Onlangs werd de missing link dan toch gevonden. Het is een bot van ca 3 meter, en past perfect tussen de andere botten, zodat ze een samenhangende hoop botten vormen. Sindsdien bestaat god niet meer, of zij houdt zich gedeisd.nevelleven schreef:Het is vreemd dat wij alle botten kunnen opgraven behalve de missing link.
De anti-koran film van Geert Wilders
Moderator: Moderators
Re: De anti-koran film van Geert Wilders
- nevelleven
- Banned
Jij wel zeker? leg het dan uit mister oneliner.Cluny schreef:Een evolutiekenner ben je in ieder geval niet.nevelleven schreef:
Over Darwin gesproken. Zo lang de missing link nog steeds niet is gevonden staat zijn theorie feitelijk op losse schroeven. Het is vreemd dat wij alle botten kunnen opgraven behalve de missing link. Ik ben van mening dat er meer is dan evolutie en dat als een pure atheist. Niet te geloven he?
Laatst gewijzigd door nevelleven op 01 aug 2011 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Nevelleven, als je al zolang op dit forum zit dan weet je ook dat rood de kleur voor moderatie is.
Daarbij heb je de forumregels al gelezen natuurlijk zoals ik in dit bericht had gevraagd en weet je het dus.
Waarschuwing 2
Daarbij heb je de forumregels al gelezen natuurlijk zoals ik in dit bericht had gevraagd en weet je het dus.
Waarschuwing 2
- nevelleven
- Banned
Ik speur hier een mengsel van een soort dictatorgedrag voortkomend uit onmacht om niet toe te geven en dat op een Freethinker Forum.Jim schreef:Nevelleven, als je al zolang op dit forum zit dan weet je ook dat rood de kleur voor moderatie is.
Waarschuwing 2
Waar is mijn waarschuwing 2 op berust als ik vragen mag? Ik mag dus geen rood gebruiken? Ga het direct veranderen hoor, meneer.
- nevelleven
- Banned
doctorwho schreef:nevelleven,nevelleven schreef:Schatje,Jagang schreef:Och jee.. Dan heb je vast ook een hekel aan Darwin, omdat Hitler en Stalin zich inlieten met "sociaal Darwinisme", zelfs al had het met Darwin in feite weinig te maken.
Moet ik jou nog serieus nemen na al die beledigingen die jij mij hebt geuit, zomaar, zonder zinnig woord.
Je doet aan topicbump. Het is best een oud onderwerp nieuw leven in te blazen maar dan vanzelfsprekend met wat inleiding en vooral een iets andere toon. En je hoeft niet lief te zijn en je gesprekspartners met schatje aan spreken valt daar alvast buiten. Dus graag je toon wat matigen. moderator doctorwho
Meneer de moderator hier ook rood! oh het is de moderator
Als je de regels had gelezen had je het geweten.
Je hebt duidelijk de regels dus niet gelezen, ondanks dat ik het je gevraagd had, dus blaren en zitten.
Ik trek me nu terug uit deze discussie.
Ik zou als ik jou was nu toch maar eens de regels lezen.
Je hebt duidelijk de regels dus niet gelezen, ondanks dat ik het je gevraagd had, dus blaren en zitten.
Je zou kunnen overwegen het een beetje rustig aan te gaan doen.nevelleven schreef:doctorwho schreef:nevelleven,nevelleven schreef:Schatje,
Moet ik jou nog serieus nemen na al die beledigingen die jij mij hebt geuit, zomaar, zonder zinnig woord.
Je doet aan topicbump. Het is best een oud onderwerp nieuw leven in te blazen maar dan vanzelfsprekend met wat inleiding en vooral een iets andere toon. En je hoeft niet lief te zijn en je gesprekspartners met schatje aan spreken valt daar alvast buiten. Dus graag je toon wat matigen. moderator doctorwho
Meneer de moderator hier ook rood! oh het is de moderator
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- nevelleven
- Banned
Mondsnoeren bedoel je?Jim schreef:Als je de regels had gelezen had je het geweten.
Ik heb alleen kritiek geuit op je wijze van posten.nevelleven schreef:Schatje,
Moet ik jou nog serieus nemen na al die beledigingen die jij mij hebt geuit, zomaar, zonder zinnig woord
Ik zou eerst beginnen met Sorry ik heb het nu gelezen en was een beetje voorbarig met reageren en daarna.....
Het kan zijn dat je je daardoor beledigd voelt, mede omdat je je persoon wellicht teveel vereenzelvigt met je mening, maar ik zie niet in waarom ik me daarvoor zou moeten excuseren.
Ik heb je nergens onbeschaafd bejegend.
De ontvanger maakt vaak de belediging, niet de boodschapper.
Welk "meer"?Ik ben van mening dat er meer is dan evolutie en dat als een pure atheist.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Dat doet men alleen met rotzooitrappers.nevelleven schreef:Mondsnoeren bedoel je?
Ik krijg de indruk dat je graag voor martelaar wil doorgaan, en als je geband wordt, voel je je in je gelijk bevestigd.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- nevelleven
- Banned
rustiger aandoen?Jim schreef:Als je de regels had gelezen had je het geweten.
Dat heb ik ook aan GEERTJE WILDERS gevraagd, maar die meneer van vrijheid van meningsuiting had daar toch net als ik een totaal andere mening over. Dus het mag. Ik bedreig niemand en doe niemand kwaad. Spui mijn mening ook al is het vervelend om te horen. Had toch iets meer professionaliteit van jullie moderators verwacht.
Toch was het een vriendelijk advies van een autonoom realist aan een antiwilders popuschreeuwer die klaarblijkelijk geen centimeter van zijn ramkoers wenst af te wijken.nevelleven schreef:rustiger aandoen?Jim schreef:Als je de regels had gelezen had je het geweten.
Dat heb ik ook aan GEERTJE WILDERS gevraagd, maar die meneer van vrijheid van meningsuiting had daar toch net als ik een totaal andere mening over. Dus het mag. Ik bedreig niemand en doe niemand kwaad. Spui mijn mening ook al is het vervelend om te horen. Had toch iets meer professionaliteit van jullie moderators verwacht.
Alvast tot ziens dan maar.
Dag Nevelleven!
Laatst gewijzigd door Cluny op 01 aug 2011 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- nevelleven
- Banned
Jagang schreef:Dat doet men alleen met rotzooitrappers.nevelleven schreef:Mondsnoeren bedoel je?
Ik krijg de indruk dat je graag voor martelaar wil doorgaan, en als je geband wordt, voel je je in je gelijk bevestigd.
Waar slaat dit op? Ik ben vanaf dat Geert Wilders begon idem ook geldend voor Pim Fortuin, een tegenstander van bewegingen die zich inzetten om tweespalt in de samenleving te bewerkstelligen.
Hallo moderator ik wordt hier gewoon beledigd als zijnde een martelaar. Ik ben gewoon een mens hoor.
- nevelleven
- Banned
Ik wens jullie buitenlanderhaters een fijn leven toe als we toch stigma's gaan plakken op ieder zijn hoofd en dat dan niet als belediging gaan inzien. Ik ben toch een antiwilders popuschreeuwer niet waar toch? Misschien matigen met tegenstander van Wilders had ook gekund. Daarbij was er nooit geen enkel zinnig weerwoord op al mijn betogen.Cluny schreef:Toch was het een vriendelijk advies van een autonoom realist aan een antiwilders popuschreeuwer die klaarblijkelijk geen centimeter van zijn ramkoers wenst af te wijken.nevelleven schreef:rustiger aandoen?Jim schreef:Als je de regels had gelezen had je het geweten.
Alvast tot ziens dan maar.
Dag Nevelleven!
Erg laag bij de grond, zeg. Iemand de MONDSNOEREN als het jullie niet bevalt de waarheid te horen.
Kunnen jullie er niet tegen dat ik jullie aanspreek op jullie verantwoording en wat jullie in deze wereld proberen te creeeren? Jullie zijn allen medeverantwoordelijk voor deze onverdraagzame wereld en dus direct ook voor de aanslag in Noorwegen.
Omdat jullie een partij idiologie staande proberen te houden die als doel heeft tweespalt te creeeren binnen samenlevingen met als gevolg onverdraagzaamheid en intolerantie. Dit heeft geleid tot de extreme vorm zoals in Noorwegen. Dat mag ik zeggen en berust op feiten. Ik zou als ik jullie was eens diep schamen en dan alle namen van de slachtoffers maar eens lezen en ook de achtergronden van deze mensen maar eens goed doornemen. Misschien is er dan nog hoop voor jullie losers of the world
Oja is autonoom realist een rang binnen de wehrmacht
Laatst gewijzigd door nevelleven op 01 aug 2011 13:53, 3 keer totaal gewijzigd.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Don't feed the trolls.
(Krijg sterk de indruk dat deze persoon al eerder op dit forum aanwezig is geweest en onvrijwillig is vertrokken.)
(Krijg sterk de indruk dat deze persoon al eerder op dit forum aanwezig is geweest en onvrijwillig is vertrokken.)
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark