Islamietische weekendscholen

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Re: Islamietische weekendscholen

Bericht door Marinus »

lisa schreef:wij gebruiken dat soort woorden niet. Niet onder turkse vrienden en vriendinnen. het valt mij gewoon op dat jullie dat wel doen.
Wij roepen kut en jullie roeien Armeniërs uit, het is overal wel wat.

Maar je trollt weer of-topic. Dit topic gaat niet over het woord kut, maar over de diverse islamitische manieren om homo's dood te martelen en of je joden mag aanduiden als apen en varkens vanuit je moslimgeloofje. Heb je daar nog iets over te zeggen?
Laatst gewijzigd door Marinus op 25 nov 2010 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Marinus schreef:
lisa schreef:wij gebruiken dat soort woorden niet. Niet onder turkse vrienden en vriendinnen. het valt mij gewoon op dat jullie dat wel doen.
Wij roepen kut en jullie roeien Armeniërs uit.
Dooeeiiiii. Over Armeniërs is het nog niet duidelijk. Best wel grappig. "Er zijn 1,5 miljoen Armeniërs uitgeroeid." Man. Het is niet eens zeker of er in die tijd wel 1 miljoen Armeniërs waren :lol:
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Surrendered
Ervaren pen

gerard_m schreef:
Surrendered schreef:
gerard_m schreef: Zo, waar staat dat precies? Ik ben nergens in koran of hadith dit recht voor de vrouw tegengekomen.

Ik krijg steeds meer het idee dat je je eigen religie in elkaar knutselt. Hij wordt wel beter dan het origineel.
Said Nursi. Je kent hem zeker niet. In een van zijn boeken staat dit. Kan het nu niet vinden.
Nee ik ken hem inderdaad niet, maar ik ben wel geinteresseerd in zijn tekst, en dan vooral in de onderbouwing vanuit de koran / ahadith.
Jammer genoeg is het nog niet in het Nederlands vertaald. Maar ik zoek er wel naar. En wanneer ik een site heb stuur ik die link wel door.
siger

Bericht door siger »

lisa schreef:Jullie vrouwen in mini skirts en uggs nemen het zelfs over.
Wat zijn uggs?
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

siger schreef:Wat zijn uggs?
Australische laarzen van schapenleer. Klinkt erg halal als je het mij vraagt.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Marinus schreef:
Wij roepen kut en jullie roeien Armeniërs uit, het is overal wel wat.

Maar je trollt weer of-topic. Dit topic gaat niet over het woord kut, maar over de diverse islamitische manieren om homo's dood te martelen en of je joden mag aanduiden als apen en varkens vanuit je moslimgeloofje. Heb je daar nog iets over te zeggen?
geloofje?

Je weet niet wat je mist.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

lisa
Je scheldt omdat je je niet in de gewenste situatie bevindt. Probleem=negatief=kut=vrouw
Je vervloekt de vrouw haar kut.
het ontbreekt je duidelijk aan een fundamentele kennis en misschien zelfs ook het begrijpen van woorden in het Nederlands. Het woordje "kut" is geen scheldwoord maar een schuttingwoord. Ik vervloek dus helemaal niet de vrouw haar kut, pussy of cameltoe, ik vervloek op zo een moment de situatie waarin ik beland ben en dat druk ik uit door schuttingwoorden te gebruiken. bvb wat een klote job.

een scheldwoord heeft betrekking op de persoon, of een groep personen, zoals in kankerhomo, kutmoslim, schijtallochtonen, strontnegers enz

einde les Nederlands

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Marinus schreef: Australische laarzen van schapenleer.
Nou ben ik toch heel benieuwd wat daar verkeerd aan is.
Afschuwelijk om te zien, dat wel, maar men doet maar.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:ja jij bent vrouw vriendelijk. kut als scheldwoord? O sorry ja dat is normaal. Iedereen zegt het. Jullie vrouwen in mini skirts en uggs nemen het zelfs over. Studentes " O kut ik heb morgen tentamen".
Vreemd.
Is er een topic over een serieuze aangelegenheid, en dan valt mevrouw weer over de vorm ipv over de inhoud.

En ook Marinus: Je verprutst het hele topic omdat je meent te moeten happen bij elke opmerking aan jouw adres.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Surrendered
Ervaren pen

Marinus schreef: Maar je trollt weer of-topic. Dit topic gaat niet over het woord kut, maar over de diverse islamitische manieren om homo's dood te martelen en of je joden mag aanduiden als apen en varkens vanuit je moslimgeloofje. Heb je daar nog iets over te zeggen?
In de Islam is er niks tegen Homo's en er wordt ook niet gezegd dat je ze dood moet martelen. Maar als je Homo bent, dan mag je niet trouwen of in contact komen met een ander man.

Joden duiden wij niet aan als apen en varkens, dat zijn fundamentalistische moslims(of niet eens moslims geen idee wat ze zijn). Wij noemen Joden "De Vervloekten". Voorde rest hebben we niks tegen Joden(behalve jongeren van nu met hun Anti-Semitische gedrag).

Het is geen "geloofje", het is een religie die hoog en overeind staat op duizend pilaren, en nooit zal vallen tot de Dag des Oordeels. En net als Lisa; je weet niet wat je mist.

Groeten, Surrendered
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Jagang schreef:En ook Marinus: Je verprutst het hele topic omdat je meent te moeten happen bij elke opmerking aan jouw adres.
Hey, een opmerking aan mijn adres!!! hap!!!
Surrendered
Ervaren pen

Marinus schreef: Australische laarzen van schapenleer. Klinkt erg halal als je het mij vraagt.
Ha...ha ha... hahahaha... -.- NO! U'r not funny.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Surrendered schreef:Jammer genoeg is het nog niet in het Nederlands vertaald. Maar ik zoek er wel naar. En wanneer ik een site heb stuur ik die link wel door.
Hier alvast wat info over de goede man:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Said_Nursi
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Surrendered schreef:In de Islam is er niks tegen Homo's en er wordt ook niet gezegd dat je ze dood moet martelen. Maar als je Homo bent, dan mag je niet trouwen of in contact komen met een ander man.
Oftewel: we hebben niets tegen homo's zo lang ze zich niet als homo gedragen. En als ze zich wel als homo's gedragen? In islamitische landen volgt dan meestal straf. Variërend van enkele jaren gevangenis tot marteling tot de dood er op volgt. Deze straffen is terug te voeren op de Islamitische visie op Zina
je weet niet wat je mist.
De islam heeft mij helemaal niets te bieden. Ik zou er enorm op achteruit gaan als ik moslim zou worden, zelfs.
Laatst gewijzigd door Marinus op 25 nov 2010 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

sur

daar gaan we weer
In de Islam is er niks tegen Homo's en er wordt ook niet gezegd dat je ze dood moet martelen.
als de islam niks tegen homo's heeft waarom dan volgende absurde regels?
Maar als je Homo bent, dan mag je niet trouwen of in contact komen met een ander man.
conclusie hoe jij het ook draait of keert, jouw religie is anti homo want je neemt een homo een deel van zijn rechten als mens af, dus je maakt hem tot minder dan een mens. Foei!
Joden duiden wij niet aan als apen en varkens, dat zijn fundamentalistische moslims(of niet eens moslims geen idee wat ze zijn).
Wij noemen Joden "De Vervloekten". Voorde rest hebben we niks tegen Joden(behalve jongeren van nu met hun Anti-Semitische gedrag).
ja hoor en ze bestempelen als de vervloekten is heel wat minder erg dan ze als varkens of apen te bestempelen? #-o

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Plaats reactie