Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

appelfflap
Superposter

Re: Complottheorieën aangaande 9/11

Bericht door appelfflap » 22 jun 2011 07:55

Mypos schreef: Kijk nou eens naar hoe het is gegaan met die zogenaamde massa-vernietigingswapens in Irak. Oh ja hoor die waren er. Waar precies wisten ze niet, maar ze waren er zeker weten. NOT!
en dit is gewoon uitgelekt en bekend geworden.

motief blijft de vraag als je het over 911 hebt
waarom is het voor de vs absoluut noodzakelijk en absoluut onvermijdelijk om 3000 eigen burgers af te slachten om ten oorlog te trekken tegen afghanistan als een leugen voldoende blijkt om ten oorlog te kunnen trekken tegen Irak.

waarom kon de vs niet gewoon een leugen verzinnen om afghanistan plat te gooien maar moesten ze zonodig hun eigen wtc's naar beneden halen?

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 16 apr 2015 10:41

Bijna 4 jaar later!
TU Delft niet blij met controversiële lezing over 9/11: 'Twin Towers stortten in door gecontroleerde explosies'
Read more at http://www.omroepwest.nl/nieuws/10-04-2 ... CGuxEBc.99" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben ook niet blij met de uitnodiging ( en dus sponsoring ) van deze pathologische 9/11 complottheorist.
Op woensdag 16 april zal Richard Gage beweren dat de Twin Towers op 11 september 2001 ingestort zijn door 'gecontroleerde explosies', en niet door het smelten van de stalen constructie.
Read more at http://www.omroepwest.nl/nieuws/10-04-2 ... CGuxEBc.99" onclick="window.open(this.href);return false;

'Academicus moet openstaan voor verschillende geluiden'

Coen Vermeeren, hoofd van Studium Generale Delft, reageert tegenover de NOS op de kwestie: 'Als een professional met goede argumenten een duidelijk punt kan maken, mag er best naar hem geluisterd worden. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar iedere academicus die zichzelf serieus neemt, moet openstaan voor verschillende geluiden en theorieën.'

Argggggggghhhhh!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 16 apr 2015 21:00

Hij gaat heel Europa bekeren.

http://www.internationalskeptics.com/fo ... p?t=290536" onclick="window.open(this.href);return false;

Facebook pagina van de Nederlandse tinnenhoedjes.

https://www.facebook.com/events/416880151819001/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 16 apr 2015 21:14

Hier een uitleg m.b.t. complottheorieën.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 22 jul 2016 18:00

Houdt het dan nooit op?
Nee!

Ik heb de hele video uitgekeken. Mijn mening is deze: Coen Vermeeren is niet fris in zijn hoofd
Heb je geen zin om te kijken, tenslotte zijn jouw minuten best wel wat waard, meer dan de praatjes die je daar moet aanhoren.
Dan kan je altijd nog deze link van KloptDatWel aanklikken over de lange tenen van deze complottheorist.
O, ja. 10 september verschijnt een boek van Coen Vermeeren een verzameling van 9/11 theorietjes die waarschijnlijk allemaal eerder op Freethinker zijn gedebuked
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 22 jul 2016 20:43

Zwammen op de dam, goeie naam voor zo'n programma. :wink:

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 22 jul 2016 23:12

Fish schreef:Zwammen op de dam, goeie naam voor zo'n programma. :wink:
heeft er al iemand de wiskundige complotformule op 9/11 losgelaten?
allemaal lettertjes waar ik niets van snap, heb alleen onthouden dat ge niet meer als 125 man op de hoogte moogt brengen als ge iets een eeuw geheim wilt houden

bij 911 overtreft het aantal betrokken hulpverleners bij het pentagon dit aantal al ruimschoots, iedereen beweert een gat te zien in dat gebouw dat er niet is (of iets in die strekking)

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 22 jul 2016 23:26

Op deze twee sites is bijna alles over 9/11 te vinden.

http://www.debunking911.com/links.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.internationalskeptics.com/fo ... p?catid=18" onclick="window.open(this.href);return false;

internationalskeptics is het voormalig JREF forum.

Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang » 23 jul 2016 00:42

0/11 was ook het gevolg van een complot.
Een complot van terroristen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 23 jul 2016 11:06

Om even bij de boekenverkoper ir.dr. Coen Vermeeren te blijven.
http://coenvermeeren.nl/allemaal-theater/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een prachtig schrijfseltje welke haarscherp de oliedomme denksels van dit hoogopgeleide dwaallicht uittekent.
Overigens ben ik van mening dat het logisch en abstract denkvermogen van ingenieurs vaker zou moeten doorklinken in het publieke debat.
Volgens mij heeft hij voor zichzelf een hoofdrolletje in gedachte bij deze oproep om in een richting van een theocratie te denken.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 23 jul 2016 19:35

Misschien kan hij bij DENK aan de bak? :wink:

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 23 jul 2016 21:25

En dit kan ik niet laten. Het affiche behorende bij de boekpresentatie. Kijk eens wie er allemaal komen! De 40€ meer dan waard.
bevrijding van bedrog

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 18 aug 2016 07:38

Wanttoknow pakt weer groots uit met een lang artikel over 9/11.
Ir. Coen Vermeeren en het 9/11-complot.
Centraal daarin staat natuurlijk het boek van Coen Vermeeren. Deze is over een paar weken te koop.
De discussie met reacties onderaan heb ik wel vluchtig gelezen, daar heb ik zelf spijt van, gelukkig heb ik er weinig van onthouden. In de inleiding van het artikel heb ik ook weinig nieuwe verhaaltjes gezien, het lijkt weer een herhaling van dezelfde oude lariekoek.
Wanttoknow is al jaren heel actief met het uitdragen van de 9/11 complottheorieën en is dus onvermijdelijk ook heel actief met de promotie van het bevestigende boek van Vermeeren.
Het nieuwe in het artikel zijn de 15 vragen aan Coen Vermeeren. Voor mezelf ook het enige wat het lezen waard is omdat daar nieuwe dingen in voorkomen.
Een citaat van Vermeeren opgeschreven uit het vraaggesprek.
Het woord ‘complot’ of ‘complottheorie’ is een wereld op zichzelf. Ik besteed een heel hoofdstuk over het woord, waar het vandaan komt en wie het heeft geïntroduceerd als wapen in de strijd om mensen over dergelijke onderwerpen hun mond te laten houden. Dat is goed bekend maar het werkt: mensen plakken je een stikker ‘complotdenker’ op zodat ze de inhoudelijke discussie niet meer hoeven voeren. Uiteraard is dit een wapen in het arsenaal van de mensen die belangen hebben bij dergelijke complotten. In dit geval lijkt het er niet op dat 9/11 een complot van was Osama en de 19 kapers. Er zijn teveel ongemakkelijke feiten – onbeantwoorde vragen – over 9/11 die in een hele andere richting wijzen.
Het goede nieuws is dat de toegangsprijs is gehalveerd van 40€ naar 20€ en dat er een nu nog maagdelijke Facebook pagina is geopend.
Facebook: 9/11 is gewoon een complot
Wat ik nog even wil vermelden. Hierover hebben Guido Jonkers en Coen Vermeeren het ook even over.
Cognitieve Dissonantie!
Een scepticus die de 9/11 theorieën van complottheoristen verwerpt, lijdt daaraan.
Dank u wel Coen Vermeeren.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 18 aug 2016 23:12

Op het internationalskeptics forum zijn 343 pagina's mét topics over 9/11. Mind you. 8*)
Ik heb daar in een ver verleden veel meegelezen en vind het eigenlijk wel mooi nu.

In dit topic kan je zo'n beetje alles vinden om de complot theorie te debunken.

Plaats reactie