Missverkiezingen.(R.I.P)

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Missverkiezingen.(R.I.P)

Bericht door Cluny »

Afbeelding
Dit is de 19-jarige Katja Koren uit Oekraïne.
Zij heeft meegedaan aan een missverkiezing en helaas is zij op de zevende plaats geëindigd.
Dit meisje, kijk nog maar eens goed naar de foto, is op een gruwelijke wijze vermoord door 3 moslimjongens van ongeveer 16 jaar die sharia-rechtbank speelden.
De jongens schijnen ook helemaal geen spijt te hebben, dat betekent dat als deze jongens de kans krijgen deze gruwelijke moord de eerste van een serie van stenigingen van pubermeisjes zou zijn.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jinny

Re: Missverkiezingen.

Bericht door Jinny »

En?
Dus?
Want?
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Wat is de achterliggende gedachte van dit onderwerp?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

PietV. schreef:Wat is de achterliggende gedachte van dit onderwerp?
Ik heb Surrendered al een tijd niet meer gezien.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Overigens heb ik altijd gedacht dat iedere intergebruiker, zeker de nieuwsgierige forumactievelingen, wel enige handigheid met Google hebben.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Cluny, dit heeft toch niets met de islam te maken?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
siger

Bericht door siger »

Het meisje zou doodgestenigd zijn door islamieten.

Je had dat er wel bij mogen zeggen Cluny. Vind ik geen manier van posten. Beetje respectloos tegenover het slachtoffer, en een beetje lui tegenover je medeforummers.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Cluny, graag je openingspost aanpassen en vermelden wat er met dit meisje is gebeurt.

Admin Lanier
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

De bedoeling is.
Het is een doodgewoon meisje, er lopen in Nederland duizenden rond zoals zij. Of die willen zijn zoals zij.
Alles is heel normaal, totdat....................
Het abnormaal wordt.

Dit meisje, kijk nog maar eens goed naar de foto, is op een gruwelijke wijze vermoord door 3 moslimjongens van ongeveer 16 jaar die sharia-rechtbank speelden.
De jongens schijnen ook helemaal geen spijt te hebben, dat betekent dat als deze jongens de kans krijgen deze gruwelijke moord de eerste van een serie van stenigingen van pubermeisjes zou zijn.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik was daar inmiddels zelf ook achter Cluny.
Maar dat had je ook direct kunnen vertellen.
Ik houd de laatste tijd de krantenartikelen uit bloemkoolstronkstraverweggistansedeel niet zo erg meer bij.

Blijft onverlet dat ik het een achterlijke daad vind van achterlijke sukkels geïnitieerd door een achterlijke variant van een toch al niet zo frisse religie.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Hier een bericht hierover.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Mailonline en de Telegraaf? Verder een lading dubieuze sites die het op internet zet?

Wat is de waarde van zo'n bericht?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Fishhook schreef:Mailonline en de Telegraaf? Verder een lading dubieuze sites die het op internet zet?

Wat is de waarde van zo'n bericht?
Elke feitelijke onjuistheid in de berichtgeving die mijter ore komt, zal ik direct melden.
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
PietV.
Erelid

Re: Missverkiezingen.(R.I.P)

Bericht door PietV. »

Topictitel enigszins aangepast + tekst erbij gevoegd
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Plaats reactie