Fouten in de Koran

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Chronos
Ervaren pen

Re: Fouten in de Koran

Bericht door Chronos »

lisa schreef: Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft vrouwen vrijheid en rechten gegeven.

Seks slaven dat gebeurt hier op de wallen in Amsterdam. Illigale Russische en Thaise meisjes die met valse voorwendselen naar Nederland worden gelokt om hier jouw vrienden te pijpen. Jongeren die hier gedrogeerd worden en de hele dag blowend op bed liggen. Kinderen die met hun ouders een wijntje drinken.
Met gevolg dat hun hersenen zich niet meer ontwikkelen. Permanente beschadiging!
Hebben moslima's geen sex? :lol:
Zijn zij dan geen sex slavinnen van hun meesters? :lol:
Ongetwijfeld worden de meesters gepijpt door hun vrouwen, niet dan? :D
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

lisa schreef:Met gevolg dat hun hersenen zich niet meer ontwikkelen. Permanente beschadiging!
Het schijnt dat sommige, tot heilig uitgeroepen boeken eenzelfde effect hebben.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Chronos schreef:
lisa schreef: Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft vrouwen vrijheid en rechten gegeven.

Seks slaven dat gebeurt hier op de wallen in Amsterdam. Illigale Russische en Thaise meisjes die met valse voorwendselen naar Nederland worden gelokt om hier jouw vrienden te pijpen. Jongeren die hier gedrogeerd worden en de hele dag blowend op bed liggen. Kinderen die met hun ouders een wijntje drinken.
Met gevolg dat hun hersenen zich niet meer ontwikkelen. Permanente beschadiging!
1. pijpen is Haraam.
2. Je mag alleen sex hebben met de reden om kinderen te maken. Voor je eigen wil sex hebben mag ook niet.
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Surrendered schreef:2. Je mag alleen sex hebben met de reden om kinderen te maken. Voor je eigen wil sex hebben mag ook niet.
Vandaar al dat Islamitische chagrijn.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Surrendered
Ervaren pen

Jagang schreef:
Surrendered schreef:2. Je mag alleen sex hebben met de reden om kinderen te maken. Voor je eigen wil sex hebben mag ook niet.
Vandaar al dat Islamitische chagrijn.
vuurdoorn schreef:Het vrouwen lichaam:

Elke maand menstrueren waar je je heel ziek van kan voelen.
Dan nog jaren last van de overgang wat ook geen pretje is.
Hoeveel vrouwen sterven er op gruwelijke wijze in het kraambed. Sex kan dodelijk zijn voor vrouwen.
Islam = Peace :D
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Jagang schreef:
lisa schreef:Seks slaven dat gebeurt hier op de wallen in Amsterdam. Illigale Russische en Thaise meisjes die met valse voorwendselen naar Nederland worden gelokt om hier jouw vrienden te pijpen.
Zijn/haar vrienden nog wel.
Hoe kom je aan die wijsheid, Lisa?

Weet je soms ook iets over mijn vrienden dat ik zelf nog niet weet?
Even over Malcolm X. Actie reactie ouwe. Dat is dus een normale reactie. Heel normaal zelfs als je mensen eeuwenlang zijn gelyncht, verkracht en vermoord. Je weet dat zijn vader is vermoord door de KU Klux Klan? Dat zijn ouderlijke huis meerdere malen in de brand is gestoken? Dat zijn moeder in een gesticht is beland?

En zoals hij ook in het filmpje zegt is hij na zijn bezoek in Mekka milder geworden. Hij zag namelijk dat blanke en zwarte bedevaartgangers broederlijk met elkaar omgingen. Dat de islam geen rascisme kent. En dat er geen superieure en inferieure rassen zijn.
Laatst gewijzigd door lisa op 30 okt 2010 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
siger

Bericht door siger »

Surrendered schreef:Je mag alleen sex hebben met de reden om kinderen te maken.
Jij bent een tot de islam bekeerde christen?

Aangezien je in de islam sex mag hebben met je oorlogsbuit en met kleine meisjes gaat de regel dat sex in de islam enkel voor voortplanting is niet op.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

in mekka heb je speciale tenten en faciliteiten voor rasechte arabieren, zwarte
moslims mogen daar niet komen
http://www.youtube.com/watch?v=_ynONsZ0glQ
Chronos
Ervaren pen

Bericht door Chronos »

Surrendered schreef: 1. pijpen is Haraam.
2. Je mag alleen sex hebben met de reden om kinderen te maken. Voor je eigen wil sex hebben mag ook niet.
1 Behalve voor degene die wilt genieten?

2 Geloof je het zelf?

3 Als wat je schrijft waar is, wat zal er weinig moslims op deze wereld rondlopen. :lol:
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Jagang schreef:
lisa schreef:Met gevolg dat hun hersenen zich niet meer ontwikkelen. Permanente beschadiging!
Het schijnt dat sommige, tot heilig uitgeroepen boeken eenzelfde effect hebben.
Nee, dat hebben ze niet.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Surrendered schreef:
Chronos schreef:

1. pijpen is Haraam.
??? Hoe kom je daar nou bij??
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Lisa

heb jij zelf al wel ooit eens iemand gepijpt of ben je al eens ooit gebeft? Wat een gezeur, als mensen die elkaar liefhebben mekaar bevredigen is het ook weer niet goed voor de almachtige baarddrager.

o allah in de snackbar, dont give me pleasure my lord just rape me. Kan hier nog iemand bij? Man en vrouw mogen elkaar niet bevredigen dus pak ze maar door het gaatje in het laken, yeaah, lijkt me nou niet bepaald lekker.

Maar ja als dat jouw idee is van vrouw zijn, en als je een man wil die je niet mag/kan liefhebben maar enkel mag pakken gelijk een beest, doe dan maar, en als je daarbij nog verteld aan me dat jouw god dat je beveelt, njah ...

kompleet stuiken :(

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

ASP schreef:in mekka heb je speciale tenten en faciliteiten voor rasechte arabieren, zwarte
moslims mogen daar niet komen
http://www.youtube.com/watch?v=_ynONsZ0glQ
Zij komen als groep uit Malawi en zitten in 1 tent. Iedereen zit bij zijn eigen organisatie. Turken uit Nederland zitten ook in hun eigen tenten en hebben ook hun eigen faciliteiten.
Het is druk en mensen raken snel geirriteerd. Je moet geduld hebben. Dat geldt voor iedereen.
Surrendered
Ervaren pen

lisa schreef:
Surrendered schreef: 1. pijpen is Haraam.
??? Hoe kom je daar nou bij??
Oke die 2de klopt misschien niet maar de 1ste klopt zeker. Zoek het zelf maar uit.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Oke die 2de klopt misschien niet maar de 1ste klopt zeker. Zoek het zelf maar uit.
haha :D , hoor je lisa je moet dringend eens zelf iemand pijpen, om uit te zoeken of het al dan niet haram is.

ik vind het hemels, gepijpt worden dan wel, en waarom zou ik dan mijn partner niet op gelijke wijze bevredigen, wat is er verkeerd aan mensen die elkaar graag zien en die elkaar bevredigen?

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Plaats reactie