemand dood gaat ? wie het ook is?
Zeker als het op tragische manier gebeurt..Michael Jackson ook,Ben daar geen fan van maar vond het best jammer dat hij overleed. Het was een groot artiest, Net zoals Whitney Houston.!
Wormpje
Forum fan

Bericht door Wormpje »

Jagang schreef:
Wormpje schreef:De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.
Ik zal je een geheimpje verklappen: De schepper bestaat niet.
Daarom schreef ik het ook niet met een hoofdletter.
Plaats reactie