Ik ben het mee eens. dat dit geen discussie is,
Neen , het is ___zeker wat jouw aandeel betreft ____ geen discussie ...
Het is een nauwelijks verholen zeepkist preek ...met hoog Antoon-gehalte .....waarbij een aantal belegen standaard argumenten van het creationisme worden herkauwd :
een zoveelste herhaling van dezelfde zetten ...en dat door het nieuwste verdronken kalf van dienst ?
Hier kun je alles vinden wat jouw creationistische bagger ontkracht ...
http://wiki.cotch.net/index.php/List_of ... _arguments
(koop maar een andere bril , want je bent ondertussen scheel geworden van het bijbelen ...)
JIJ bent doodgewoon de zoveelste religio-troll die denkt het hier eens allemaal te kunnen komen uitleggen en terzelfdertijd heel veel reklame wenst te maken voor bijbelstudie -clubjes ...
Je gaat er zelfs van uit dat men hier "de bijbel "niet heeft gelezen / kijk maar eens rond --> zoek bijvoorbeeld eens op
rereformed , en je zal voorgoed genezen zijn van jouw inschattingen van de hier aanwezige "heidenen " ....
Welk een "Genie " /theoloog/ bijbelbestudeerder , moet jij dan wel niet zijn ?
Wat is jouw sekte ?
Het is hier bovendien geen boekbesprekingsclub of zo
ON TOPIC ---> voor het bijbelgekwetter zijn er al genoeg topics aanwezig op dit forum ...
Haal Jouw voet maar van tussen de deur , Leurder ....
P.S.
-Onbeleefd , ruw en ongelikt ben ik wél jazeker , en ik doe dat erg bewust .. ..Ik hou er nml niet meer van om diplomatisch te zijn met janhangel ... Je krijgt dus recht voor je raap , wat ik van jouw aanwezigheid hier denk ...
-als je moet uithuilen doe je dat maar bij baby jebus of ontwikkel wat incasseringsvermogen
-En denk maar niet dat ik geen "argumenten" meer heb ... heb ik nooit gehad , ik kom alleen maar met verwijzingen naar feitelijke bewijsstukken , de achterliggende redeneringen en de gangbare verklaringen ....
Wat zijn jouw verklaringen ?
Een sprookjesboek van prehistorische woestijnbewoners en geitenhoeders en het lang verwachte
"zoenoffer" : het" lam gods " dat door zijn dood( en verrijzenis ... ahahaha ) de mensheid heeft gered van de smet van de erfzonde, onstaan door het eten van verboden vruchten door een koppel van ooit levende kleimannetjes en op aanraden van een sprekende slang .. in de tijd dat de dieren ook spraken ... ?
WHaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
PPSS
Kan dit gehele bijbel-gezever niet verplaatst worden naar waar het hoort ?
Dit gehele gedoe is niets anders dan een poging tot het kapen van een topic door een zeloot
(of misschien is het wel een eenmansreligie van iemand die een "openbaring " heeft gehad ? )