Tja, ofwel blijf je vaag genoeg, ofwel word je gebant op OI. Toch blijf ik er tot ik minstens één iemand daar zijn verstand in werking krijg
Hallo
Moderator: Moderators
Re: Hallo
Welkom Homosignificant.
Tja, ofwel blijf je vaag genoeg, ofwel word je gebant op OI. Toch blijf ik er tot ik minstens één iemand daar zijn verstand in werking krijg
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
De dame Ayasha komt uit een loodzware, onverdraagzame, gristelijke omgeving en heeft die verruild voor een islamitische omgeving met medeneming van het loodzware en onverdraagzame.Luck schreef:Ik weet niet of je de hoop al had opgegeven, maar je bent unbannedHomoSignificans schreef:Ja graag.Je bent dus weer welkom bij de atheïstenvereniging van oi
Ayasha heeft nog een uitleg gegeven waarom je mail eerst niet beantwoord werd.
Ze laat een bericht staan dat luidt: "Joden en christenen zijn leugenaars" met de mededeling dat het eigenlijk 'anders' is bedoeld.
Ze valt daarentegen over een tekst als "Ik kan net zo goed in Sinterklaas geloven" omdat je dan beledigend bent want je mag Allah niet met Sinterklaas vergelijken. Waarbij ze je natuurlijk niet eerst vraagt of het wellicht 'anders' is bedoeld maar je een IP-ban geeft.
Het trieste is dat zo'n mens macht heeft gekregen als forumbeheerder.
Aan de andere kant schrikt het verstandige mensen gelijk af als ze daar uit interesse gaan lezen.iznogoodh schreef:Het trieste is dat zo'n mens macht heeft gekregen als forumbeheerder.
Welkom iznogoodh.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.