Islamitisch plak- en knipwerk

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Moeders
Forum fan

Re: Fouten in de Koran

Bericht door Moeders »

Spatie schreef:De Ka'ba kan je niet zien vanaf Sana'a, zelfs niet als je in een vliegtuig bent! Om een moskee 100% in lijn te krijgen met de Ka'ba van bijna 1000 km afstand, zei de Profeet tegen hun om het naar de berg Deyn te richten. Hoe had de Profeet dit geweten?
Beste Spatie, mohammed heeft helemaal niets met de kabaa te maken.... deze bestond al lang voordat mohammed geboren was en het was een "bedeplaats" met honderden beelden van goden voor rondtrekkende handelaren.

Het enige dat mohammed gedaan heeft is al die godsbeelden verwoesten en daar allah voor in de plaats gezet.

De zwarte steen bestond ook al veel langer en is gewoon een meteoriet waarvan er meedere zijn gevonden in dat gebied.

Niets bijzonders dus.... enkel goed jatwerk van mohammed.
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:
Spatie schreef:De Ka'ba kan je niet zien vanaf Sana'a, zelfs niet als je in een vliegtuig bent! Om een moskee 100% in lijn te krijgen met de Ka'ba van bijna 1000 km afstand, zei de Profeet tegen hun om het naar de berg Deyn te richten. Hoe had de Profeet dit geweten?
Beste Spatie, mohammed heeft helemaal niets met de kabaa te maken.... deze bestond al lang voordat mohammed geboren was en het was een "bedeplaats" met honderden beelden van goden voor rondtrekkende handelaren.

Het enige dat mohammed gedaan heeft is al die godsbeelden verwoesten en daar allah voor in de plaats gezet.

De zwarte steen bestond ook al veel langer en is gewoon een meteoriet waarvan er meedere zijn gevonden in dat gebied.

Niets bijzonders dus.... enkel goed jatwerk van mohammed.
Waarom kom je nu met iets anders?!?

De Ka'ba werd gebouwd door Profeet Adam, maar later is hij vernietigd volgens mij. En later hebben Abraham en zijn zoon de Ka'ba herbouwd.

De Ka'ba kan je niet zien vanaf Sana'a, zelfs niet als je in een vliegtuig bent! Om een moskee 100% in lijn te krijgen met de Ka'ba van bijna 1000 km afstand, zei de Profeet tegen hun om het naar de berg Deyn te richten. Hoe had de Profeet dit geweten?
Laatst gewijzigd door Spatie op 17 okt 2010 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

collegavanerik schreef:Ik maak er bezwaar tegen dat dit van oorsprong goede topic met wetenschappelijk onderbouwde kritische argumenten, nu wordt vervuild met relirommel.
Deze opmerking neem ik ter harte CVE. Als Spatie doorgaat met het dumpen van irrelevante informatie en geen aandacht schenkt aan de weerleggingen dan is het binnenkort over en uit. Freethinker is geen vuilnisbak voor vrienden van Allah. Tenen krommende bladzijden met onnodige ballast, die zwartgedrukt is en eerder een aanfluiting is voor de Islam dan een oprechte poging om dit op te waarderen.

Mvg,

Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Spatie schreef:Waarom kom je nu met iets anders?!?

De Ka'ba kan je niet zien vanaf Sana'a, zelfs niet als je in een vliegtuig bent! Om een moskee 100% in lijn te krijgen met de Ka'ba van bijna 1000 km afstand, zei de Profeet tegen hun om het naar de berg Deyn te richten. Hoe had de Profeet dit geweten?
Sanaa is een stad in jemen die ook al bestond en door mohammed is veroverd.

iedere lijn die trekt van plaats naar plaats is een rechte lijn.
Waar heb je het dus over?
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:
Spatie schreef:Waarom kom je nu met iets anders?!?

Sanaa is een stad in jemen die ook al bestond en door mohammed is veroverd.

Er zijn 3 punten. De Ka'ba, de berg en de Moskee in Sana'a.
http://www.youtube.com/watch?v=a3Zv9MDx ... r_embedded
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Spatie schreef:Er zijn 3 punten. De Ka'ba, de berg en de Moskee in Sana'a.
Nou en?
Iedere 3 punten op aarde zijn te verbinden middels rechte lijnen.

Dus nogmaals... waar heb je het over?
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

spatie je lult...op alles wat jullie verinnen weten normale mensen wel een antwoord op..het enige wat jullie doen is het stelen en toe-eigenen van feiten d m v slimme manipulatie van woorden en context.
het kan dus voorkomen dat we effe ergens geen antwoorden hebben omdat we ons moeten verdiepen in de materie gezien jullie claims zo waanzinnig zijn maar we komen er wel.
jij hebt geen wonderen slecht smerige leugens.!!!!!!!!!!

Let even op je taalgebruik ASP.
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:
Spatie schreef:Er zijn 3 punten. De Ka'ba, de berg en de Moskee in Sana'a.
Nou en?
Iedere 3 punten op aarde zijn te verbinden middels rechte lijnen.

Dus nogmaals... waar heb je het over?
Mensen moeten nadenken. Hoe verder iets is, hoe beter je moet richten. Soms zie je die snipers op TV. Zij houden zelfs hun adem in, want zelfs een kleine beweging kan een groot verschil maken op een verre afstand, laat staan een afstand van 825 km! Dit is een WONDER!!!

Als je een lijn van plaats naar plaats in een rechte lijn trekt dan klopt het dat het altijd een rechte lijn is, maar dit geldt niet bij 3 punten!!!
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Spatie schreef:Mensen moeten nadenken. Hoe verder iets is, hoe beter je moet richten. Soms zie je die snipers op TV. Zij houden zelfs hun adem in, want zelfs een kleine beweging kan een groot verschil maken op een verre afstand, laat staan een afstand van 825 km! Dit is een WONDER!!!
Een sniper die een bewegend doel raakt op 825 km afstand is inderdaad een wonder.

Als je een lijn van plaats naar plaats in een rechte lijn trekt dan klopt het dat het altijd een rechte lijn is, maar dit geldt niet bij 3 punten!!!
Tuurlijk wel. Er zijn altijd meerdere punten in een rechte lijn te krijgen.

Dat er 3 punten in een rechte lijn liggen zegt natuurlijk helemaal niets.

Ik heb eens gekeken maar ik kan niets vinden over "Bathan park, Ghamdan en een berg die "Deyn" wordt genoemd".
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Moeders schreef: Sanaa is een stad in jemen die ook al bestond en door mohammed is veroverd.

Dat wisten de Romeinen al toen ze begonnen met de aanleg van wegen. Kaarsrecht over grote afstanden. Hoe wisten ze dat lang voordat Mohammed ten tonele verscheen.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

he spatie...nog een wonder voor jullie...

mohammed trouwde op zijn 54 ste met een meisje van 9 terwijl hij al sexueel contact had met haar vanaf zijn 51 ste , toen zij nog 6 was...

waarom vinden jullie mohammed geen smerig varken??

Een discussie win je niet met beledigingen. Dus nogmaals let op de bejegening.
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:
Spatie schreef:Mensen moeten nadenken. Hoe verder iets is, hoe beter je moet richten. Soms zie je die snipers op TV. Zij houden zelfs hun adem in, want zelfs een kleine beweging kan een groot verschil maken op een verre afstand, laat staan een afstand van 825 km! Dit is een WONDER!!!
Een sniper die een bewegend doel raakt op 825 km afstand is inderdaad een wonder.

Tuurlijk wel. Er zijn altijd meerdere punten in een rechte lijn te krijgen.

Dat er 3 punten in een rechte lijn liggen zegt natuurlijk helemaal niets.

Ik heb eens gekeken maar ik kan niets vinden over "Bathan park, Ghamdan en een berg die "Deyn" wordt genoemd".
Ben je blind of doe je alsof je blind bent?!?

Kijk goed!!!

Afbeelding

EEN 100% RECHTE LIJN OVER EEN AFSTAND VAN 815 KM!!!

En hier het antwoord op jouw vraag.

http://www.youtube.com/watch?v=a3Zv9MDx ... r_embedded

Nu - bijna 1500 jaar later - hebben Sateliet foto's bewezen dat je van de Moskee die in Sana'a werd gebouwd op bevel van de Profeet, een rechte lijn kan trekken die PRECIES over de berg die "Jabal Deyn" word genoemd strekt en recht naar het centrum van de Kaba' leidt!

Open jullie ogen!
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

een rechte lijn ken iedereen trekken, deden de inka``s ook al voor jouw pedofiele profeet.

Je krijgt een officiële waarschuwing ASP. Geen verdere beledigingen. @Piet.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Spatie schreef:
Nu - bijna 1500 jaar later - hebben Sateliet foto's bewezen dat je van de Moskee die in Sana'a werd gebouwd op bevel van de Profeet, een rechte lijn kan trekken die PRECIES over de berg die "Jabal Deyn" word genoemd strekt en recht naar het centrum van de Kaba' leidt!

Open jullie ogen!
Maar één punt op deze rechte lijn. Waarom niet 10 referentiepunten. Hoe breed is trouwens deze berg. En op welk punt land de rechte lijn aan . Of komt hij aan in een gebied. Door te navigeren aan de hand van de sterren kun je akelig nauwkeurig in een bepaald gebied terecht komen. Iets wat de Feniciërs al deden.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

rechte lijnen werden vroeger met
navigatie middelen getrokken, of m b v de zon of de maan..

klaar.!!!!!
Plaats reactie