Ik dacht toch echt dat ik het zojuist niet goed had gelezen... "Dirk Scheringa gaat weer bankieren"
De man is gevraagd voor een nog nieuw op te richten internetbank..
Gevraagd! Ik zou nu toch wel heeeeeel erg graag willen weten door wie!
Niet te geloven dit....
Ik ga er toch vanuit dat je in dit land niet zomaar een bank kan beginnen?
Dus daar van uit gaande denk ik niet dat de Dirk Scheringa weer een vergunning gaat krijgen vanuit de Nederlandse bank.
Maar hoe dat ligt als hij gevraagd word door iemand om bij die persoon te komen werken. Dat weet ik niet.
Vraag wel af of het handig is om deze man die toch een kruisje achter zijn naam heeft staan in dienst te nemen.
Wel is het zo en daar moeten we ook niet voor wegkijken dat Dirk Scheringa wel een buitengewoon handige zakenman was en is.
Die jaren lang met diverse leen constructies een vermogen bij elkaar heeft verdiend.
Marketing technisch wist hij heel slim zijn doelgroep te bereiken en te veroveren.
Want ik blijf er toch bij dat veel mensen zich zelf hebben overgeleverd aan de DSB.
Eerst met leningen en later met hypotheken.
lanier schreef:Scheringa kan dan wel een bank willen gaan beginnen, maar wie trapt er nog in?
Hebzucht maakt kortzichtig.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.