Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad
Moderator: Moderators
- BillvdBergh
- Banned
Re: Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad
Alsof het daarom gaat ? Grow up.
Trek jij je hun lot dan niet aan?BillvdBergh schreef:Alsof het daarom gaat ? Grow up.
- BillvdBergh
- Banned
Uiteraard, maar daarvoor zitten die Westerlingen daar niet. U kiest uiteindelijk voor de $$$ ten koste van onschuldige burgers. Maar als u met de nick Ali op mij reageert, kan het eigenlijkAli schreef:Trek jij je hun lot dan niet aan?BillvdBergh schreef:Alsof het daarom gaat ? Grow up.
ook niet anders.
Voorgelegde vraag zo goed beantwoord?Fishhook schreef:Laat me denken, de prijs van olie was in september 2001 20.83 dollar, en is nu 68.34 dollar, dus de olie landen zijn er het meest mee opgeschoten.BillvdBergh schreef: Misschien is het daarom
beter om de volgende vraag te onderzoeken welke ik u nu voorleg, misschien dat u dit weleens heeft gedaan ik weet het niet : Wie hebben er allemaal belang bij de WOT gehad sinds 2001 ? Dat zijn feitelijk geen Moslims en geen Oosterlingen.
Wonen daar niet toevallig veel moslims?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- BillvdBergh
- Banned
Ik dacht u mij links zou laten liggen. 
Bedankt voor de reminder.BillvdBergh schreef:Ik dacht u mij links zou laten liggen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Zeg, Billy, hoe zit het met mijn laatste post?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Afghanistan kost ons smakken met geld. Wat is ons gewin daar Bill?BillvdBergh schreef:Uiteraard, maar daarvoor zitten die Westerlingen daar niet. U kiest uiteindelijk voor de $$$ ten koste van onschuldige burgers. Maar als u met de nick Ali op mij reageert, kan het eigenlijkAli schreef:Trek jij je hun lot dan niet aan?BillvdBergh schreef:Alsof het daarom gaat ? Grow up.
ook niet anders.
En, hoe wou jij die mensen daar dan uit de narigheid helpen?
- BillvdBergh
- Banned
Jagang schreef:
Ik zie zelf de ontkenning van de holocaust en anti-semitisme als intimidatiemiddelen wegens landroof want dit gaat gewoon door onder het "slachtoffersyndroom. Anders zou het landroof en verjagen van Palestijnen niet mogelijk zijn. Critici worden juist daarom soms terecht of onterecht voor jodenhater uitgemaakt maar ondertussen wordt het roven in het MO voortgezet. Als u aan mij vraagt wie verantwoordelijk is voor de Ellende nu in de GAZA dan noem ik ook specifiek : de Europeanen en de Amerikanen. Ik gebruik en misbruik niet een bevolkingsgroep door ze op basis van afkomst te benoemen zoals de Joden bijvoorbeeld , hetgeen wat dus tig jaren gebeurt. Door de achtergrond "specifiek " te benoemen is men juist in staat geweest om critici de mond te snoeren maar Billy is uiteraard veel
slimmer en denkt er uiteraard anders over.
Beide + Anti semitisme . Ik bedoel wat is het nou precies het ontkennen/verbieden van de holocaust ontkenning + anti-semitisme ? Leg eens uit . Wat verstaat u precies onder die begrippen. Ik zie de massamoord ten tijde van de wo 2 als moord op de onderklasse van diverse bevolkingsgroepen. Dat waren verschillende mensen , zoals christenen , joden , zwarten, gehandicapten, etc. Gewone mensen omdat ze simpelweg minder waren op basis van etnicitet/afkomst en niet voldeden aan het superieure ras destijds. Als u mij vraagt wat de holocaust en anti-semitisme precies betekent nu , weet ik het niet.Wat vind je een intimidatiemiddel? De holocaust ontkennen, of het verbieden van holocaust ontkenning?
Dat bedoel ik dus.
Ik zie zelf de ontkenning van de holocaust en anti-semitisme als intimidatiemiddelen wegens landroof want dit gaat gewoon door onder het "slachtoffersyndroom. Anders zou het landroof en verjagen van Palestijnen niet mogelijk zijn. Critici worden juist daarom soms terecht of onterecht voor jodenhater uitgemaakt maar ondertussen wordt het roven in het MO voortgezet. Als u aan mij vraagt wie verantwoordelijk is voor de Ellende nu in de GAZA dan noem ik ook specifiek : de Europeanen en de Amerikanen. Ik gebruik en misbruik niet een bevolkingsgroep door ze op basis van afkomst te benoemen zoals de Joden bijvoorbeeld , hetgeen wat dus tig jaren gebeurt. Door de achtergrond "specifiek " te benoemen is men juist in staat geweest om critici de mond te snoeren maar Billy is uiteraard veel
slimmer en denkt er uiteraard anders over.
Hoe ziet mijn strategie eruit dan, wellicht dient u zich nader te verklaren .Verwarring zaaien, dat is jouw strategie.
Opmerkelijk dat je de Israeliers niet noemt.Als u aan mij vraagt wie verantwoordelijk is voor de Ellende nu in de GAZA dan noem ik ook specifiek : de Europeanen en de Amerikanen.
Het ligt in ieder geval aan het Westen, en zo niet dan toch. Niet ook een klein beetje aan de mensen zelf of aan de Arabische broeders die geen vinger uitsteken. Of kunnen die niets doen vanwege het leegroven door het westen?
Ik dacht trouwens dat er ook enige inkomsten uit olie naar het Midden oosten toegingen? In plaats van hun broeders helpen, bouwen de Arabieren palmeilanden en golfbanen. Het westen houdt daarentegen Gaza praktisch in zijn geheel in leven, en zolang de bevolking daar sneller groeit dan waar dan ook, zal dit probleem nog wel even blijven bestaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)