Gerard

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gerard
Bevlogen

Gerard

Bericht door Gerard »

Ik wil me hier even voorstellen.
Eigenlijk niet echt nodig omdat velen mij zullen kennen als GH :wink:
Ik heb besloten iets van mijn anonimiteit terug te nemen door mijn eigen naam (Gerard) te gebruiken zodat ik me iets persoonlijk voel aangesproken als jullie op mijn posts reageren.
Ik ben niet dezelfde persoon als GH omdat ik namelijk elk moment iets aanleer en iets afleer of vergeet. Toch ben ik de voortzetting van degene die voorheen bekend stond als GH.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

als erik of ik een andere baan krijgen moet ik dan ook mijn nick wijzigen? :D
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

collegavanerik schreef:als erik of ik een andere baan krijgen moet ik dan ook mijn nick wijzigen? :D
Gaan jullie toch 'lekker' samen. Gatver... dat klinkt weer vreselijk klef. :?
Nee dan maar je nick wijzigen.

Dat klink mij trouwens nog steeds heel erg vreemd in de oren. Mijn overleden zoon heette namelijk Nick. Maar ja, ook Nickelodeon begon direct na het overlijden van Nick met de campagne "So Nick" en was Nick hun zender logo. Ik zou bijna geloven in het boven natuurlijke :wink: :lol: maar niet heus natuurlijk.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Plaats reactie