Welliswaar een omweg en wellicht wat onhandig, maar wel veilig en relatief goedkoop lijkt me.
Groet,
Bob
Moderator: Moderators
Maar het gaat hierbij helemaal niet om het opleiden. Noch om de effectiviteit van zo een opleiding. Noch om de kosten (een groot deel daarvan wordt betaald uit de ontwikkelingspot, dus kost ons niets : alle kosten worden betaald door de derde wereld).Blues-Bob schreef:Welliswaar een omweg en wellicht wat onhandig, maar wel veilig en relatief goedkoop lijkt me.
Voor je het weet vragen ze massaal asiel aan.......Blues-Bob schreef:Waarom doen we de internationale gemeenschap niet een handreiking door het deel wat in Nederland geleerd kan worden aan de afghaanse agenten van de toekomst, in Nederland aan te leren? ...
Dat is dus een politieagent halfwaardetijd van ongeveer 9 weken ....Mahalingam schreef:Er waren er inmiddels 15 dood.
De pseudo-dreiging van de ‘islamisering’ is niet langer voldoende om het ‘linkse geboefte’ tegen te houden.
Cluny : kan je verduidelijken waarom je dat de meest opmerkelijke zin vindt ?Cluny schreef:Dit vond ik de meest opmerkelijke zin in zijn column.De pseudo-dreiging van de ‘islamisering’ is niet langer voldoende om het ‘linkse geboefte’ tegen te houden.
Dat is helemaal nog niet zeker. De regering zal zeker met een alternatief voor - of een aanpassing aan - de plannen komen. Zelfs zonder toestemming van de 2' kamer kan de regering toch doorzetten.Fenomeen schreef:We gaan niet begrijp ik?
Nou mevrouw Sap is flink aan het bijdraaien hoor!Fenomeen schreef:We gaan niet begrijp ik?
Da's verstandig van Sap.
Hier was ze niet mee weggekomen bij de achterban.