Antwoord:
Augustinus, Confessiones -Belijdenissen- Boek 12, Hoofdstuk XVII.
Moderator: Moderators
Een beetje .......... ? Maar goed, het voordeel voor mij is dan weer dat mijn aandacht gevestigd wordt op een discussie die ik anders misschien gemist zou hebben.L. Langeweg schreef:Het is wel een beetje aan de late kant,
Waar het eigenlijk op neerkomt, is het zoeken naar een evenwicht tussen activiteit en rust. Veel mensen zijn gewoon vergeten wat het is om af en toe gas terug te nemen: je word al snel als een luiaard bestempeld als je eens ongecomplexeerd wil niksen. Ergerlijk gewoon.Sararje schreef:Over welke goede eigenschappen van het oosten heb je het specifiek en hoe kom je aan de wetenschap dat ze positief zijn?
Lucifer, dit is een oud topic en Sararje is al vier jaar weg, dus een antwoord zul niet krijgen.Lucifer schreef:Waar het eigenlijk op neerkomt, is het zoeken naar een evenwicht tussen activiteit en rust. Veel mensen zijn gewoon vergeten wat het is om af en toe gas terug te nemen: je word al snel als een luiaard bestempeld als je eens ongecomplexeerd wil niksen. Ergerlijk gewoon.Sararje schreef:Over welke goede eigenschappen van het oosten heb je het specifiek en hoe kom je aan de wetenschap dat ze positief zijn?