Whitney Houston overleden
Moderator: Moderators
Whitney Houston overleden
Ondanks ik geen fan van haar ben is Whitney Houston gisteravond plotseling overleden. Er zijn zelfs geruchten dat ze vermoord zou zijn...Een icoon uit de muziekwereld is verdwenen.
Bron
Erg triest nieuws!!
Bron
Erg triest nieuws!!
Re: Whitney Houston overleden
Ben je rijk en beroemd dan is het nog verstandiger om drank en drugs uit je leven te bannen.Butters schreef:Ondanks ik geen fan van haar ben is Whitney Houston gisteravond plotseling overleden. Er zijn zelfs geruchten dat ze vermoord zou zijn...Een icoon uit de muziekwereld is verdwenen.
Bron
Erg triest nieuws!!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Een diva minder.
De laatste jaren heb ik alleen maar drugs of drank gerelateerd nieuws over d'r gehoord.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat enkele van haar nummers in mijn persoonlijke 'meest afgrijselijk platen ooit top 10' staan.
Smaken verschillen.
R.I.P.
De laatste jaren heb ik alleen maar drugs of drank gerelateerd nieuws over d'r gehoord.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat enkele van haar nummers in mijn persoonlijke 'meest afgrijselijk platen ooit top 10' staan.
Smaken verschillen.
R.I.P.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Weer een icoon die te jong sterft. Schatrijk, aandacht en drugs. En misschien ooit de verkeerde man ontmoet. Die misbruik maakte van naïviteit van Whitney Houston. En haar het coke snuiven aanleerde.Fenomeen schreef: Smaken verschillen.
R.I.P.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Tsja. Ik houd er niet van de ene mens boven de andere plaatsen. De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.
Maar sterkte, als je ermee zit.
Ik zal je een geheimpje verklappen: De schepper bestaat niet.Wormpje schreef:De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Mee zitten is nogal een groot woord...Maar in hoeverre is het leuk als iemand dood gaat ? wie het ook is?Wormpje schreef:Tsja. Ik houd er niet van de ene mens boven de andere plaatsen. De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.
Zeker als het op tragische manier gebeurt..Michael Jackson ook,Ben daar geen fan van maar vond het best jammer dat hij overleed. Het was een groot artiest, Net zoals Whitney Houston.!
Daarom schreef ik het ook niet met een hoofdletter.Jagang schreef:Ik zal je een geheimpje verklappen: De schepper bestaat niet.Wormpje schreef:De schepper mag weten hoeveel er op tragische wijze zijn overleden en enkel verdwijnen in de statistiek.