@
Rereformed
*
Fijn dat je zo snel en vooral
zelf rectificeert, dankjewel!
Ik waardeer het extra dat je mijn reactie hiero alsnog parafraseert,
daarmee is mij duidelijk dat de essentie van wat ik schreef juist is overgekomen en
dat ging nou net verloren door jouw gebroddel:
heel goed dat je ook dat verwijdert hebt uit mijn reactie: ook daarvoor dank!
No hard feelings en zand erover!
Rereformed schreef:GayaH, het spijt me vreselijk dat ik je posting verminkt heb en kan me voorstellen dat je flink baalt. Het is inderdaad een vergissing van mij, ik drukte op de verkeerde knop. Een voorval dat me waarschijnlijk helpt om die nooit meer te begaan. Ik zal voortaan heel goed opletten.
Jammergenoeg kan ik de weggehaalde zinnen niet meer tevoorschijn toveren. Je sprak je waardering erover uit hoe diverse gebruikers na op een minder plezierige manier met elkaar om te gaan het wissel toch kunnen omhalen om er een leeservaring van te maken waar je van kan genieten, en bedankte de deelnemers daar hartelijk voor.
Het was een hele mooie reaktie van je.
Jouw
"ik drukte op de verkeerde knop" doet me iets in herinnering brengen wat ik heeeeeeeel ver weg had gestopt. Doordat de ene operator ziek was en de ander een snipperdag had moest ik die dag veel produktietaken zelf doen,
erbij doen uiteraard! Tussen de middag liep altijd een backup/restore programma
(ouderwetse doch rigoreuze manier van defragmenteren) van alle data-entry bestanden. De handleiding voor een juiste afhandeling had ik zelf geschreven en bestond uit hele heldere en éénduidige stap-voor-stap instructies alsof het zelf een programma was. Maar ja, die dag was GayaH hereself degene
'die op de knoppen drukte'. Ik wist het dus wel allemaal uit het hoofd ...
Door mijn foute handeling als reactie op een samenloop van omstandigheden, omstandigheden die ontstonden doordat ik een dubbele pet op had(!), was het backup bestand vernietigd alvorens de restore begonnen was. Al het data-entry werk van het gehele bedrijf welk van 06.00 uur s'ochtends tot 12.00 uur s'middags was ingebracht was in één klap foetsie ...
Gelukkig was ik zelf ook hoofd van de centrale data-entry-kamer en waren vrijwel alle meiden bereid om al hun bulk werk opnieuw te komen doen s'middags, die belangrijkste hobbel was dus snel genomen en met een geeltje de man snel rechtgestreken. De rest van het bedrijf ben ik met lood in de schoenen iedere afdeling waar data-entry plaatsvond persoonlijk gaan mededelen wat er gebeurd was en dat ze helemaal zelf uit mochten zoeken wat er precies opnieuw moest ingebracht worden,
omdat ik daar op geen enkele manier meer achter kon komen.
*