Kom, wees eerlijk , wat is de lol van zo'n feest als het schaap niets voelt? Waarom dan geen opblaaspop?Surrendered schreef:En hoe weet jij dat die schaap pijn voelt? Ik zie hem niet tegen stribbelen terwijl het snijden, of hij bloedt niet veel.
Complottheorieën aangaande 9/11
Moderator: Moderators
-
siger
Re: Complottheorieën aangaande 9/11
- LordDragon
- Bevlogen
cluny
appelflap
verder; niemand gaat in op de werkwijze van de cia, en nog wat verder gaat het over schapen.
MVG, LD.
Nog meer complottheoristgebabbel.
Overigens maakt het mij niet uit als jij je kinderachtige dreigementjes inzake de negeermodus aanzet.
met jouw plemps geroep kan ik weinig aanvangen /negeermodus terug aanDaarbij, het chinese flatgebouw lijkt mij meer een betonskeletconstructie.
Wat deze complottheoriedrogredenmitrailleur natuurlijk weinig kan deren.
appelflap
heb jij daar informatie over? Als ik wat tijd heb zal ik eens opzoeken wat er met andere gebouwen gebeurde die door vliegtuigen geraakt zijn.je kunt alleen maar een gelijkenis trekken als er in dat gebouw ook een volgetankte boeing 747 is ingevlogen.
ik dacht het niet dus ben je appelen met peren aan het vergelijken
verder; niemand gaat in op de werkwijze van de cia, en nog wat verder gaat het over schapen.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Wat ook wel logisch is.LordDragon schreef: .........verder; niemand gaat in op de werkwijze van de cia..............
Wellicht is het zinnig een apart topic te openen waar jij dan vrijuit over de cia kunt babbelen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Moet je tegen die arme schapen zeggen.Surrendered schreef:
ps, gelukkig offerfeest mensen![]()
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Surrendered
- Ervaren pen
een vraag: Waarom slachten wij een dier tijdens het offerfeest(dus met welke doel)?siger schreef:Kom, wees eerlijk , wat is de lol van zo'n feest als het schaap niets voelt? Waarom dan geen opblaaspop?Surrendered schreef:En hoe weet jij dat die schaap pijn voelt? Ik zie hem niet tegen stribbelen terwijl het snijden, of hij bloedt niet veel.
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
- Surrendered
- Ervaren pen
Niet echt. Je moet het gewoon vergelijken:appelfflap schreef:je kunt alleen maar een gelijkenis trekken als er in dat gebouw ook een volgetankte boeing 747 is ingevlogen.LordDragon schreef: van gisteren in het nieuws dat een gebouw staat te branden
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... ghai.dhtml
het is nog steeds niet ingestort, point intended,
Chinese flatgebouw(paar duizend kilo's metaal) - Twin towers(weet ik hoeveel ton metaal)
Vuur bij het Chinese flatgebouw - Boeing 747
Gevolg: Gebouw stort niet in - Gevolg:Op een mysterieuze wijze stort het gebouw in
binnen een paar minuten
Dus moest er wel wat extra bommen erbij zodat het flat wel viel.
Je hebt de bouwtekeningen van het chinese gebouw al in bezit?Surrendered schreef:Niet echt. Je moet het gewoon vergelijken:appelfflap schreef:je kunt alleen maar een gelijkenis trekken als er in dat gebouw ook een volgetankte boeing 747 is ingevlogen.LordDragon schreef: van gisteren in het nieuws dat een gebouw staat te branden
Chinese flatgebouw(paar duizend kilo's metaal) - Twin towers(weet ik hoeveel ton metaal)
Gevolg: Gebouw stort niet in - Gevolg:Op een mysterieuze wijze stort het gebouw in
binnen een paar minuten
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Dit gebouw storte in als gevolg van brand terwijl het tegen een ander gebouw aangebouwd was, je kunt branden in gebouwen dan ook nauwelijks met elkaar vergelijken.
http://www.nuvideo.nl/algemeen/13697/in ... delft.html
http://www.nuvideo.nl/algemeen/13697/in ... delft.html
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- vegan-revolution
- Superposter
Zo zie je maar weer.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Mysterieus? Als mijn dochtertje van twee met haar blokken een toren bouwt, en vervolgens haar houten speelgoedhond er tegenaangooit, stort die toren ook in.Surrendered schreef:Niet echt. Je moet het gewoon vergelijken:appelfflap schreef:je kunt alleen maar een gelijkenis trekken als er in dat gebouw ook een volgetankte boeing 747 is ingevlogen.LordDragon schreef: van gisteren in het nieuws dat een gebouw staat te branden
binnen een paar minuten

Speelgoedhond
Als ik die toren wil laten instorten door hem in brand te steken, zonder gebruik te maken van een speelgoedhond, duurt het veel langer voordat die toren omvalt.
Ik zie niet in wat daar mysterieus aan is.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
- Surrendered
- Ervaren pen
Dus met een speelgoedhond valt het binnen enkele seconden in. Je spreekt je zelf tegen. De Twin Towers vielen binnen een paar minuten in nadat er 2 vliegtuigen botsten en er een explosie was in de lagere verdiepingen.Als ik die toren wil laten instorten door hem in brand te steken, zonder gebruik te maken van een speelgoedhond, duurt het veel langer voordat die toren omvalt.
brand - Boeing 747
speelgoedhond - ?
En met wat moet je de speelgoedhond dan vergelijken?
-
Jinny
Een uur en dik anderhalf uur, overdrijven is ook een vak Sur.
Lees de topics maar eens over die al aan dit onderwerp zijn gewijd, en dan specifiek de post's van Wahler.
Lees de topics maar eens over die al aan dit onderwerp zijn gewijd, en dan specifiek de post's van Wahler.
Je kan niet van hem verwachten dat hij begrijpt wat daar besproken wordt.Jin schreef:Een uur en dik anderhalf uur, overdrijven is ook een vak Sur.
Is dat nou zo moeilijk?Surrendered schreef:Dus met een speelgoedhond valt het binnen enkele seconden in. Je spreekt je zelf tegen. De Twin Towers vielen binnen een paar minuten in nadat er 2 vliegtuigen botsten en er een explosie was in de lagere verdiepingen.Als ik die toren wil laten instorten door hem in brand te steken, zonder gebruik te maken van een speelgoedhond, duurt het veel langer voordat die toren omvalt.
brand - Boeing 747
speelgoedhond - ?
En met wat moet je de speelgoedhond dan vergelijken?
Mijn dochtertje gooit een speelgoedhond tegen een blokkentoren, en de blokkentoren valt om;
Een terrorist gooit een Boeing 747 tegen een wolkenkrabber, en de wolkenkrabber valt om.
Hoe simpel wil je het dan hebben, vraag ik me dan af.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
- LordDragon
- Bevlogen
elberfield
sorry man , maar dit is pas drogargumentatie.
MVG, LD.
Cluny; een topic over de cia zie ik wel zitten, maar ook deftig onderbouwde reacties daarin zie ik nog meer zitten. als ik tijd heb...
hm, zeer to the point, glasheldere argumentatie? Wat moet ik nou met kerels die hier houten blokjestorens en speelgoedhonden naar boven brengen als argument?Is dat nou zo moeilijk?
Mijn dochtertje gooit een speelgoedhond tegen een blokkentoren, en de blokkentoren valt om;
Een terrorist gooit een Boeing 747 tegen een wolkenkrabber, en de wolkenkrabber valt om.
Hoe simpel wil je het dan hebben, vraag ik me dan af.
sorry man , maar dit is pas drogargumentatie.
MVG, LD.
Cluny; een topic over de cia zie ik wel zitten, maar ook deftig onderbouwde reacties daarin zie ik nog meer zitten. als ik tijd heb...
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.