Bomexplosie bij overheidsgebouw Oslo

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Fish
Ontoombaar

Re: Bomexplosie bij overheidsgebouw Oslo

Bericht door Fish »

Samsa schreef:En wanneer gaan we zijn manifest bespreken? ;)
Onder zijn inleiding schrijft hij:

Sincere and patriotic regards,

Andrew Berwick, London, England - 2011

Justiciar Knight Commander for Knights Templar Europe and one of several leaders of the National and pan-European Patriotic Resistance Movement

With the assistance from brothers and sisters in England, France, Germany, Sweden, Austria, Italy, Spain, Finland, Belgium, the Netherlands, Denmark, the US etc.

Ik vraag mij af of op FFI soms brothers or sisters zitten? :wink:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Deze gek kan maximaal 21 jaar cel krijgen en zou op zijn 53ste weer vrij man zijn. Noorwegen kent wel een vorm van TBS. Velen willen de doodstraf voor hem of ervan verzekerd zijn dat deze man echt levenslang krijgt.
Loekie1
Diehard

Bericht door Loekie1 »

Heeft Noorwegen zo'n slap rechtssysteem? Bestaat daar geen levenslang?
steen
Forum fan

Bericht door steen »

Loekie1 schreef:Heeft Noorwegen zo'n slap rechtssysteem? Bestaat daar geen levenslang?
Ja! Slap hè!

En vierendelen schijnen ze daar ook al niet te doen!

Tut, tut, tut, tut, tut wat een slappe zakken.
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Aäron Loterijman

Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.

Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.
Jabba de Hut
Forum fan

Bericht door Jabba de Hut »

Wat ik vooral beangstigend vind aan deze meneer is de vasthoudendheid en professionaliteit in zijn onhaalbare en waanzinnge idealen. Gezien het manifest moeten er meer van deze onopvallende doch kundige mensen rondlopen. Havo denknivo, kennis van chemie, computers en electronica op middelbaar nivo is al genoeg om in korte tijd honderden tot duizenden mensen om te brengen. Nog enger wordt het als het gaat om mensen met een hogere technische opleiding en zulke idealen.
Loekie1
Diehard

Bericht door Loekie1 »

Jabba de Hut schreef:Wat ik vooral beangstigend vind aan deze meneer is de vasthoudendheid en professionaliteit in zijn onhaalbare en waanzinnge idealen. Gezien het manifest moeten er meer van deze onopvallende doch kundige mensen rondlopen. Havo denknivo, kennis van chemie, computers en electronica op middelbaar nivo is al genoeg om in korte tijd honderden tot duizenden mensen om te brengen. Nog enger wordt het als het gaat om mensen met een hogere technische opleiding en zulke idealen.
De gewelddadige computerspelen kwamen in de jaren negentig pas echt in opkomst. Dat is 20 jaar geleden. Over tien jaar zijn er mensen met 30 jaar ervaring met dagelijks 'aan flarden schieten' in een virtuele wereld. Die ze steeds gemakkelijker kunnen omzetten in de werkelijke wereld. Mensen die weinig gecorrigeerd werden of zich niet lieten corrigeren door hun omgeving. Die helemaal in hun eigen wereld opgingen.
Dat is pas scary.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

karin schreef:Ik ben op mijn vijftiende geestelijk mishandeld omdat ik lesbie was. Niks vredelievend.
Triest. Om misverstanden te voorkomen: ik ben de eerste om te erkennen dat mensen via het christendom verwrongen denkbeelden kunnen ontwikkelen.

Met betrekking tot onze discussie: het verbaast mij een beetje dat je de bijbelse teksten uit het Evangelie persé zo letterlijk wilt nemen. Je zou als "goed bijbelkenner" toch immers moeten weten dat Jezus vaak spreekt in vergelijkingen en dus overduidelijk in overdrachtelijke zin in plaats van in letterlijke zin. In het verlengde daarvan lijkt het mij geen heel vreemde veronderstelling om bijvoorbeeld ook "het zwaard" als overdrachtelijk te interpreteren.

Is het dan vreemd dat ik dan een betere onderbouwing van je stelling vraag?

Ik geef je ook nog even het eerste gedeelte van Mattheüs 12:32 mee:
En iedereen die iets ten nadele van de Mensenzoon zegt, zal worden vergeven.
Zo'n uitspraak zul je in de Koran niet over de "profeet" Mohammed aantreffen!
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

De gewelddadige computerspelen kwamen in de jaren negentig pas echt in opkomst. Dat is 20 jaar geleden. Over tien jaar zijn er mensen met 30 jaar ervaring met dagelijks 'aan flarden schieten' in een virtuele wereld. Die ze steeds gemakkelijker kunnen omzetten in de werkelijke wereld. Mensen die weinig gecorrigeerd werden of zich niet lieten corrigeren door hun omgeving. Die helemaal in hun eigen wereld opgingen.
Dat is pas scary.
Dat is onzin. Er is geen stijging wat geweld betreft in het dagelijks leven na het introduceren van computerspelletjes. Zoals je al zegt zijn die spellen al 20 jaar op de markt, waarom moeten we nog 10 jaar wachten? Is 20 jaar ervaring soms niet lang genoeg? Waar zijn dan al die malloten die nu massaal mensen overhoop schieten? Voor het computertijdperk werden er minstens zoveel mensen omgebracht door allerlei gekken. Geweld is van alle tijden en mensen vinden altijd wel inspiratie ergens zoals de bijbel, koran, boeken geschreven door of over seriemoordenaars, detectives - thrillers - horror verhalen, spelen van computerspelletjes of gebeurtenissen in het dagelijks leven (pesten bijvoorbeeld).
In het dagelijks leven moet je maar zien te komen aan een pistool of geweer; dat is een hele stap en zo makkelijk gaat dat niet, tenzij je in landen leeft zoals Amerika of Noorwegen (jagerscultuur). Meestal zijn die gekken lid van een schietvereniging; dat je kunt schieten op je pc maakt je echt nog geen schutter hoor.
karin
Forum fan

Bericht door karin »

Is het dan vreemd dat ik dan een betere onderbouwing van je stelling vraag?
Dat is heel vreemd omdat jij nu juist de geweldadige texten middels een hoop interpretatie kunsten omtovert tot vredelievende texten, en dan zou ik moeten onderbouwen waarom een geweldadige text een geweldadige text is.

Wat veel vreemder is, is dat jij kennelijk alle woorden van Jezus wil uitleggen als vredelievend en tolerant temeer de geschiedenis volstaat van figuren die mooie uitspraken hebben gedaan maar vooral leefde naar hun intolerantie en hun intolerante texten. Waarschijnlijk ben jij volgepompt met de moderne hippie Jezus en weiger je gewoonweg in te zien dat de evangeliën en Jezus leer een verlengstuk is van het oude testament en dus ook de nodige intolerantie en geweldadigheid jegens andersdenkenden meeneemt.

Kennelijk is het normaal dat je mensen die het niet met je eens zijn wegzet als mensen die je haten, kennelijk is het normaal dat je zegt dat je komt om het zwaard te brengen en vader tegen zoon op te zetten. Kennelijk is het normaal dat dergelijke uitspraken nog steeds weg geïnterpreteerd worden zelfs na tweeduizend jaar bloedvergieten en intolerantie.

Kennelijk hoef je je niet te verdiepen in de christelijke dogma's, kennelijk hoef je je niet te verdiepen in de bijbel en kan je hele bijbelgedeelten wegdenken of verherinterpreteren dat er een hippie Jezus ontstaat.

Als je op die manier de boeken van Marx of Hitler verherinterpreteerd kunnen we ook nog wel aan een leifdevol nazisme of marxisme gaan denken. Waarom? Kennelijk is het voor sommigen heel belangrijk om een soort hippie Jezus te handhaven terwijl zwart op wit geschreven staat dat dit beeld geheel fout is.
I dare you God to challenge me. On these wild and stormy seas. A spirit spoke, a spirit cursed this ship. To dwell eternaly. Across the seven seas, she dwells eternally. Help me, join me. On my endless voyage.
vegan-revolution
Superposter

karin schreef:
vegan-revolution schreef:Is het dan vreemd dat ik dan een betere onderbouwing van je stelling vraag?
Dat is heel vreemd omdat jij nu juist de geweldadige texten middels een hoop interpretatie kunsten omtovert tot vredelievende texten, en dan zou ik moeten onderbouwen waarom een geweldadige text een geweldadige text is.
Je gaat hier helemaal niet in op mijn argument met betrekking tot het spreken in overdrachtelijke zin. Waarom sluit jij die mogelijkheid uit? Is dat niet een heel starre houding?
karin schreef:Wat veel vreemder is, is dat jij kennelijk alle woorden van Jezus wil uitleggen als vredelievend en tolerant
Ik heb er geen moeite mee als aangetoond zou kunnen worden dat Jezus een kwaadaardige sadist met een oorlogszuchtig karakter is. Ik vind je onderbouwing daarvan tot nu toe alleen zwak.
karin schreef:en weiger je gewoonweg in te zien dat de evangeliën en Jezus leer een verlengstuk is van het oude testament en dus ook de nodige intolerantie en geweldadigheid jegens andersdenkenden meeneemt.
Het is niet zo dat ik iets weiger in te zien als het goed onderbouwd wordt. Het feit dat bepaalde kerkvaders lukraak wat schrijfsels bijeengeraapt hebben en daar een Bijbel van gewrocht hebben wil niet zeggen dat al die schrijfsels noodzakelijkerwijs ook iets met elkaar te maken zouden moeten hebben. Aangezien Jezus zich niet houdt aan bepaalde Oud-Testamentische voorschriften zou je ook kunnen oordelen dat het Evangelie feitelijk een breuk met het Oude Testament inhoudt. Dat Jezus dus feitelijk een rebel was die zich verzette tegen Oud-Testamentische tradities.
karin schreef:Kennelijk hoef je je niet te verdiepen in de christelijke dogma's, kennelijk hoef je je niet te verdiepen in de bijbel en kan je hele bijbelgedeelten wegdenken of verherinterpreteren dat er een hippie Jezus ontstaat.
Er zijn niet voor niets zoveel verschillende christelijke sekten. Kennelijk is er dus helemaal geen absoluut vastomlijnd stelsel van christelijke dogma''s waar alle christenen zich aan conformeren.

Het is dus zeker mogelijk (en zéker als niet-christen) om buiten de traditionele christelijke dogma's om er op een andere manier naar te kijken. Bijvoorbeeld door het Evangelie als iets op zichzelf staands te beschouwen los van het Oude Testament.

Misschien zit je nog teveel vast in het standpunt van veel gereformeerden dat alleen zij de ware kijk op de Bijbel hebben.
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 25 jul 2011 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
karin
Forum fan

Bericht door karin »

vegan schreef:Ik heb er geen moeite mee als aangetoond zou kunnen worden dat Jezus een kwaadaardige sadist met een oorlogszuchtig karakter is. Ik vind je onderbouwing daarvan tot nu toe alleen zwak
Nee, dus een zwart op wit text is een zwakke onderbouwing omdat jij met een hoop interpretatiekunsten hier iets liefdadigs uit tevoorschijn tovert??????
I dare you God to challenge me. On these wild and stormy seas. A spirit spoke, a spirit cursed this ship. To dwell eternaly. Across the seven seas, she dwells eternally. Help me, join me. On my endless voyage.
vegan-revolution
Superposter

karin schreef:
vegan schreef:Ik heb er geen moeite mee als aangetoond zou kunnen worden dat Jezus een kwaadaardige sadist met een oorlogszuchtig karakter is. Ik vind je onderbouwing daarvan tot nu toe alleen zwak
Nee, dus een zwart op wit text is een zwakke onderbouwing omdat jij met een hoop interpretatiekunsten hier iets liefdadigs uit tevoorschijn tovert??????
Ga nou eens in op die overdrachtelijkheid, want dat doe je nog steeds niet.

Marx en Hitler hebben er geen blijk van gegeven in vergelijkingen te spreken. Jezus (voor zover die bestaan heeft) echter wel.

Bovendien zal ook jij niet kunnen ontkennen dat veel van de beschreven daden en uitspraken van Jezus in het Evangelie moeilijk als oorlogszuchtig kunnen worden uitgelegd. Dus is er minstens zoiets als een discrepantie in het geval je de uitspraken over "het zwaard" van Jezus zo letterlijk interpreteert als jij dat doet.
karin
Forum fan

Bericht door karin »

vegan schreef:Het feit dat bepaalde kerkvaders lukraak wat schrijsels bijeengeraapt hebben en daar een Bijbel van gewrocht hebben wil niet zeggen dat al die schrijfsels noodzakelijkerwijs ook iets met elkaar te maken zouden moeten hebben.
Laat me niet lachen vegan. Die kerkvaders studeerde hun hele leven op de bijbel en trokken deze conclusies. Vervolgens zal vegan dat wel even betitelen als "bijeenschrapen" omdat hij z'n hippie Jezus en z'n eigen interpretatiekunsten als juist wil betitelen.

Ook weer waar jij een steekje laat liggen:
vegan schreef:
En iedereen die iets ten nadele van de Mensenzoon zegt, zal worden vergeven.
Zo'n uitspraak zul je in de Koran niet over de "profeet" Mohammed aantreffen!
Die vergiffenis is alleen wanneer jij Jezus accepteert als jouw heiland:
Nu kwam er iemand naar Jezus toe met de vraag: ‘Meester, wat voor goeds moet ik doen om het eeuwige leven te verwerven?’ 17 Hij antwoordde: ‘Waarom vraag je me naar het goede? Er is er maar één die goed is. Als je het leven wilt binnengaan, houd je dan aan zijn geboden.’ ‘Welke?’ vroeg hij. ‘Deze,’ antwoordde Jezus, ‘pleeg geen moord, pleeg geen overspel, steel niet, leg geen vals getuigenis af, 19 toon eerbied voor uw vader en moeder, en ook: heb uw naaste lief als uzelf.’ De jongeman zei: ‘Daar houd ik me aan. Wat kan ik nog meer doen?’ Jezus antwoordde hem: ‘Als je volmaakt wilt zijn, ga dan naar huis, verkoop alles wat je bezit en geef de opbrengst aan de armen; dan zul je een schat in de hemel bezitten. Kom daarna terug en volg mij.’
Dus naast al die goede en fantastische dingen die je doet zal je Jezus moeten volgen. Jij als atheïst kan al die goede dingen doen maar met de ontkenning van God en Jezus ga jij gewoon branden in de hel:

Iedereen die mij zal erkennen bij de mensen, zal ook ik erkennen bij mijn Vader in de hemel. Maar wie mij verloochent bij de mensen, zal ook ik verloochenen bij mijn Vader in de hemel.
Toen Jezus in het gebied van Caesarea Filippi kwam, vroeg hij zijn leerlingen: ‘Wie zeggen de mensen dat de Mensenzoon is?’ Ze antwoordden: ‘Sommigen zeggen Johannes de Doper, anderen Elia, weer anderen Jeremia of een van de andere profeten.’ Toen vroeg hij hun: ‘En wie ben ik volgens jullie?’ ‘U bent de messias, de Zoon van de levende God,’ antwoordde Simon Petrus. Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Gelukkig ben je, Simon Barjona, want dit is je niet door mensen van vlees en bloed geopenbaard, maar door mijn Vader in de hemel.
Zoals het onkruid bijeengebonden wordt en in het vuur verbrand, zo zal het gaan bij de voltooiing van deze wereld: de Mensenzoon zal zijn engelen eropuit sturen, en ze zullen uit zijn koninkrijk allen die anderen ten val hebben gebracht en de wetten hebben verkracht bijeenbrengen....
De wetten zijn hier niet de wetten van het land maar de wetten van het oude testament! Ik hoop dat jij die wetten naleeft anders heb je een groot probleem...jammer dus voor de homosexuelen...

Als jij de mensenzoon wil volgen zal je deze wetten ook moeten volgen beste vegan

Vervolgens wordt zeker niet alles vergeven:
En iedereen die iets ten nadele van de Mensenzoon zegt, zal worden vergeven. Maar wie kwaadspreekt van de heilige Geest zal niet worden vergeven, noch in deze wereld, noch in de komende.
Beetje vervelend is nu de drie-eenheid...

vegan-revolution schreef:Ga nou eens in op die overdrachtelijkheid, want dat doe je nog steeds niet.
Daar ben ik veelvuldig op ingegaan, jij verherinterpreteerd alle geweldadige texten als zijnde overdrachtelijk en probeert zo een liefdevolle en tolerante hippie Jezus te creëeren. Ik laat duidelijk keer op keer zien aan de hand van texten dat die Jezus niet zo tolerant is en dan ga jij steeds keer op keer verherinterpreteren zodat er een hippie Jezus onstaat. Dit doe jij omdat Jezus een paar parabels verteld en dat geeft jouw kennelijk het idee dat je Jezus kan portretteren als een hippie in plaats als de oud-testamentische messias die zwart op wit stelt dat er niets van het oude testament verloren gaat. Die veelvuldig verwijst naar het oude testament. Jij verherinterpreteerd en denkt meer dan de helft weg. Ik moet maar op jouw herinterpretaties ingaan, ik zou het omdraaien...op welke gronden zijn jouw verherinterpretaties geldig?

En in deze text is niets overdrachtelijk:
Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. Want ik kom een wig drijven tussen een man en zijn vader, tussen een dochter en haar moeder en tussen een schoondochter en haar schoonmoeder; 36 de vijanden van de mensen zijn hun eigen huisgenoten! Wie meer van zijn vader of moeder houdt dan van mij, is mij niet waard, en wie meer houdt van zijn zoon of dochter dan van mij, is mij niet waard. 38 Wie niet zijn kruis op zich neemt en mij volgt, is mij niet waard. Wie zijn leven probeert te behouden zal het verliezen, maar wie zijn leven verliest omwille van mij, die zal het behouden.

Beste vegan, ik hoop dat veel mensen jouw overdrachtelijke manier zullen volgen dat is mijn probleem niet. Misschien zullen ze dan ook gaan inzien dat je de bijbel en deze verhaaltjes ook niet nodig heb om vrede te bewerkstelligen. Misschien dat ze dan ook zullen inzien dat je je leven niet hoeft te verzaken en dat het waardevol is.

Maar ik heb hier oorspronkelijk gereageerd op Peter van Velzen die stelde dat de dader dit niet zou kunnen afleiden uit Jezus zijn vredelievende texten. Ik ben van mening dat deze uitspraak komt door het niet kennen van de bijbel nog de christelijke leer en zeker niet zoals deze gehanteerd wordt in conservatieve kringen. Maar let wel, juist in deze conservatieve kringen (en dat weet ik uit ervaring) wordt de bijbel meer bestudeert dan waar dan ook. Het beeld van de hippie Jezus is gewoon niet juist als je de bijbel er op naslaat. Jouw verherinterpretaties zijn misschien wenselijk maar gewoonweg onjuist. Als je wilt kan ik nog zoveel texten aanhalen uit het oude of nieuwe testament en je komt niet uit op een tolerant vredelievend geloof.

Waar ik eveneens (relevant tot deze discussie) gewag van heb gemaakt is dat juist dat extreme "wij zij"denken van dit soort personen zeer goed de wortels kan vinden in juist het christelijk geloof.

Het laat weinig te raden wanneer Jezus zegt dat mensen die hem niet volgen automatisch zijn volgelingen haten waar deze extreme "wij zij"beelden vandaan komen. Dat is uiteindelijk ook het christelijk geloof en dat is ook de reden waarom je nooit een volwassen discussie op argumenten kan voeren met een overtuigd christen. Immers, wij haten christus en zijn zijn vijand i.p.v. een discussie partner die met argumenten komt.

Maar goed, toon jij nu maar eens aan dat jouw herinterpraties van geweldadige texten juist zijn.
Laatst gewijzigd door karin op 25 jul 2011 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Loekie1
Diehard

Bericht door Loekie1 »

lanier schreef:
Loekie1 schreef:De gewelddadige computerspelen kwamen in de jaren negentig pas echt in opkomst. Dat is 20 jaar geleden. Over tien jaar zijn er mensen met 30 jaar ervaring met dagelijks 'aan flarden schieten' in een virtuele wereld. Die ze steeds gemakkelijker kunnen omzetten in de werkelijke wereld. Mensen die weinig gecorrigeerd werden of zich niet lieten corrigeren door hun omgeving. Die helemaal in hun eigen wereld opgingen.
Dat is pas scary.
Dat is onzin. Er is geen stijging wat geweld betreft in het dagelijks leven na het introduceren van computerspelletjes. Zoals je al zegt zijn die spellen al 20 jaar op de markt, waarom moeten we nog 10 jaar wachten? Is 20 jaar ervaring soms niet lang genoeg? Waar zijn dan al die malloten die nu massaal mensen overhoop schieten? Voor het computertijdperk werden er minstens zoveel mensen omgebracht door allerlei gekken. Geweld is van alle tijden en mensen vinden altijd wel inspiratie ergens zoals de bijbel, koran, boeken geschreven door of over seriemoordenaars, detectives - thrillers - horror verhalen, spelen van computerspelletjes of gebeurtenissen in het dagelijks leven (pesten bijvoorbeeld).
In het dagelijks leven moet je maar zien te komen aan een pistool of geweer; dat is een hele stap en zo makkelijk gaat dat niet, tenzij je in landen leeft zoals Amerika of Noorwegen (jagerscultuur). Meestal zijn die gekken lid van een schietvereniging; dat je kunt schieten op je pc maakt je echt nog geen schutter hoor.
Hij zegt het anders zelf:
Waar games vaak door de pers als oorzaak wordt aangehaald voor een geweldadige aanval, geeft Anders Behring Breivik in zijn 1500-pagina lange manifest ruiterlijk toe dat Modern Warfare 2 en World of Warcraft hem geholpen hebben in zijn voorbereidingen op de gruwelijk aanslagen in Noorwegen afgelopen vrijdag.

Anders Behring Breivik gebruikte Call of Duty: Modern Warfare 2 als trainingssimulatie voor de aanslagen in Noorwegen. Anders Behring Breivik gebruikte Call of Duty: Modern Warfare 2 als trainingssimulatie voor de aanslagen in Noorwegen. Foto: Reuters
Please Wait ...

Als aanvulling op zijn wapentraining, die hij uitoefende op schietbanen of in landen met een soepelere wetgeving, prijst Breivik de Call of Duty-games aan als een manier om de vaardigheden te verscherpen. Breivik: “Simulatie door het spelen van Call of Duty is een goed alternatief, maar je moet proberen te oefenen met echt wapen.”

Hij schrijft verder: “Ik heb zojuist Modern Warfare 2 gekocht. Het is waarschijnlijk de beste militaire simulator op de markt en de populairste game van het jaar. Ik zie het als één van de belangrijkste onderdelen van mijn trainingssimulatie. Vooral de multiplayer is fantastisch. Je kunt min of meer echte operaties oefenen.”

Om bemoeinissen van familie en vrienden te voorkomen, raadt Breivik gelijkgezinden aan om World of Warcraft te gaan spelen. “Vertel ze dat je World of Warcraft of een andere MMO aan het spelen bent en dat je je daarop de komende maanden/jaar wilt richten. "

“Dit ‘nieuwe project’ rechtvaardigt waarom je je afzondert en mensen begrijpen waarom je lange tijd de telefoon niet zult beantwoorden. Vertel ze dat je compleet verslaafd bent aan de game. Je zult je verbazen waarmee je weg kunt komen, terwijl je de game de schuld geeft.”
http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/ ... tie__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het heeft allemaal niks met Jezus of christendom te maken. Bij terroristen gaat het om mannen die geobsedeerd zijn door oorlogszuchtige handelingen. Ze laden zichzelf op door het lezen van de Koran, het kijken naar oorlogsfilms en door oorlogsgames te spelen. Net zolang tot ze het allemaal zelf willen uitvoeren.
Wilders zou naast het verbieden van de Koran, ook dit soort games, die mannen thuis eindeloos kunnen spelen, moeten willen verbieden.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Ja hoor, daar gaan we weer. Als duizenden, wellicht miljoenen mensen zo'n spel spelen, en 1 of 2 gekken gaan daarna mensen doodschieten, dan hebben die spellen het gedaan. Het is wachten op het kamerlid dat roept dat deze spellen verboden moeten worden. Ik denk dat het niet langer dan 24 uur duurt.

Ik speel zelf geregeld Modern Warfare 2 en ik kan je verzekeren dat ik geen enkele lust heb om mensen te vermoorden en ik huiver bij de gedachte aan wat die Noor heeft gedaan.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Plaats reactie