Na Roswell veranderde het beeld van UFO's en Aliens. Voor Roswell waren er ook al UFO meldingen maar deze waren vaak compleet anders dan na Roswell. Mensen hebben Aliens op allerlei manieren getekend, van het bekende grijze wezentje met de grote ogen tot vierkante robotachtige wezens. En die zag men 'toevallig' tijdens de Industriële Revolutie. Ik heb ooit ergens gelezen dat de vorm waarin Aliens verschijnen samenhangt met hoe wij in het leven staan. Dus tijdens de Industriële Revolutie een robotachtig/mechanisch wezen en nu in het informatietijdperk een wezen met groot hoofd en grote ogen. En nu dus weer een graf met gigantische Aliens. Hebben we het nu over één groep Aliens of over verschillende groepen? Waarom zijn ze fysiek veranderd in de loop der tijden? Waarom worden nu bijv. geen gigantische Aliens meer gezien?Na de opkomst van photoshop steeg het aantal ufo-meldingen.
Ik lees dagelijks het internationale archeologische nieuws en dit heb ik zeker niet gelezen. Dat betekent dat het binnen de archeologische wereld niet serieus is genomen.