MNb schreef:Biofysica is het grensgebied tussen natuurkunde en biologie.
MNb schreef:Onderscheid en tegenstelling zijn twee verschillende begrippen, Gaya.
MNb schreef:Overigens heb ik mijn omschrijvingen niet zelf bedacht.
Tja, Gaya, relevante opmerkingen als deze moet je wel negeren als je je bezighoudt met zelfgemaakte stropoppen.
GayaH schreef:Maak er maar weer een kwestie van definitie van waarbij jouw definitie de enige juiste is!
Ik heb Nu en Straks niet geschreven, Gaya. De definitie is niet van mij. Jokken is lelijk, heb je dat als kind niet geleerd?
Natuurlijk heb ik ook nooit beweerd dat de door mij gehanteerde definitie de enige juiste is. In één zin jok je twee keer- een hele prestatie.
WikipediA schreef:Natuurkunde
<< >>
Tegenwoordig zijn de biofysica en de fysische chemie volwaardige onderdelen van de natuurkunde.
<< >>
Dit is geen definitie, maar een bewering die bovendien falsifieerbaar is. En ik heb nooit beweerd dat deze twee onvolwaardig zijn, noch dat de natuurkunde er niets mee van doen heeft.
GayaH schreef:Ik vind het best wel jammer dat er geen topic is waar een partijtje schaak gespeeld kan worden.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er hiero twee te vinden zijn
die mij weten te verslaan tijdens een partijtje schaak ...
Die uitdaging neem ik aan. Open in de Babbelbox maar een topic. Je mag wit hebben.
Of nee, om eventuele lafheid jouwerzijds aan de kaak te stellen zal ik dat zelf doen.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff