Wilders Vrijgesproken

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

mercator
Banned

Re: Wilders Vrijgesproken

Bericht door mercator »

siger schreef: Jij schreef toch dat er nooit vrede, welvaart en wetenschap was als in de negentiende eeuw? En als ik je dan een bladzij oorlogen uit die eeuw toon is je reactie "ik dacht wel dat je met zoiets zou afkomen?" Verder alles normaal met je?
Jazeker want je lijstje is flauwekul, zoals ik al had aangegeven. Tuurlijk waren er beperkte conflicten in de 19de eeuw maar die waren van korte duur en werden telkens door onderhandelingen netjes opgelost. Terwijl de Wereldoorlog in 1914 begonnen is en eigenlijk nu nog voortduurt.
Laatst gewijzigd door mercator op 03 jul 2011 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
mercator
Banned

Bericht door mercator »

Jagang schreef: Gezien je laatdunkende houding jegens het internationaal strafhof, zoals het instituut werkelijk heet,
Je vertrouwen in de "over ons gestelde machten " is ontroerend. Het verdict van de hooggeleerde rechters over Wilders viel dan toch wat tegen nietwaar ?
mercator
Banned

Bericht door mercator »

Jagang schreef: Ik zie iets tot "propaganda" bestempelen, wat natuurlijk heel gemakkelijk is, niet als een inhoudelijk argument.
Als Mladic een massamoordenaar is zoals jij meent te weten kan die toch ineens opgehangen worden zoals de moslimpjes dat zouden willen?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Je draait er omheen, Mercator.

Als ik geen oordeel over Mladic mag uitspreken, waarom mag jij dat dan wel?

En je kan een reeds bestaande post ook bewerken.
Dat staat niet zo rommelig als met losse flodders wild om je heen schieten.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
siger

Bericht door siger »

mercator schreef:
siger schreef:Jij schreef toch dat er nooit vrede, welvaart en wetenschap was als in de negentiende eeuw? En als ik je dan een bladzij oorlogen uit die eeuw toon is je reactie "ik dacht wel dat je met zoiets zou afkomen?" Verder alles normaal met je?
Jazeker want je lijstje is flauwekul...
Alles wat jij schrijft is flauwekul. Na.
mercator
Banned

Bericht door mercator »

Jagang schreef: Als ik geen oordeel over Mladic mag uitspreken, waarom mag jij dat dan wel?
Ik ontken ook helemaal niet dat Mladic een paar duizend moslims heeft omgebracht. In de omstandigheden van toen was dat de gepaste manier om de Servische bevolking e beschermen. Dat tribunaaltje in Den Haag heeft zich daar helemaal niet mee te moeien. En zo is het algemeen gevoelen in Oost Europa( waar ik al s kom) ook.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

mercator schreef:
Jagang schreef: Als ik geen oordeel over Mladic mag uitspreken, waarom mag jij dat dan wel?
Ik ontken ook helemaal niet dat Mladic een paar duizend moslims heeft omgebracht.
Mooi, daar zijn we het dan over eens.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
mercator
Banned

Bericht door mercator »

siger schreef: Alles wat jij schrijft is flauwekul. Na.
Jij bent het schoolvoorbeeld van een querulant, ken je dat woord ? In het pre-internet tijdperk zou jij mensen op de markt of op café gaan lastig vallen en ruzie zoeken.
Laatst gewijzigd door mercator op 03 jul 2011 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
mercator
Banned

Bericht door mercator »

Jagang schreef: Mooi, daar zijn we het dan over eens.
Ja natuurlijk, dat heeft Mladic zelf ook nooit ontkend. Eisenhower deed toch ook niet moeilijk over de uitgeschakelde Duitsers in 1944 ?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Ah, een Godwinnetje, dat zat er in.
Henry Ford
mercator
Banned

Bericht door mercator »

Jagang schreef:Ah, een Godwinnetje, dat zat er in.
Dat ken ik niet, ik zal dat wel s opzoeken.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

mercator schreef:
Jagang schreef:Ah, een Godwinnetje, dat zat er in.
Dat ken ik niet, ik zal dat wel s opzoeken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin" onclick="window.open(this.href);return false;
Henry Ford
siger

Bericht door siger »

mercator schreef:
siger schreef:Alles wat jij schrijft is flauwekul. Na.
Jij bent het schoolvoorbeeld van een querulant, ken je dat woord ? In het pre-internet tijdperk zou jij mensen op de markt of op café gaan lastig vallen en ruzie zoeken.
Maar nu en dan zou ik natuurlijk eens bij jou langskomen voor wat troostende woorden, vredige stilte en thee.

edit: ik was het vergeten, maar ik besta al van voor het internet tijdperk.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

mercator schreef:
Ik ontken ook helemaal niet dat Mladic een paar duizend moslims heeft omgebracht. In de omstandigheden van toen was dat de gepaste manier om de Servische bevolking e beschermen. Dat tribunaaltje in Den Haag heeft zich daar helemaal niet mee te moeien. En zo is het algemeen gevoelen in Oost Europa( waar ik al s kom) ook.
Denigrerende woorden, dunkt me
Genocide wordt "gepast" genoemd
voor een rechtbank speciaal opgericht voor buitengewoon ernstige misdrijven te berechten wordt een verkleinwoord gebruikt.
Dacht je echt dat Siger ruzie met je "zocht"?
Het lijkt er meer op dat mercator ruzie "vindt" met elk fatsoenlijk mens.
Mischien is hij er alleen maar in geslaagd zich iets te goed in te leven in een massamoordenaar*1, maar je zou bijna denken, dat hij zelf ook gelooft wat hier staat.

*1 Ja ik weet: Mladic is nog niet veroordeeld. Maar deze redenatie past het best bij een Mladic die schuldig is.
Ik wens u alle goeds
Plaats reactie