Bloeddruk.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

a.r.

Re: Bloeddruk.

Bericht door a.r. »

En na een heerlijk kerstontbijtje, bestaande uit krentenbrood met spijs, zacht gekookte eitje, verse warm gebakken broodjes, jus d'orange, espresso'tje en een kopje minthy Morroco....lees ik dan met veel genoegen de uitgebreide inhoudelijke reactie van Lisa. Ik neem mijn petje af voor zoveel goed onderbouwde en diep overdachte argumentie, duidelijk geval van "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid"! :lol:
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Ik ga niet kijken, want religieuze programma's interesseren me domweg niet, en fulminerende haat-imam's zullen we op de buis niet zien, want het moet allemaal wel in het "format" passen, uiteraard.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Jagang schreef:Ik ga niet kijken, want religieuze programma's interesseren me domweg niet, en fulminerende haat-imam's zullen we op de buis niet zien, want het moet allemaal wel in het "format" passen, uiteraard.
Ik denk dat het uit gaat draaien op een avondvullende reclamespot voor de islam. Dat zou in veel opzichten trouwens totaal respectloos zijn, ook naar moslims toe, hoewel ik betwijfel of veel moslims daar hetzelfde over zullen denken.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Marinus schreef:
Jagang schreef:Ik ga niet kijken, want religieuze programma's interesseren me domweg niet, en fulminerende haat-imam's zullen we op de buis niet zien, want het moet allemaal wel in het "format" passen, uiteraard.
Ik denk dat het uit gaat draaien op een avondvullende reclamespot voor de islam. Dat zou in veel opzichten trouwens totaal respectloos zijn, ook naar moslims toe, hoewel ik betwijfel of veel moslims daar hetzelfde over zullen denken.
De vraag is: Zou jij de hele uitzending zonder ergenis uit kunnen zitten?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Cluny schreef: De vraag is: Zou jij de hele uitzending zonder ergenis uit kunnen zitten?
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Marinus schreef:
Cluny schreef: De vraag is: Zou jij de hele uitzending zonder ergenis uit kunnen zitten?
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Is dat positief of negatief te duiden?
Ik ben namelijk zelf van mening dat je niet normaal bent als je het hele uren durende programma zonder ondraaglijk wordende ergenis en zowel in volume en frequentie toenemende vloekenreeksen kunt uitzitten.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Cluny schreef:Is dat positief of negatief te duiden?
Ik ben namelijk zelf van mening dat je niet normaal bent als je het hele uren durende programma zonder ondraaglijk wordende ergenis en zowel in volume en frequentie toenemende vloekenreeksen kunt uitzitten.
Ik ben zen genoeg om een hele hoop ergernis te kunnen slikken. Maar zo gauw het gal achter in mijn keel begint te lopen zap ik meestal wel weg.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Ik vind het echt jammer dat Lisa nog geen antwoord op m'n vragen heeft gegeven! Moet ik ze nog een keer opnieuw stellen Lisa?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Voor degenen die tijd nodig hebben om zich mentaal voor te bereiden:
Nog minder dan 2 weken.

Er is verder weinig nieuws te vinden over dit programma.
Enige opwindig op een handjevol fora, maar niet echt verrassend.
De aardigste reacties vond ik op het forum van Elsevier.
Elsevier.
Cluny
Banned

vanavond.

Bericht door Cluny »

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Wat een lullig AVRO-programma was dat!

Ben Kok.

Hier het leukste stukje tekst, van dit schrijven.
En zo ging het door, te veel om op te noemen aan voorbeelden, waar mee de AVRO voor 100% er op uit bleek de moslim als "een eigentijdse, aardige,vrolijke medemens af te schilderen".
Vooraf werd de zaal gevraagd naar de affiniteit met de islam en daarbij bleek 76% positief te zijn en 24% tegen. Na de onzininfo van het programma kwam de vraag terug en wat bleek? Klap op het moede hoofd van de AVRO: 51% positief en 49% negatief.
Dat viel mij dus ook op.
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Mooi programma :D

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Surrendered schreef:Mooi programma :D

Groeten, Surrendered
Na een uur en 5 minuten strontvervelende TV het hoogtepunt.
Een knappe prestatie, in één uitzending 25% nederlandse moslimgoodwill verliezen.
Die verbijstering van die dhimmiepresentator die zo zijn best heeft gedaan als die dat in de gaten heeft.
Een grandioos TVmoment.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Wat ik het meest jammere vind is dat Gerard Ekdom zich heeft laten prostitueren voor dit programma.
Als 3fm DJ doet ie het leuk, maar deze stap had hij niet moeten nemen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Moslima's.
Ik vraag me af hoeveel dat er zijn in Nederland.
Moslima's die eruit willen stappen en moslima's die het ook daadwerkelijk doen.
Plaats reactie