Blues-Bob

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.
Blues-Bob
Bevlogen

Re: Blues-Bob

Bericht door Blues-Bob »

LordDragon schreef:strange, die behoeft tot punten enzo, ik was er nooit goed in, ik zou jou voorlopig een 7 op 10 geven, en je mag een bank vooruit. :D

MVG, LD.
Whohoow een bank vooruit! :D
Wat betreft die behoefte tot punten, ben altijd benieuwd waar ik mijn bijdragen door kan verbeteren.

Dank,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

MNb schreef:
Blues-Bob schreef:Al het andere wat je hier erbij haalt heb ik geen oordeel over gegeven.
Blij dat je dat verheldert, maar ik verzoek je dan wel je gedachten iets duidelijker weer te geven.
Heb je ideeen om dat te kunnen doen. Ik ben helemaal geen ster in het formuleren van gedachten en wil me daarom zo genuanceerd mogelijk uitdrukken. Wellicht zit het hem daar in. Graag ideeen.

@allen:
Door wie wordt dit verzoek gedragen? Hebben jullie nog tips?

Alvast bedankt,

Bob
MNb
Diehard

Bericht door MNb »

Verkeerd begrepen worden we allemaal. Persoonlijk ga ik er altijd van uit dat het mijn fout is als iemand mij verkeerd begrijpt. Dan probeer ik na te gaan wat de ander verkeerd begrepen heeft en dat punt nauwkeuriger te formuleren of te corrigeren.
Bovendien probeer ik verkeerd begrip te voorkomen door zowel voor plaatsing als erna mijn post te herlezen alsof ik iemand anders was. Indien nodig breng ik verbeteringen aan. Soms klik ik een keer of vier op de "Wijzig" knop voor ik tevreden ben.

Laatste voorbeeld waar ik zelf bij betrokken ben:
alles wat MNb niet aanstaat, of niet past in zijn eigen gedachtenwereldje,
is een pseudowetenschap of een falsificatie.
Door de onaangename toon in dit citaat had ik het niet meteen door (mijn Pavlovreactie is er één van ergernis), maar ik vermoed zeer sterk dat schrijver dezes de term "falsificatie" als "vervalsing" heeft opgevat. Dat heb ik rechtgezet.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

MNb schreef:Verkeerd begrepen worden we allemaal. Persoonlijk ga ik er altijd van uit dat het mijn fout is als iemand mij verkeerd begrijpt. Dan probeer ik na te gaan wat de ander verkeerd begrepen heeft en dat punt nauwkeuriger te formuleren of te corrigeren.
Bovendien probeer ik verkeerd begrip te voorkomen door zowel voor plaatsing als erna mijn post te herlezen alsof ik iemand anders was. Indien nodig breng ik verbeteringen aan. Soms klik ik een keer of vier op de "Wijzig" knop voor ik tevreden ben.
Dikgedrukte is heel herkenbaar :lol:
Afin, ik zal volgende keer proberen nog duidelijker na te gaan waardoor men mij verkeerd begrepen heeft.
Laatste voorbeeld waar ik zelf bij betrokken ben:
alles wat MNb niet aanstaat, of niet past in zijn eigen gedachtenwereldje,
is een pseudowetenschap of een falsificatie.
Door de onaangename toon in dit citaat had ik het niet meteen door (mijn Pavlovreactie is er één van ergernis), maar ik vermoed zeer sterk dat schrijver dezes de term "falsificatie" als "vervalsing" heeft opgevat. Dat heb ik rechtgezet.
Bedankt voor de feedback, en voel je / jullie vrij dit vaker te doen, ofwel hier, of bij klachten onder het daartoe bestemde subforum. Eventueel per PB, echter bij voorkeur niet.

Groetjes,
Bob
Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman »

ik merk dat ik jou nog nooit welkom hier gewenst bij deze.

Verder vind ik je postings over het algemeen wel goed, maar ben te lui om dat hele vragen lijstje van je door te gaan :oops:
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Chinaman schreef:ik merk dat ik jou nog nooit welkom hier gewenst bij deze.

Verder vind ik je postings over het algemeen wel goed, maar ben te lui om dat hele vragen lijstje van je door te gaan :oops:
Desondanks voel ik me welkom hier.

Ook begrijp ik dat je niet het lijstje doorneemt, maar iedere vorm van feedback is ten alle tijde welkom. :lol:

Groet,

Bob
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Blues-Bob schreef:
Chinaman schreef:ik merk dat ik jou nog nooit welkom hier gewenst bij deze.

Desondanks voel ik me welkom hier.

Ook begrijp ik dat je niet het lijstje doorneemt, maar iedere vorm van feedback is ten alle tijde welkom. :lol:

Groet,

Bob
Ik herhaal bovenstaande post maar weer eens.

Ook deel ik maar vast mede dat er een moment aankomt dat ik niet meer "unstoppable" ga zijn. Dit heeft niet te maken met de kwaliteit van dit forum, maar omdat we een tweede kindje verwachten. Alles is nog heel pril en de kritieke 8 weken zijn nog niet voorbij. Vandaag precies 6 weken voor wie dat wilde weten. Ik ben zeer tevreden over dit forum!

Groetjes,

Bob
Jinny

Bericht door Jinny »

Gefeliciteerd.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Blues-Bob schreef:Ook deel ik maar vast mede dat er een moment aankomt dat ik niet meer "unstoppable" ga zijn.
Ga je je activiteiten hier (Ja, tijdelijk, dat begrijp ik zowieso) compleet staken dan?
:(
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
siger

Bericht door siger »

Ik vermoed dat als de kleine je uit je warme bed roept, je nog wel eens op het forum komt kijken voor je terug onder zeil gaat.

Maar zo of anders, gefeliciteerd en mijn allerbeste wensen.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

En ook mijn felicitatie's alvast, maar die heb je al gezien. :)
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Jagang schreef:
Blues-Bob schreef:Ook deel ik maar vast mede dat er een moment aankomt dat ik niet meer "unstoppable" ga zijn.
Ga je je activiteiten hier (Ja, tijdelijk, dat begrijp ik zowieso) compleet staken dan?
:(
Ik ben niet van plan volledig te stoppen met posten. Nu gaat alles nog zoals het gaat, maar op gegeven moment zullen er langzaam maar zeker meer dingen blijven liggen in het huishouden e.d. Normaal delen we de dagelijkse activiteiten maar ik verwacht dat dit met name later in zwangerschap minder goed zal gaan / te zwaar is voor Olg. Vorige keer was dat pas toen de buik echt in de weg begon te zitten, maar aangezien het buikje sneller lijkt te groeien dan vorige keer, post ik het nu vast.

Dus dan zal ik langzaam aan minder posten. Gelukkig heb ik ook nog een baan :D Helemaal niets doen is dus volgens mij niet nodig. :lol:

Na de zwangerschap zal ik dus mogelijk inderdaad meer 's nachts posten, zoals Siger opmerkt :lol: .

Groetjes,

Bob
Ps. Owja, ik had je felicitaties al gehad, bedankt nog! Anderen uiteraard ook bedankt voor de felicitaties.
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

Bij deze alsnog van harte welkom op FT en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! :D

Vanwaar het Blues in je nickname? Als bluesliefhebber ben ik daar uiteraard nieuwsgierig naar.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Kochimodo schreef:Vanwaar het Blues in je nickname? Als bluesliefhebber ben ik daar uiteraard nieuwsgierig naar.
Ik ben eveneens blues liefhebber :D

Bedankt voor het welkom!

Bob
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Bob,

gefeliciteerd
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden