Het is niet zo dat ik beweer dat de farmaceutische industrie overbodig is, maar sommigen menen dat daar alle heil te zoeken is.Jagang schreef:Waar haal jij je eventuele medicatie dan vandaan? "Dr.Vogel"?vegan-revolution schreef:Voor mensen die "getrouwd" zijn met de farmaceutische industrie,Samante schreef:Straks is een voetschimmeltje van de sauna of sportschool al voldoende om levensbedreigend te zijn.
Dit is een argument als: "Ik rook al 30 jaar en heb nog steeds geen longkanker, dus kan roken niet slecht voor mijn gezondheid zijn.".Jagang schreef:Verder heeft sportiviteit en weerstand niet direct veel met elkaar te maken.vegan-revolution schreef:die van junkfood leven en bijna de hele dag op hun reet zitten waarschijnlijk wel, ja.
Ik ben niet bijzonder sportief, maar mijn weerstand is prima.
Het is algemeen bekend dat te weinig lichaamsbeweging een negatieve factor is met betrekking tot je weerstand. Je weerstand wordt beïnvloed door een combinatie van factoren, zoals bijvoorbeeld ook ouderdom. Zo kan een voorbeeldig levende 100-jarige een slechtere weerstand hebben dan een van junkfood levende 20-jarige.
Het gaat erom wat je lichaam doet als je eenmaal besmet bènt.Jagang schreef:Daarentegen is er geen mate van sportiviteit die je kan behoeden voor bacteriële en virale infectie's, en al helemaal niet wanneer deze multi-resistent zijn.