Jim schreef:Chaimee, onderlaatst is er een koppel gestenigt omdat ze terug kwamen naar hun geboortedorp.
Hun was beloofd dat ze in vrede met elkaar konder leven daar en dat hun geen haar gekrenkt zou worden.
Bij aankomst werden ze door het dorp gestenigd tot de dood.
De filmpjes staan hier nog ergens op het forum denk ik.
Dat is de leive islam die jij aanhangt.
Een onbetrouwbare barbaarse hypocriete indeologie.
Beste Jim, dat soort zaken betreur ik ten zeerste en is verre van islamitisch. Kom op, als jij een beetje kennis hebt van de islam dan behoor je dit te weten. Zou ik mogen weten waarom zij vermoord zijn? En als er een afspraak gemaakt is dan mag deze niet verbroken worden.
Zal ik voor je opzoeken waar staat dat het verbreken van afspraken als moslim een hele grote zonde is? Dan heb je het zwart op wit en kan jij concluderen dat deze straf op het stelletje islamitisch niet verantwoord is en de beulen in het hiernamaals hiervoor gestraft zullen worden.
Wat heeft dit echter te maken met de echte islam? Die islam zoals die in de Koran en overleveringen staat? Als jij de islam hypocriet vindt, kom dan niet met voorbeelden uit de praktijk maar uit de islam zelf die jij zo hekelt. Kortom, kom dan ook met voorbeelden uit de koran en overleveringen zelf om je bewijs te halen. Waarom doe je dat niet? Bang om je mening niet te kunnen staven?