Skepke schreef:Kan je één concreet voorbeeld geven ?bigal61 schreef:3) Waarnemingen negeren: alles, werkelijk alles wijst op een schepper. Doe wat je doet, alles wijst maar 1 richting uit.
Ik kan er miljoenen geven: Heb je al gezien hoe mooi je oog functioneert? Je hand, je lichaam (wat een prachtmachine)? Hoe wonderlijk een cel functioneert? Hoe wezens diep in de oceaan en hoog op de bergen op een onvoorstelbare manier overleven? Hoe wonderlijk iets kleins als een vlieg zich reproduceert, vliegt en voedsel vindt? Hoe onstellend groot het heelal is en dit wonderbaarlijk goed functioneert. Hoe de wetten die wij op aarde kennen precies het juiste effect hebben? Hoe het meerendeel van de mensen op aarde weet/denkt dat er meer is tussen hemel en aarde? Heb je dat filmpje over de ontlede giraffe gezien?
Mijn geplaatste fimplje dat wetenschappers dit perongeluk als ID zagen?
Leuk is dat als ik wat vraag er geen reactie komt....
Nogmaals: als je vindt dat dit forum-onderwerp de verkeerde kant op gaat, post dan niet, dan bloedt het vanzelf dood?bigal61 schreef:
Vraagje terug:
DNA: Gebaseerd op een studie door het U.S> National Human Genome Research Insttute, de directeur van het team dat de DNA code in kaart bracht, zij als wetenschapper dat er wel een God moest zijn. Het geeft voor hem voldoende basis om op basis van ratio deze conclusie te trekken.
'When you have for the first time in from of you this 3.1 billion-letter instruction book that conveys all kinds of information and all kind of mnystery about humankind, you can't survey that going through page after page without a sese of awe. I can't help but look at those pages and have a vague sense that this is giving me a glimpse of God's mind'