Het is tijd voor een revolutie!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

a.r.

Re: Het is tijd voor een revolutie!

Bericht door a.r. »

Ik heb altijd al geweten dat het niet ophoudt na de dood.
Ik geef het op! ](*,)
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Mypos schreef:Ten eerste spreek je jezelf tegen aangezien je zegt dat linkjes niks bewijzen en dan vraag je mij weer om linkjes.
Nee, dat spreekt zichzelf niet tegen, want linkjes van mensen die wat wilde profetische dingen roepen over de economie zijn niet gelijkwaardig aan linkjes die verwijzen naar wetenschappelijke artikelen over energiedeeltjes.

Het is bewezen dat economen van alles roepen zonder het ooit bij het rechte eind te hebben.
Zinnige dingen worden vooral gezegd tijdens de nabeschouwingen.
Ik ben het met je eens dat linkjes niets bewijzen aangezien iedereen wel een linkje kan vinden die zijn argument of theorie ondersteunt. Komt nog eens bij dat ik geen zin/tijd/energie heb om al mijn argumenten te ondersteunen met linkjes. Maar ik zal het voor deze keer doen zodat je ziet dat ik hier geen onzin loop te verkondigen.
Dat noem ik pas jezelf tegenspreken.
En als je geen zin hebt aan argumenteren en onderbouwen, dan keer je hier beter niet terug.
De Crisis.
De economische ineenstorting van ons systeem is een feit. Dat jij dat niet wilt geloven omdat je niet genoeg kennis hierover hebt of te bang bent om het onder ogen te zien verandert hier niks aan. De wereld zoals we die kenden krijgen we nooit meer terug. De groei waar ons systeem op is gebaseerd is gewoon niet meer mogelijk om meerdere factoren. Peak oil, de structuur van het financiele systeem, etc etc. Ik kan je aanraden om documentaire als Money as Debt te bekijken. Of bv documentaires van Tegenlicht. Die ondersteunen dit allemaal.
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/ ... risis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar hoe en wat heeft dat met 2012 te maken, etc. etc. etc. etc.?
De dode vogels.
Het zijn niet alleen vogels he. Het gebeurt ook met vissen. En wat te denken van de bijen die verdwijnen. Ik denk dat het allemaal te maken heeft met de verandering van het magnetische veld. Vogels, vissen en bijen gebruiken allemaal het magnetische veld om te navigeren.

http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/ai ... elijk.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Doelpaaltjes verschuiven. Ik geef je info over de vogels, en dan begin je weer over de volgende soort.
2. Het artikel wat je hier aandraagt is hoogst speculatief, en niet coherent met de Maya kalender.
Dat magnetisch veld keert om de 500.000 jaar om. De laatste keer dat dit gebeurde, dateert echter al van 780.000 jaar geleden.
Was de Maya cyclus er niet een van 26.000 jaar?\Verder een hoop vragen, maar geen verklaringen of bevredigende conclusie's.
3. Het zou best kunnen dat magnetische velden er iets mee te maken hebben, maar de omkeringen van die velden verlopen niet zo plotseling en radicaal als hier beweerd wordt.
De noordpool beweegt al doorlopend met een snelheid van ongeveer 11 centimeter per jaar naar het zuidwesten. http://www.kennislink.nl/publicaties/no ... -de-wandel" onclick="window.open(this.href);return false;
Er is niets dat wijst op een plotselinge catastrofale verandering voor 2012.
Vulkaanuitbarstingen en aardbevingen.
Denk nou eens tien jaar terug. Kan jij met zekerheid zeggen dat we toen net zo vaak tsunamis, aardbevingen en vulkaanactiveit hadden als de laatste jaren? Lijkt me niet en dit grafiekje ondersteund dat.
http://chapter126.wordpress.com/2010/04 ... olly-deyo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jouw grafiekje komt van een pro-Nuburu bron, en niet van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek.
Try again.
Bombardement van energie
Ik kan geen officieel bericht hierover vinden maar ik zal je de link geven naar de vrouw die het onderzocht heeft en er een lezing over gegeven heeft. Dit zal jij waarschijnlijk af doen als een onbetrouwbare bron maar goed dat moet jezelf maar weten. :)

http://www.wanttoknow.nl/overige/het-ni ... mde-zaken/" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel plezier ermee!
En zij heeft een lezing gegeven op de universiteit van Delft? :lol:
Wow, ze moesten verlegen zitten om een verzetje dan!
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Mypos
Banned

Bericht door Mypos »

Nou goed we zijn wel klaar dacht ik zo.

Jij vraagt me om met linkjes te komen, dus dat doe ik. En dan zijn het onbetrouwbare bronnen of je gaat er voor het gemak niet op in of je lacht iemand uit. Ondertussen heeft zij erg veel onderzoek gedaan naar deze dingen. En ik zie dat en pik dingen daarvan op. Jij bent alleen dingen aan het afbranden zonder enige kennis van zaken. Het enige wat je doet is even googlen en dan net doen alsof je er erg veel verstand van hebt.

De groeten! :)
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Mypos schreef:Nu kan ik je wel vertellen dat in de oudste geschriften die op aarde gevonden zijn het verhaal staat dat wij genetisch gemanipuleerd zijn door een buitenaards ras genaamd de Annunaki. Maar dat zal verspilde moeite zijn denk ik......... :)
Dat vrees ik ook ja. :D
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Mypos schreef:Nou goed we zijn wel klaar dacht ik zo.

Jij vraagt me om met linkjes te komen, dus dat doe ik. En dan zijn het onbetrouwbare bronnen of je gaat er voor het gemak niet op in of je lacht iemand uit.
Niet-onafhankelijke bronnen zijn inderdaad geen betrouwbare bronnen.
Alsof je je door Dreft laat adviseren welk (af)wasmiddel je moet gebruiken.
Ondertussen heeft zij erg veel onderzoek gedaan naar deze dingen.
Zij verdient gewoon bakken met geld aan haar boekenverkoop, en in 2013, als een aantal mensen nog steeds gespannen zitten te wachten op die grote catastrofe's, lacht zij in haar vuistje.
Maar ik spreek je tegen die tijd wellicht nog weer, en dan zal ik je met veel plezier aan dit topic herinneren.
En ik zie dat en pik dingen daarvan op. Jij bent alleen dingen aan het afbranden zonder enige kennis van zaken.
De bronnen die ik aandraag klopen niet?
Het enige wat je doet is even googlen en dan net doen alsof je er erg veel verstand van hebt.

De groeten! :)
Jij doet alsof je er erg veel verstand van hebt, zonder moeite te doen voor het verkrijgen van de juiste informatie.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Die dame, Susan Joy Rennison en/of haar organisatie heeft veel geld.
Google haar naam, en je krijgt alleen haar webpagina's te zien.

Ze voert geen debatten, maar ze is ook nog nergens onder vuur genomen in sceptische blogs, voor zover ik kan zien.
En het is haar inderdaad gelukt om op de TU Delft "college" te komen geven.
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?i ... 64&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan iedereen daar soms zomaar lezingen houden?

Zo te zien wel: http://www.skepsis.nl/blog/2010/12/coen ... -toezicht/" onclick="window.open(this.href);return false;

Haal de Alu-hoedjes maar vast tevoorschijn!
Henry Ford
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Als voldoende mensen er in gaan geloven (ver)wordt een (reeks van) voorspelling(en)
tot een 'Selffulfilling Prophecy' en één van de eigenschappen van een 'Selffulfilling Prophecy' is
nou eenmaal dat zulks daadwerkelijk uitkomt ...
... ik zal het dus zo niet vreemd vinden als in 2012 totale en globale chaos uitbreekt en
achteraf bezien zal worden met een "Zie je wel!"
*
Het is dus geen tijd voor revolutie, het is de hoogste tijd voor bezinning!
Ik zit niet alleen niet te wachten op totale chaos,
ik voel er ook niets voor lijdzaam af te wachten op de goede afloop ...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

GayaH schreef:... ik zal het dus zo niet vreemd vinden als in 2012 totale en globale chaos uitbreekt en
achteraf bezien zal worden met een "Zie je wel!"
Welnee, zoveel mensen zijn er helemaal niet mee bezig.
Net genoeg om een pseudo-wetenschapper rijk te maken.
Henry Ford
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Mypos schreef:
Nu kan ik je wel vertellen dat in de oudste geschriften die op aarde gevonden zijn het verhaal staat dat wij genetisch gemanipuleerd zijn door een buitenaards ras genaamd de Annunaki. Maar dat zal verspilde moeite zijn denk ik.......
Mypos kan je hier een bronvermelding bij geven want je kan inderdaad van alles vertellen maar straffe beweringen vergen straf bewijs.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
siger

Bericht door siger »

doctorwho schreef:Mypos schreef:
Nu kan ik je wel vertellen dat in de oudste geschriften die op aarde gevonden zijn het verhaal staat dat wij genetisch gemanipuleerd zijn door een buitenaards ras genaamd de Annunaki. Maar dat zal verspilde moeite zijn denk ik.......
Mypos kan je hier een bronvermelding bij geven want je kan inderdaad van alles vertellen maar straffe beweringen vergen straf bewijs.
Mypos doelt hier op een Mesopotamische scheppingsmythe. Dat doet me er aan denken dat Yahweh ook geen beetje genetisch gemanipuleerd moet hebben om een homp klei zonder genen te veranderen in een man met 25000 genen.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Bewijs maar eens, dat die scheppingsmythe niet waar is. Tot zolang moeten we wel aannemen, dat de eeuwenoude kleitabletten op waarheid berusten.
Bewijzen voor: Ze zijn opgeschreven, ze zijn vele eeuwen oud, ze worden bevestigd door diezelfde kleitabletten.
Bewijzen tegen: Geen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

siger schreef: Mypos doelt hier op een Mesopotamische scheppingsmythe. .
Ik zou dan graag de tekst zien die aanleiding geeft om genetische manipulatie te vermoeden boven andere verklaringen. Maar deze bal leg ik even voor de voeten van Mypos
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Nu kan ik je wel vertellen dat in de oudste geschriften die op aarde gevonden zijn het verhaal staat dat wij genetisch gemanipuleerd zijn door een buitenaards ras genaamd de Annunaki. Maar dat zal verspilde moeite zijn denk ik......... :)
O jee, toch niet weer Niburu? Een planeet die eens in de 3600 jaar in ons zonnestelsel terechtkomt en contact maakte met de Sumeriërs? Heel simpel: Hoe kan men overleven op een planeet gedurende duizenden jaren zonder nabijheid van een zon/ster? Op Niburu moet het stervenskoud zijn afgezien van een zeer korte periode als het in de buurt komt van onze zon. Voor de rest is het altijd zo'n 260 graden onder nul.
Ok, als argument komt men met de ster ZAOS die uitgedoofd is (alleen kan men niet duiden waar de resten te vinden zijn) en men verhuisde naar de planeet Niburu. Geen idee waarom, want waarom zou je daar willen wonen als je op de Aarde kunt wonen? Waarom duizenden jaren in kou en duisternis terwijl het goed toeven is bij ons?

Leesvoer:
http://www.skepsis.nl/nibiru.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

lanier schreef: O jee, toch ... ons?

Leesvoer:
http://www.skepsis.nl/nibiru.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, maar die niburu-ers zijn erg goed in het opwekken van energie uit niets... of in ieder geval uit wat wij in het brabantse noemden: "nie veul". Maar als het daarover zal gaan, zullen de primitieve aardlingen dit ongetwijfeld weer naar de babbelbox verplaatsen!

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Plaats reactie