alm1234 schreef:IK zeg probeer het zelfst twee dag van 4 uur morgens tot half tien avonds te vasten een dan kom komentaar geven,een ja ik kan niet goed nederlands schrijven maar ik praat wel een paar talen,ik kom uit bosnie ,een wij geven meer geld uit aan eten omdat wij veel mensen uitnodigen om met ons te eten maar wij geven ok veel geld aan armen ,familie die het nodig hebben, ik zeg allen doe twee dagen vasten een dan schrijf iets, niet gewoon schriven tervijl jij niet weet hoe het voelt.
volgens de voedingwijzer en dietisten en artsen is het beter om een normaal voedingspatroon te houden te beginnen met een gezond ontbijt om te zorgen dat je voor je energie en je vitaminen die je op de dag nodig hebt om je lichaam goed te laten functioneren
het verdiend zelfs de voorkeur om meerdere keren per dag te beginnen vanaf het ontbijt meerdere malen kleine maaltijden te eten en goed door te kouwen ,het lichaam reageert erop en na ong een kwartier/25 min geeft de maag aan dat het gevuld waarna het aan het werk gaat om de het te vertereren
een hele dag niets eten en je s,avonds vol te stouwen met eten ,vooral voor het slapen gaan ,is zeer slecht voor de spijsvertering omdat je lichaam s,avonds rustig aan over gaat in slaap modus en hetvoedsel in je maag dus opgeslagen wordt als vetten ...
elke voedingdeskundige,arts en dietist kan je dit vertellen ,rammadan is dus zeer ongezond voor het lichaam
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;